iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Probleem 2 mailaccounts, zelfde domein (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/5563-probleem-2-mailaccounts-zelfde-domein.html)

haaggie 24-01-08 09:36

Probleem 2 mailaccounts, zelfde domein
 
hallo, ik heb een (raar) probleem met m'n mail. Ik heb 3 accounts ingesteld: 1 zonnet, en 2 @gawab.com accounts. Het probleem doet zich voor bij de laatste 2. Voor deze gawab-accounts gelden (uiteraard) dezelfde pop3 en smtp-gegevens. Ook zijn toevallig de gebruikersnamen en wachtwoorden hetzelfde. Echter, de adressen zijn anders: xx@gawab.com en yy@gawab.com met naam en beschrijving xx en yy.

Als ik bij instellingen/mail/accounts de zaken ga instellen staat er keurig bij accounts: xx@gawab.com en yy@gawab.com met de bijbehorende instellingen. Als ik vervolgens afsluit en m'n mail ga ophalen zie ik echter 2 accounts die dezelfde naam hebben gekregen xx@gawab.com en xx@gawab.com, die dus ook allebei hetzelfde mailaccount leegtrekken. Dat is uiteraard niet wat ik wil! Als ik dan vervolgens weer bij instellingen ga kijken heeft de iphone inderdaad de 2 accounts 'gelijkgetrokken'. Als ik vervolgens in instellingen weer de naam, beschrijving en mailadres aanpas kan ik dat doen, maar vervolgens wordt alles weer automatisch aangepast als hierboven.

Lijkt mij een bug, enige suggesties?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:11.