//

mail crasht na enkele seconden

mail crasht na enkele seconden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar 3.1.3. crasht de mail op mijn iphone 3G. HIj haalt de mail op (ook al staat mail niet aan) maar als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-10, 13:57
elco's schermafbeelding
elco elco is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 6
Standaard mail crasht na enkele seconden

Sinds de update naar 3.1.3. crasht de mail op mijn iphone 3G. HIj haalt de mail op (ook al staat mail niet aan) maar als ik de mails wil lezen crasht de applicatie na een tijdje, dat kan enkele seconden zijn maar ook een minuut of twee. Eén ding is zeker, crashen zal hij

Iemand hetzelfde probleem en/of een oplossing?? Ik heb geen zin om hem te resetten want dan ben ik al mijn instellingen kwijt...

Is het een goed idee om op "Herstel" te drukken in iTunes??? Ben ik zo dan mijn instellingen kwijt??

Alvast bedankt voor jullie hulp!!!
__________________
Hiroshima 45 - Tsjernobil 86 - Windows 95
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
3.1.3, crash, mail, update



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail crasht Casartelli iPhone algemeen 1 28-09-10 13:03
mail sluit spontaan na een paar seconden applespider iPhone algemeen 5 15-03-10 22:40
Mail crasht direct na opstart (3GS 32 GB) Trailjunky iPhone algemeen 0 10-03-10 09:45
Default mail client haalt geen enkele mail op, ruzie met Ibismail? tijgert iPhone algemeen 1 30-01-10 14:19
mail applicatie crasht bij 2.1 misterroma Archief 2 02-10-08 12:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:52.