//

[3G] Iphone hangt / loopt vast

[3G] Iphone hangt / loopt vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds enige tijd problemen dat mijn telefoon uit het niets vast loopt. Soms haal ik hem uit me zak en staat het scherm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-04-10, 19:00
Frenk Frenk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 40
Standaard [3G] Iphone hangt / loopt vast

Ik heb sinds enige tijd problemen dat mijn telefoon uit het niets vast loopt.
Soms haal ik hem uit me zak en staat het scherm op zwart, wanneer ik hem dan probeer aan te zetten (dmv de power button) start hij niet. Ik moet dan de 10 sec power + home reset gebruiken om weer leven in het toestel te krijgen.

Soms als ik hem unlock blijft hij vast staan, en ook gewoon soms tussen door, als ik gebeld wordt of iets dergelijk, of als ik wat apps gebruik.

Ik heb de telefoon al meerdere malen gerestored, ook via DFU. (fimware 3.1.3) ook met baseband update. Ook heb ik een nieuw itunes profiel aan gemaakt, (geen muziek of data of programma;s geinstalleerd).

Ik heb nu alleen me contacten (via outlook) er ingezet en nog steeds crashed me telefoon. (geen jailbreak, geen muziek, geen data, geen programma;s, helemaal kaal)

Heeft er iemand misschien een suggestie hoe ik dit kan oplossen? of kan zien waarom hij crashed, (fout codes, crash logs?)

De telefoon is sinds 2.2 fimware steeds geJB geweest. Dit probleem heb ik sinds 3.1.2, het begon uit het niets en gebeurd steeds vaker.

Ik heb hem via GSM-track gekocht, (vodafone abb, simlock vrij). Voor garantie moet ik hem opsturen. Het nadeel is dat de crashes random zijn en ik heb nog niets gevonden hoe ik ze kan forceren. Dus wanneer ik hem opstuur en ze testen de telefoon voor 10minuten zullen ze waarschijnlijk niets vinden.
__________________
iPad 3G 64GB iPhone 4 32 GB iPhone 3G 8 GB
MBP 15" i5 + 500GB HD & 120 GB SSD

Laatst gewijzigd door Frenk; 02-04-10 om 19:15.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-10, 21:42
Frenk Frenk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 40
Standaard

Telefoon is inmiddels wederom opgestuurd voor reparatie. Hopelijk deze keer wel met succes.
  #3  
Oud 26-04-10, 19:20
Frenk Frenk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 40
Standaard

Na 3 weken, en 2 keer bellen. Eindelijk bericht terug...




Is dit vloeistof schade? Of word ik na 3 weken gewoon voor het blok gezet omdat ze na langdurig testen niets hebben kunnen vinden (al dus eerdere telefoontjes)

Is dit (nog) te maken?

Zo ver ik weet heb ik NOOIT vocht op me telefoon gehad.... hoogstens van regen druppels... als ik van me zelf wist dat het vochtschade was had ik hem natuurlijk noot voor de garantie opgestuurd...

Telefoon is voor de rest nog punt gaaf. ( ik heb er altijd een skin over heen gehad)

Heeft er iemand anders deze ervaring met GSMtrack.nl ?

Zal ik hem nog terug vragen ? (kost me 30 euro)
  #4  
Oud 26-04-10, 19:38
sj0e5d sj0e5d is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 38
Standaard

Op de onderste foto is zeker schade door vocht te zien. Je ziet duidelijk corrosie op de printplaat zitten. Ik zou hem persoonlijk terug vragen en ermee proberen te leven. OS 3.1.2 had wel is last van de coma-mode maar aangezien je al hebt geupdated naar OS 3.1.3 weet ik niet waar dit probleem vandaan komt.

Groet Sjoerd

Laatst gewijzigd door sj0e5d; 26-04-10 om 19:40.
  #5  
Oud 04-05-10, 21:49
Frenk Frenk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 40
Standaard

iPhone is vandaag weer terug gekomen.
Hij zat gelukkig helemaal in elkaar...

En toen het magische moment.... en ja wel hoor! hij ging nog aan!

Tot nu toe nog geen crashes gehad * vingers crossend*...

Die nieuwe JB tool is trouwens weer genieten
Ik kan alleen NU niet meer in de appie store vinden
Reageren

Labels
crash, crashlog, gsmtrack, hangt, random



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone hangt vast kai1989 iPhone algemeen 3 11-04-11 17:27
iPhone: iPhone 3GS hangt vast WetFox Jailbreak 0 02-01-11 15:39
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 11:02
iPod op iPhone hangt vast nekebokker iPhone algemeen 1 30-07-10 09:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:00.