//

Push notificaties werken niet

Push notificaties werken niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede-iPhone-fanaten, Ik heb sinds ongeveer een maandje een iPhone 3GS 16GB. Hier stond al standaard de laatste firmware 3.1.3 op. Nu heb ik sinds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-03-10, 13:04
SpaceChinees SpaceChinees is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar SpaceChinees
Standaard Push notificaties werken niet

Beste mede-iPhone-fanaten,

Ik heb sinds ongeveer een maandje een iPhone 3GS 16GB. Hier stond al standaard de laatste firmware 3.1.3 op. Nu heb ik sinds ongeveer een paar weken problemen met Push-berichten. Als ik een applicatie start, krijg ik deze melding:


Deze melding krijg ik dus in Ping! maar krijg ik ook in alle andere applicaties die gebruik maken van Push-berichten.

Als ik de iPhone verbind met de MacBook en in iTunes kijk, zie ik niks staan wat betrekking heeft tot Push notificaties. In de instellingen op de iPhone staan de "Berichtgevingen" gewoon aan.

Ik denk dat ik iets verkeerd doe. Maar is dit iets van een bug ofzo? Want ik kan me niet herinneren dat ik iets heb aangepast voordat ik deze error kreeg.

Ohja: Ik heb *geen* jailbreak of unlock.

Laatst gewijzigd door SpaceChinees; 29-03-10 om 15:00. Reden: Kleine toevoeging van informatie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-04-10, 15:32
SpaceChinees SpaceChinees is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar SpaceChinees
Standaard

Kick omhoog. Kan nergens iets vinden over dit probleem. Niemand anders die weet hoe ik dit oplos?
Reageren

Labels
problemen, push, werkt niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Push notificaties werken niet meer? StephenHunter iPhone algemeen 0 21-11-10 18:10
PUSH notificaties bij diverse apps werkt niet nouska1976 iPhone Apps 6 01-09-10 13:46
Push notificaties bij ebuddy werken niet. Tim1995 iPhone Apps 0 04-08-10 23:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:57.