//

slimme afspeellijst naar ipod

slimme afspeellijst naar ipod discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb in mijn iTunes lijst meerdere slimme afspeellijsten en in mijn iTunes kloppen deze lijsten ook perfect. Maar wanneer mijn iPod Touch synchroniseer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-03-10, 14:58
Snoep Snoep is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard slimme afspeellijst naar ipod

Hallo,
ik heb in mijn iTunes lijst meerdere slimme afspeellijsten en in mijn iTunes kloppen deze lijsten ook perfect. Maar wanneer mijn iPod Touch synchroniseer met iTunes klopt er helemaal niks meer van de slimme afspeellijsten. De nummer die dan in de afspeellijst staan op mijn iPod is totaal anders dan de nummers die in de afspeellijst in iTunes staan.
Ook wanneer ik eerst de lijst van mijn iPod afhaal en daarna weer toevoeg, blijft de lijst op de iPod hetzelfde en dus verkeert.
Dit probleem is ontzettend irritant en ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor weet!
Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-04-10, 18:43
jroentjuh_ jroentjuh_ is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 15
Standaard

Ik heb een soortgelijk probleem.

Ik heb 2 slimme afspeellijsten die alleen muziek moet toevoegen van enkele genres (1 afspeellijst is voor alle soorten rock en de andere is voor R&B & Hip-Hip)
In iTunes staat de muziek erin zoals het hoort, echter niet op mijn iPhone...
Hoevaak ik ook synchroniseer... de afspeellijsten worden niet bijgewerk.
Ze staan wel op mijn iPhone tussen de afspeellijsten, maar bevat geen content, terwijl ik wel degelijk alle muziek op mijn iPhone heb staan.

Ik begin er aan te denken dat `n een bug in iTunes is... aangezien ik `m nog niet zolang geleden heb ge-update.
  #3  
Oud 22-04-10, 16:29
KillRoy1972 KillRoy1972 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 52
Standaard

Het kan zijn dat de slimme afspeellijsten gebaseerd zijn op afspeellijsten die niet op de iPod staan.

Open je iPod even in iTunes door op het iPod logootje te klikken en dan te kijken naar de afspeellijsten die problemen geven.

Staan er uitroeptekens bij, dan is de lijst gebaseerd op lijsten en nummers die niet op de iPod staan.

Hoop dat het helpt
Reageren

Labels
ipod touch 3g, slimme afspeellijst



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: ERROR: Slimme Afspeellijst iPod Touch konohaninja iTunes 0 04-05-10 17:00
Muziek: Nummers overslaan bij slimme afspeellijst martijnbeks Muziek, foto & video 2 21-04-10 18:40
Muziek: link naar afspeellijst stass Muziek, foto & video 1 20-12-09 23:24
Windows: Slimme afspeellijst mana_chico iTunes 3 22-04-09 10:32
Muziek: terug naar afspeellijst in landscape mode? macron Muziek, foto & video 7 16-12-08 00:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.