//

iPhone 2G: Scherm licht pas na 10 sec op na indrukken home/power knop

iPhone 2G: Scherm licht pas na 10 sec op na indrukken home/power knop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 2G is net terug van reparatie vanwege mijn kapotte scherm. Nu heb ik ineens een raar probleem met mijn 2G, zodra je op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-04-10, 18:14
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard iPhone 2G: Scherm licht pas na 10 sec op na indrukken home/power knop

Mijn 2G is net terug van reparatie vanwege mijn kapotte scherm. Nu heb ik ineens een raar probleem met mijn 2G, zodra je op de home/powerknop drukt duurt het ongeveer 5/10 seconden voordat mijn iPhone oplicht. Dit is gewoon niet werkzaam.

Op youtube staat een filmpje hierover alleen dit is bij firmware 1.12 (lang geleden ) YouTube - iPhone 1.1.2 Slow screen wake up
Ik had eerst 3.12 op mn iPhone, deze heb ik geupgrade met een CF naar 3.13 in de hoop het op te lossen, maar helaas. Nu heb ik hem gedowngrade naar 3.12 zonder hem de syncen met een reserve kopie maar helaas. Het probleem blijft bestaan. Na een restore werkt het nog steeds niet.

Ik weet nu niet of het komt door de reparatie want het probleem is er ineens sinds ik hem terug kreeg.

Wat denken jullie?
- Software probleem (dan kan ik het fixen)
- Oorzaak onbekend > iPhone terug naar de reparateur.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-04-10, 16:25
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Ik heb net de 2G hersteld naar 3.13 maar helaas weer hetzelfde probleem.

Dit is dus een hardware probleem, heeft iemand een oplossing of heeft iemand anders dit ooit al eens gezien?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Scherp geluid na indrukken Stand-By Knop Guntha.O iPhone algemeen 3 14-02-11 10:09
bovenste balk verdwijnt na indrukken knop voorop iphone bresbres iPhone algemeen 1 28-01-10 19:55
Iphone licht automatisch op, zonder het indrukken van de power button. stijn_timmermans iPhone algemeen 13 23-12-09 16:36
Zwarte flits bij indrukken stand-by knop Jaspperr iPhone algemeen 10 23-10-09 17:01
Iphone US 8gb 1.1.2 Home-knop defect? Power-off, synchroniseren en Itunes problem! The_Sound_of_Silence iTunes 0 04-04-08 02:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:20.