//

Vreemd 'sound' probleempje (icm Bose system?)

Vreemd 'sound' probleempje (icm Bose system?) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een bijzonder goedenavond allemaal.. Heb een probleempje waar ik gewoon niet uit kom dus dacht post even een berichtje .. Heb van de week mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-03-10, 18:58
Nielzzz Nielzzz is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 7
Standaard Vreemd 'sound' probleempje (icm Bose system?)

Een bijzonder goedenavond allemaal..

Heb een probleempje waar ik gewoon niet uit kom dus dacht post even een berichtje .. Heb van de week mijn iphone in een bose systeem gezet en na afloop uit het bose systeem getrokken.

Nu is het niet meer mogelijk om bijvoorbeeld via luidspreker de ipod functie te gebruiken, youtube filmpjes met geluid te beluisteren. Ook staat de volume schuiver niet meer in beeld, deze is volledig weg. Hij geeft ook om het uur ongeveer een melding de bekende melding van ' Deze accesoires is niet bedoeld voor de iphone, wilt u naar vliegtuigmodes switched' (o.i.d.) Heb t idee dat mijn iphone denkt nog steeds te zijn gekoppeld met een hardware systeem. Iemand hier ervaring mee of een mogelijk oplossing ?

De luidspreker is niet stuk overigens, want het belsignaal is gewoon te horen en een gesprek voeren gaat prima !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-10, 19:44
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Probeer even een reset van je iPhone. Is trouwens vaker voorbijgekomen op het forum, via zoekfunctie dus wellicht nog wat meer te vinden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bose Bluetooth Headset harriepopov iPhone accessoires en onderdelen 2 14-02-11 23:22
trust sound system tompeeters87 iPhone accessoires en onderdelen 4 14-08-08 20:06
Muziek: Bose koptelefoon snoopnotthedog Muziek, foto & video 8 08-05-08 22:34
Muziek: Bose Triport IE in-earphones darkmanx Muziek, foto & video 4 23-12-07 22:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:52.