//

Na gebruiken iblacklist telefoon vastgelopen.

Na gebruiken iblacklist telefoon vastgelopen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik dit programma ging gebruiken liep mijn telefoon vast. Kwam ik in springboard terecht waar stond dat mijn telefoon gecrashed was en dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-02-10, 16:47
Falastine Falastine is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard Na gebruiken iblacklist telefoon vastgelopen.

Nadat ik dit programma ging gebruiken liep mijn telefoon vast. Kwam ik in springboard terecht waar stond dat mijn telefoon gecrashed was en dat ik doormiddel van de safemode hem kon maken of ik kon hem opnieuw opstarten.

Toen ik dat deed werkte niks meer telefoon start op tot ik mijn pin in moet voeren maar touchscreen reageert niet meer, geluidknoppen reageren ook nie meer. En de telefoon start telkens opnieuw op automatisch.

Nu wil ik hem herstellen maar het is voor mij een beetje onduidelijk.

Ik heb Firmware 3.01 maar als ik hem herstel wil ik gelijk naar 3.2.1 ik kan deze downloaden via de applesite dan download ik versie 3.2.1 zag ik maar kan ik met deze officieele firmware mijn telefoon nog wel unlocken?

Ik heb veel gelezen maar kom er niet uit alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-11, 07:49
oxxi oxxi is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 25
Standaard

hier exact zelfde probleem met iphone 3g.
na het installeren van iblacklist is iphone vastgelopen. lockscreen reageerd niet meer, en hij start telkens opnieuw op. echt raar. heeft iemand een oplossing...
  #3  
Oud 28-02-11, 08:58
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falastine Bekijk bericht
Nadat ik dit programma ging gebruiken liep mijn telefoon vast. Kwam ik in springboard terecht waar stond dat mijn telefoon gecrashed was en dat ik doormiddel van de safemode hem kon maken of ik kon hem opnieuw opstarten.

Toen ik dat deed werkte niks meer telefoon start op tot ik mijn pin in moet voeren maar touchscreen reageert niet meer, geluidknoppen reageren ook nie meer. En de telefoon start telkens opnieuw op automatisch.

Nu wil ik hem herstellen maar het is voor mij een beetje onduidelijk.

Ik heb Firmware 3.01 maar als ik hem herstel wil ik gelijk naar 3.2.1 ik kan deze downloaden via de applesite dan download ik versie 3.2.1 zag ik maar kan ik met deze officieele firmware mijn telefoon nog wel unlocken?

Ik heb veel gelezen maar kom er niet uit alvast bedankt.
Als je op de website van iblacklist ben geweest!,word er ook gezegd dat deze niet goed werkt op versie 4.2.1 staat overal trouwens is genoeg over te vinden op het net.
  #4  
Oud 01-03-11, 01:55
Falastine Falastine is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dantis Bekijk bericht
Als je op de website van iblacklist ben geweest!,word er ook gezegd dat deze niet goed werkt op versie 4.2.1 staat overal trouwens is genoeg over te vinden op het net.

Als je goed mijn bericht gelezen had kon je zien dat ik niet op versie 4.2.1 draaide toen der tijd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iBlacklist nospang Jailbreak apps en thema's 1 22-12-10 10:45
iBlacklist iFilip Jailbreak apps en thema's 34 09-10-10 23:53
Iphone pagina Telefoon is vastgelopen aswijck Archief 6 15-01-10 19:45
Twijfel tussen iBlacklist en McCleaner racekonijn Jailbreak apps en thema's 1 28-03-09 15:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:38.