//

Tijdens bellen gaat iPhone vaak op mute en scherm uit

Tijdens bellen gaat iPhone vaak op mute en scherm uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik met de iPhone telefoneer (1.1.2) gaat die vaak op Mute omdat ik waarschijnlijk met mijn wang de mute knop indruk, ik hoor dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-08, 19:43
rob_s rob_s is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 10
Standaard Tijdens bellen gaat iPhone vaak op mute en scherm uit

Als ik met de iPhone telefoneer (1.1.2) gaat die vaak op Mute omdat ik waarschijnlijk met mijn wang de mute knop indruk, ik hoor dan hallo hallo ben je er nog aan de andere kant, in ben me dan bewust wat er fout is gegaan en wil dan op het touchscreen de Mute knop weer indrukken om weer te kunnen spreken, echter . . . vaak is het scherm zwart en weet ik niet hoe ik weer bij de touchscreen Muteknop kan komen, standby knop indrukken en weer aanzetten en terugbellen is meestal de enigste optie of even wachten tot de ander terug belt.

Mis ik een truckje om het touchscreen tijdens het bellen weer zichtbaar te maken of is er een instelling die ik niet heb gezien?

Groetjes
Rob
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-08, 19:57
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

Kijk even bij de problemen (waar deze topic ook zou moeten staan )
  #3  
Oud 22-01-08, 20:12
Rutger's schermafbeelding
Rutger Rutger is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nabij R'dam
Berichten: 65
Standaard

Zit een lichtsensortje waar je oor zit. Haal je oor / elleboog / oksel of wat dan ook eraf dan gaat 't licht weer aan Tenzij je in het donker belt uiteraard.
  #4  
Oud 22-01-08, 20:59
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

tijdens het bellen registreert je iphone of je je telefoon tegen je oor hebt. Dan wordt het scherm zwart en zou het touchscreen niet moeten werken.

Die sensor zit boven de luidspreker van de telefoon en als je de telefoon van je oor haalt en die sensor komt dus vrij dan zou het beeld moeten unlocken en dan werkt het touchscreen wel.

Vreemd dat je dus met je wang je telefoon op mute zet, want als je even wacht tot het scherm weer beeld geeft kan je namelijk niet drukken. Waarom zou dat met je wang dan wel lukken?

Is het probleem echt oplost als je op de mute knop hebt gedrukt? Lijkt me namelijk een ander probleem te zijn..
  #5  
Oud 02-02-08, 14:03
rob_s rob_s is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 10
Standaard

Het ligt aan het hoesje wat ik gebruik, die dekt de licht sensor af dus als je de telefoon van je gezicht haalt komt er nog steeds geen licht bij en blijft die dus zwart, ik maak er nu een gewoonte van de telefoon uit de hoes te halen wanneer ik ga bellen. Het is zo'n hoes met een flap erover.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
scherm tijdens bellen blijft uit.. iDMi iPhone algemeen 7 23-09-10 22:24
scherm valt uit tijdens bellen gideon de vos iPhone algemeen 1 16-03-10 23:51
Scherm gaat niet uit tijdens het bellen (IPHONE 3GS 16GB) dima-sam iPhone algemeen 9 27-01-10 15:11
Geluid uit knop gaat aan tijdens bellen beeldbuis iPhone algemeen 6 14-05-09 17:47
Scherm gaat niet uit tijdens bellen alikarakas iPhone algemeen 2 03-12-08 16:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:13.