//

Meerdere problemen Iphone 3GS

Meerdere problemen Iphone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag Mede-Iphonegebruikers, Ik zit nu al een week met een lastig/niet te gebruiken Iphone. Het begon eerst met de homeknop die steeds minder vaak begon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-03-10, 18:56
robbertson robbertson is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1
Unhappy Meerdere problemen Iphone 3GS

Dag Mede-Iphonegebruikers,

Ik zit nu al een week met een lastig/niet te gebruiken Iphone. Het begon eerst met de homeknop die steeds minder vaak begon te reageren. Ik kon er mee leven, echter twee dagen geleden heeft de homeknop het totaal begeven, wat dus inhoud dat ik om terug bij het menu te komen, de Iphone opnieuw moet opstarten. Daarnaast geeft hij sinds kort ook de melding: dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone, terwijl er niks ingeplugged is. Ook doet het geluid het (daardoor) af en toe niet en krijg ik bij het opstarten automatisch Voicecontrol. Last but not least krijg ik als ik de Iphone aan de computer of het lichtnet plug af en toe de melding om de Iphone aan Itunes te koppelen.

Erg frappant allemaal. Ik heb gelezen dat het kan komen door waterschade, echter heb ik naar mijn weten nooit de telefoon ook maar in de buurt van water gehouden. De waterschadeindicatoren zijn ook beide wit en niet roodgekleurd. Nu is uiteraard mijn vraag wat te doen. Ik heb nog recht op garantie, maar valt dit daaronder?

Hopelijk weten jullie wat ik het beste kan doen.

Alvast bedankt,
Daan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-03-10, 20:01
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Alle problemen die je noemt zijn vaak te wijten aan falen van 1 en hetzelfde onderdeel. Lijkt me dus vrij logisch dat dit in ieder geval vervangen moet worden.
Reageren

Labels
accessoire, homeknop, voice control, waterschade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Meerdere iTunes store problemen Northsider iTunes 5 26-12-10 18:39
iPhone defect! Meerdere problemen! Rayver iPhone algemeen 7 21-06-10 20:19
iPhone: Blackra1n meerdere keren uitgevoerd, leidt dat tot problemen/trage iPhone? Akuma2000 Jailbreak 6 30-11-09 11:17
Meerdere smsjes geeft problemen? vdvorst iPhone algemeen 2 03-12-08 15:41
Meerdere problemen Iphone werkt niet meer outside Archief 3 06-07-08 21:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:45.