//

access file system

access file system discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphoners, ik ga het nu nog eens proberen, bij mijn vorige poging heeft het forum me tekst helaas opgegeten. ik ''leech'' al een tijdje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-03-10, 10:41
neophron neophron is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 32
Exclamation access file system

Beste Iphoners,
ik ga het nu nog eens proberen, bij mijn vorige poging heeft het forum me tekst helaas opgegeten.

ik ''leech'' al een tijdje hier, nog nooit reden gehad om een topic aan te maken of te registreren.
Die tijd is nu (helaas) wel aangebroken...
mijn phone : 3GS 32 GB gejailbreaked met blackra!n, een phone van voor week 40 dus niet theatered, ik hoef niet bij reboot blackrain opnieuw toe te passen.

ik vertrok afgelopen vrijdag uit zwitserland, tot mijn stomme verbazing werkte me GPS niet meer.. wat ik ook deed ik kreeg geen signaal.

na veel probeersels om het goed te krijgen besloten om ''restore network settings'' toe te passen... ook al is het niet direct gerelateerd aan GPS, ik dacht, wie niet waagt, wie niet wint.
in het verleden had ik dat al eens gedaan en toen crashte me phone compleet met een restore als gevolg, ik dacht toen dat ik pech had maar helaas weet ik nu dat dat ''normaal'' is, nooit een network restore uitvoeren met blackra!n want de kans is groot dat je phone in een reboot loop terecht komt!!

dat is nu dus bij mij het geval, een watchdog process wat onderhuids draait tijdens het opstarten killed een onderdeel van het reboot process als dit langer dat 4 minuten duurt.
lekker technisch allemaal, eigenlijk is dat niet zo boeiend .
ik heb genoeg kennis om hem in recovery modus te krijgen, of zelfs DFU als het moet, maaaaaarrrr nu komt de aap uit de mouw...

ik heb nog een zooitje foto's en video's van wintersport die ik heel graag zou willen behouden, het liefst zou ik het zou doen dat een restore niet nodig is maar ik vrees dat dat er niet in zit ( of wel ?).

wat ik me dus vooral afvraag : kan ik bestanden van me phone afhalen in restore / DFU modus?

behoorlijk verhaaltje, alvast bedankt voor je tijd en een eventueel antwoord!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-03-10, 12:02
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
wat ik me dus vooral afvraag : kan ik bestanden van me phone afhalen in restore / DFU modus?
Nee, dat kan niet.
  #3  
Oud 01-03-10, 12:03
neophron neophron is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Nee, dat kan niet.
ok thanks, dan baal ik dus flink...ik hoopte wat anders, via SSH is ook niet stiekem een ''technisch ingewikkeldere'' optie? via CLI?
  #4  
Oud 01-03-10, 12:06
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Nee....je iPhone kun je in die modus niet benaderen. Dat zou ook wat zijn, want dan zou je niet eens een jailbreak nodig hebben om je filesystem te benaderen en zou je dus alleen "ff" je toestel in DFU hoeven zetten ofzo. Nee, het is niet anders.
  #5  
Oud 01-03-10, 12:07
neophron neophron is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 32
Standaard

ik ben maar vast even gaan zoeken naar de files die ik nodig heb om met sn0wbreeze aan de gang te gaan, ik heb in het verleden voor ik op wintersport ging me phone netjes geback-upped maar op de aangegeven locatie in meerdere posts, ergens onder user data apple computer en dan itunes..echter vind ik daar niets...
ik draai windhoos 7, maakt dat enig verschil?
thnx in advance
  #6  
Oud 01-03-10, 12:10
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

("windhoos" is zóóóó jaren '90.....)

Nee, maakt geen verschil. De foto's heb je naderhand gemaakt en zijn dus nergens op je PC opgeslagen. Toch ? Zo niet : dan heb je echt mega-pech. Zo ja, dan kun je kijken of een reservekopie terug te zetten is....
  #7  
Oud 01-03-10, 12:52
neophron neophron is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Nee....je iPhone kun je in die modus niet benaderen. Dat zou ook wat zijn, want dan zou je niet eens een jailbreak nodig hebben om je filesystem te benaderen en zou je dus alleen "ff" je toestel in DFU hoeven zetten ofzo. Nee, het is niet anders.
zeer duidelijk, thanks.
  #8  
Oud 01-03-10, 12:54
neophron neophron is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
("windhoos" is zóóóó jaren '90.....)

Nee, maakt geen verschil. De foto's heb je naderhand gemaakt en zijn dus nergens op je PC opgeslagen. Toch ? Zo niet : dan heb je echt mega-pech. Zo ja, dan kun je kijken of een reservekopie terug te zetten is....

sorry ik was wellicht niet duidelijk genoeg in me vraag, ik doelde op .ispw files en dat soort zaken om straks als ik eenmaal een custom 3.1.3 erop heb staan me overige wel netjes geback-upped data terug te kunnen zetten.

ennuh, 90's rule! back in the dayzzz
  #9  
Oud 16-03-10, 15:17
daank daank is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

mij is vandaag hetzelfde overkomen, heb ook een 3GS 32gig jailbreaked met blackra1n, en omdat Wi-Fi al een aantal dagen niet meer wilde werken dacht ik ook een netwerk herstel te kunnen doen...

helaas blijft de phone nu om de paar minuten te rebooten en komt deze helemaal niet meer verder van het apple logo'tje

Nu heb ik zelf ook een hoop foto's erop staan die ik eigenlijk niet kwijt wil, heb jij ondertussen nog gevonden hoe deze er toch af kan halen?
Het lijkt me dat er toch een manier moet zijn...

Ik weet niet wat een restore doet eigenlijk, formateert die ook de volledige schijf?
  #10  
Oud 16-03-10, 18:04
neophron neophron is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 32
Standaard

don't shoot the messenger : Nee sorry.
het kan gewoon simpelweg niet...zoals aangegeven, ik zat in EXACT hetzelfde schuitje.
niets aan te doen helaas, restoren is de enige optie.
wees gewaarschuwd, niet restoren naar de standaard 3.1.3 als het niet niet nodig is.
  #11  
Oud 16-03-10, 21:29
daank daank is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neophron Bekijk bericht
wees gewaarschuwd, niet restoren naar de standaard 3.1.3 als het niet niet nodig is.
Heb gelukkig 3.1.2 nog bij cydia staan, maar zit er eigenlijk aan te denken om een custom rom terug te zetten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone als Access Point? apache4u Archief 2 08-02-10 18:39
t mobile en access points walberg Odido (T-Mobile) 4 24-11-08 12:07
Access Vraag DertKesh Chat en geruchten 7 03-04-08 18:39
Macbook als access point Blackherrie Wi-Fi 11 21-03-08 19:57
iPod Access ipv itunes!!! marcelleke iTunes 3 22-02-08 00:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:25.