//

Verbodsteken internet

Verbodsteken internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte mede Iphone-fanaten Ik zit met een probleem (en heb naar mij weten, goed gezocht tussen de andere discussies hier op het forum) en kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-03-10, 13:36
druppers druppers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 37
Standaard Verbodsteken internet

Geachte mede Iphone-fanaten

Ik zit met een probleem (en heb naar mij weten, goed gezocht tussen de andere discussies hier op het forum) en kan niet precies vinden wat ik zoek

Ik heb even een bijlagen toegevoegd zodat jullie precies weten welk teken ik bedoel.

nou ik heb ik meerdere advisen hierover gevolgd via dit forum, en het heeft GEDEELTELIJK geholpen

mijn instellingen in safari staan goed, imobilecinema gedownload enzo.

meeste films kan ik via safari bekijken (alleen krijg ik nu eerst een opstartscherm of ik hem wil streamen of downloaden, en daarna NOG een scherm of ik hem wil downloaden of "play with mediaplayer" (met daaronder de rode tekst dat ik hem kan vinden in var/mobile/libary/downloads) ik kies altijd voor "play with media player")
bij de meeste sites werkt dit (niet bij allemaal) dan kies ik voor "play with media player" en zodra quicktime opstart valt deze weer uit,
wat kan hier het probleem van zijn ??? (verschillende applicaties gedownload misschien?)

en bijvoorbeeld als je bij Cydia een app selecteerd krijg je het informatie scherm met daarbij een advertentie en screenie's enzo en daar krijg ik dit "verbodsteken" namelijk, en bij sommige internet sites

ik hoop dat deze uitleg een beetje duidelijk is.
ik weet niet hoe ik dit moet oplossen en alle tips and tricks zijn welcome

thx - allot
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg imobilecinema2.jpg‎ (49,9 KB, 31x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-03-10, 11:55
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Heb je heel toevallig je app "YouTube" in een categories mapje gezet? Zo ja:

Oplossing!!!!

The problem is with the app Categories. If you place the Youtube app into a folder it for some reason disables Youtube links via Safari. My guess is Safari links to the Youtube app via the springboard and by removing it thinks the Youtube restriction is enable and does not allow Youtube at all.
So to fix it you just remove the Youtube app from the folder and keep it on the springboard.

Laatst gewijzigd door Mysteriousgirl_; 04-03-10 om 12:04.
  #3  
Oud 04-03-10, 12:51
druppers druppers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 37
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Heb je heel toevallig je app "YouTube" in een categories mapje gezet? Zo ja:

Oplossing!!!!

The problem is with the app Categories. If you place the Youtube app into a folder it for some reason disables Youtube links via Safari. My guess is Safari links to the Youtube app via the springboard and by removing it thinks the Youtube restriction is enable and does not allow Youtube at all.
So to fix it you just remove the Youtube app from the folder and keep it on the springboard.
Thx Mysteriousgirl !
Dit klopt helemaal , ik gebruik "categories"
Bedankt voor de oplossing

((van jouw eerste reactie), heb ik helemaal doorgelezen wat er al geforumt was, alleen daar kon ik onderstaande niet tussen vinden)

maar nu zit ik alsnog met de filmpjes die ik wil bekijken via safari, als ik een filmpje selecteerd dan komt hij met de volgende melding (Zie bijlage 2) klik ik op view, dan komt hij met de melding (Zie bijlage 1) en dan opent hij Quicktime en valt, na even te laden weer uit

En hier kan ik niks van vinden wat mij in een richting zet om weer verder te zoeken of te proberen
ik denk dat ik een applicatie heb geinstalleerd (en weet zelf niet welke) en dat het daardoorkomt, omdat ik mijn telefoon een maand heb en zwaar heb zitten downloaden en hacken, en 3 weken geleden werkte het nog wel de filmpjes kijken zonder de melding van bijlage 1 en 2

ik hoop dat jouw wat te binnen schiet, of wat te proberen waard is
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foto.jpg‎ (38,5 KB, 9x gelezen)
Bestandstype: jpg foto[1].JPG‎ (14,7 KB, 7x gelezen)
  #4  
Oud 04-03-10, 13:42
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Ik ken dat eerste schermpje. Dat is van de Safari Plugin die je nodig hebt om te downloaden uit Dtunes/Terminal en dat soort Cydia Apps. Zegt dat je wat? Hierdoor kan je filmpjes downloaden e.d. Dit heeft hier ook mee te maken. Echter krijg ik dit schermpje zelf niet in Safari..

Heb zelf destijds een poging gedaan om Dtunes en Terminal aan de praat te krijgen maar ik vond het niet interessant genoeg dus heb dat allemaal weer gewist.

Laatst gewijzigd door Mysteriousgirl_; 04-03-10 om 13:45.
  #5  
Oud 04-03-10, 21:25
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Lijkt me dat dit Flash-filmpjes zijn; de iPhone ondersteunt geen Flash.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #6  
Oud 05-03-10, 09:24
druppers druppers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Ik ken dat eerste schermpje. Dat is van de Safari Plugin die je nodig hebt om te downloaden uit Dtunes/Terminal en dat soort Cydia Apps. Zegt dat je wat? Hierdoor kan je filmpjes downloaden e.d. Dit heeft hier ook mee te maken. Echter krijg ik dit schermpje zelf niet in Safari..

Heb zelf destijds een poging gedaan om Dtunes en Terminal aan de praat te krijgen maar ik vond het niet interessant genoeg dus heb dat allemaal weer gewist.

Bedankt voor de reactie, ik had gisteren het e.e.a. zitten te controleren en te testen, maar Dtunes heb ik niet, en terminal moet je hebben (toch ? om je wachtwoord te wijzigen voor je SSH, en omdat ik ze niet dowload of torrentdownload heb ik daar ook niks mee te maken, anders moet je ./gettorrent ingeven in terminal)

de programmas die ik wel heb gedownload zijn:
- tvuplayer
- mx tube
- safari download manager
- safari download plug-in
- imobile cinema

dus wat ik eruit begrijp zou ik safari download plug in moeten verwijderen en dus ook safari download manager?? (of die juist niet)
want het logische zou zijn als ik er 2 moet verwijderen, omdat ik ook 2maal zo download/view scherm krijg

want eerst kon ik gewoon het filmpje (geen flash) selecteren en hij openende hem DIRECT in quicktime, en nu via die 2 "dowload / view" schermen (wat erg irritant is en zeker als hij gaat laden en weer uitvalt, terwijl hij bij een vriend van mij het wel gewoon doet het selecteren en gelijk afspelen in quicktime

erg frusterend, en ik had alle instellenen laten naar beginwaardes gestuurd, en hierdoor kon ik heel me layout weer opnieuw instellen, en heeft niet geholpen, dus het ligt aan een applicatie zoals je al omschreef

wat ik igg wel heb geleerd is: nooit meer meerdere programmas tegelijk dowloaden, gewoon 1 tegelijk en even testen wat er verandert is, want nu blijf je aan het zoeken waaraan het ligt

maar thx voor de online-support
zo kom ik toch steeds stuk dichterbij zonder alles opnieuw te installeren (ik heb namelijk nu 8,36 GB al gedownload via de iphone!!! hahah)
  #7  
Oud 05-03-10, 09:30
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Volgens mij is die Safari download manager + plugin de schuldige. De naam zegt het al..Dat is namelijk precies wat er gebeurt op je iphone, hij wil vanaf safari dingen gaan downloaden.. Zou die gewoon even verwijderen en dan zie je vanzelf wel of het resultaat heeft.
  #8  
Oud 05-03-10, 11:01
druppers druppers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 37
Standaard

Ik heb het verwijderd, en het werkt weer !!!
eigenlijk bij logisch nadenken had ik er zelf uit moeten komen, maar dankzij jou advise werkt hij weer helemaal naar behoren

Bedankt daarvoor, en ik ga weer lekker van me iphone genieten zonder ergenis

thx
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet werkt niet (internet plus) T-mobile Marleybob Odido (T-Mobile) 6 28-03-11 15:42
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... -tim- iPhone algemeen 20 26-09-10 12:12
Openbaar internet, geen toegang tot internet? Mypod iPhone algemeen 1 17-09-10 14:01
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 17-09-10 00:25
internet zonder internet abbonoment thio95 Wi-Fi 6 07-10-09 20:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:51.