//

Wit scherm

Wit scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb jullie leerzame forum doorgeploegd om tot een oplossing te komen, maar helaas. Gelukkig leerde ik er wel van hoe ik mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-02-10, 18:05
sjoechem sjoechem is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Hoek van Holland
Berichten: 2
Standaard Wit scherm

Beste mensen,

Ik heb jullie leerzame forum doorgeploegd om tot een oplossing te komen, maar helaas. Gelukkig leerde ik er wel van hoe ik mijn telefoon moet resetten en via iTunes de boel moet terugzetten. Het resetten komt me op het moment er goed van pas.

Ik heb een filmpje opgenomen, omdat een beeld vaak meer zegt. Dit is het filmpje:


Ik heb mijn iPhone niet zo lang kunnen gebruiken. Na een week of drie misschien vier gaf de iPhone een wit scherm als ik op de homeknop drukte, of wanneer ik gebeld werd. De oplossing is bijzonder omslachtig en van korte duur. Door op home en op de aan/uitknop te drukken, reset de telefoon zich. Een handeling die enkele minuten duurt. Lastig, want als de telefoon op standby gaat, moet ik de iPhone weer opnieuw resetten.

Ik heb T-Mobile een bericht gestuurd via de website van T-Mobile. Het duurde nogal lang voordat ik bericht terug kreeg, maar daarvoor heeft T-Mobile zich netjes verontschuldigd. Wat echter jammer is, is dat de antwoorden van T-Mobile erg standaard zijn. In mijn telefoon staan nummers van mensen die het niet leuk zouden vinden als de media oid ze zouden krijgen. Om een antwoord te krijgen op de vraag hoe dit omzeild kan worden, moest ik best veel geduld hebben.

Misschien heb ik het helemaal mis, maar door de bureaucratische houding en de niet zo klantgerichte opstelling van T-Mobile, heb ik dit filmpje maar even opgenomen.

De reden dat ik er niet voor gekozen heb het filmpje in één take op te nemen, is niet omdat ik zo graag wilde hakkelen, maar omdat men er dan niet kan zeggen dat er met het filmpje gerommeld is.

Ik ben te bereiken via Edo Dijkgraaf (sjoechem) on Twitter

Laatst gewijzigd door sjoechem; 28-02-10 om 18:10.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-03-10, 22:51
sjoechem sjoechem is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Hoek van Holland
Berichten: 2
Standaard

Ik was dus helemaal voor niets zenuwachtig! Ik leverde de telefoon op vrijdag 5 maart in. De verkoper zei dat het twee werkweken kon duren. Welnu, zolang hoefde ik niet te wachten. Op vrijdag 12 maart leverde de koerier een nieuwe iPhone bij me af. Super!
Reageren

Labels
iphone 32gbs, t-mobile, wit scherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Scherm wit, wat nu? Franko iPhone algemeen 5 20-05-11 16:16
iPhone: Wit Scherm / Error 28 madcat Jailbreak 1 23-09-10 19:20
Wit scherm iPhone HELP! men.mulder iPhone algemeen 17 29-06-10 00:30
Iphone 2G - Wit scherm IphoneHL iPhone algemeen 1 22-02-10 16:41
Wit scherm Chris03 iPhone algemeen 6 15-02-10 18:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.