//

Opladen in auto.

Opladen in auto. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kent dit probleem: Mijn Iphone 3gs van 4 maanden oud heb ik altijd probleemloos kunnen opladen in de auto, zowel op 12 als 24 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-03-10, 09:55
LV18PB's schermafbeelding
LV18PB LV18PB is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 14
Exclamation Opladen in auto.

Wie kent dit probleem: Mijn Iphone 3gs van 4 maanden oud heb ik altijd probleemloos kunnen opladen in de auto, zowel op 12 als 24 volt met een laadkabeltje van Belkin. Sinds een maand gebeurt er plotseling niks meer als ik in de auto wil opladen. Batterij leeg....geen leven meer in te krijgen. Thuis aan de netadapter geen probleem gehad, dus maar een nieuw autoladertje gekocht.....die dus ook de iphone niet wilde opladen!!!! Thuis aan de stroom nog steeds geen probleem, maar ik ben de hele week van huis, dus afhankelijk van de sigarettenaansteker!! Usb-oplader gehaald voor de auto met originele kabel aan de Iphone......weer niet opladen dus! Toen maar mijn omvormer 24-220V aangesloten met originele lichtnetadapter eraan en hup....opladen geen probleem. Maar dan doet het scherm heel nerveus, kan ik niks aanklikken maar hij is wel weer zo opgeladen. In de T-mobile shop hadden ze nog nooit van dit probleem gehoord! Opsturen had geen zin, want op lichtnet viel er geen foutje te ontdekken. Wie herkent dit probleem??????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-03-10, 22:13
naarde naarde is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard

Is je zekering van je sigarettenaansteker nog wel heel?en een 24v220v omvormer is blokspanning en heeft geen zuivere sinus zoals thuis en kan daardoor die storing geven ik weet niet of dat schadelijk is voor je iphone ik kan me voorstellen van wel sterkte
  #3  
Oud 23-03-10, 20:15
LV18PB's schermafbeelding
LV18PB LV18PB is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 14
Standaard

Sigarettenaansteker is in orde. Heb nog een gsm die ik normaal kan opladen. Iets vreemds is me wel opgevallen. Het laadkabeltje dat 3 maanden lang goed heeft gewerkt, veroorzaakt nu een hele snelle melding dat dit produkt niet ondersteund wordt. Je kan het net in een flits lezen. Ik begin nu eigenlijk de laatste firmware update te verdenken......
  #4  
Oud 24-08-10, 21:49
wiel.bruns wiel.bruns is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Landgraaf
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LV18PB Bekijk bericht
Sigarettenaansteker is in orde. Heb nog een gsm die ik normaal kan opladen. Iets vreemds is me wel opgevallen. Het laadkabeltje dat 3 maanden lang goed heeft gewerkt, veroorzaakt nu een hele snelle melding dat dit produkt niet ondersteund wordt. Je kan het net in een flits lezen. Ik begin nu eigenlijk de laatste firmware update te verdenken......
Ik ben het volledig met je eens, want ook ik heb sinds een paar maanden problemen met het (in de auto m.b.v. de sigarettenaanteker) opladen van de iPhone 3gs. De sigarettenaansteker is in orde. Ik vind wel dat bij langdurig gps-gebruik - ik gebruik Navigon - de iPhone nogal warm wordt.

Ik heb de iPhonehouder niet aan de voorruit, maar in het ventilatierooster van de aanjager geklikt. Nu koel ik de iPhone via de aanjager met koude lucht en de resultaten zijn veelbelovend.
Het lijkt er immers op, dat de iPhone niet meer oplaadt, wanneer hij te warm geworden is.

Niettemin: Bij Firmware 3 waren die problemen er niet, alhoewel die versie vooral in de winter- en voorjaarsmaanden gedraaid heeft.
Ik vraag me af op bij veelvuldig gebruik van een navigatieprogramma, bijvoorbeeld Navigon, het niet beter was geweest de FW3 versie aante houden.

Laatst gewijzigd door wiel.bruns; 01-09-10 om 15:10.
Reageren

Labels
accu, auto, autolader, batterij, opladen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
opladen IPHONE 3gs in de auto ruudkoopmans iPhone accessoires en onderdelen 3 04-04-11 09:26
opladen auto bunder iPhone algemeen 4 27-03-11 13:23
Opladen in de Auto gaat niet goed. Dared iPhone algemeen 10 26-06-10 23:08
HELP!! Iphone reageert nergens meer op na het opladen in de auto?? cartel44 iPhone algemeen 1 04-09-09 11:03
Opladen met BOSE of in auto jvdv23 iPhone algemeen 1 10-12-08 19:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:20.