//

iphone werkt niet goed met carkit

iphone werkt niet goed met carkit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een parrot ck3100 en een brodit houder waarmee ik muziek via stuurkolom kan selecteren. Het heeft even gewerkt maar al snel niet meer. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-04-10, 23:19
Aeron Aeron is offline
• iOS 6.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard iphone werkt niet goed met carkit

ik heb een parrot ck3100 en een brodit houder waarmee ik muziek via stuurkolom kan selecteren. Het heeft even gewerkt maar al snel niet meer. Als ik iphone in houder plaats krijg ik melding dat apparaat niet geschikt is voor iphone en hij blijft die melding herhalen met gepiep. ik krijg soms even een klein stukje van een nummer te horen maar dan wordt het afgebroken, mogelijk door dat piepen. Is het geheel de idd niet geschikt voor iphone (is wel in garage aanbevolen en geinstalleerd). Of doe ik misschien iets fout? Ik hoop dat iemand me verder kan helpen. Het gekke is dat de waarschuwing soms na een keer wel stopt (kan het dan wegklikken) en ik dan wel muziek kan luisteren, helaas vaker niet dan wel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-10, 22:11
Aeron Aeron is offline
• iOS 6.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

niemand die me kan helpen?
misschien ligt het probleem in de usb box die ik heb (ubox-f-1107). Als iphone is aangesloten komt de melding dit accessoire is niet geschikt voor iphone en ik krijg maar heel af en toe de mappen met mijn muziek te zien.
Meestal niet en ook afspelen gaat niet of met zeer veel haperingen. Is de ubox niet geschikt voor iphone???
  #3  
Oud 17-04-10, 23:10
paulT paulT is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: hoofdstad
Berichten: 264
Standaard

Bluetooth van de iphone heeft een beperkt aantal protocollen.
Je kunt hem niet met alles paren.
  #4  
Oud 18-04-10, 09:19
Aeron Aeron is offline
• iOS 6.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

Wat paart dan niet met wat? M'n iPhone is met kabel verbonden met brodit houder en USB box. En met een iPhone 3 g doet hij het meestal wel. Ik vraag me af aan wat het ligt. De Parrot werkt wel om te bellen.

Laatst gewijzigd door Aeron; 18-04-10 om 09:21.
  #5  
Oud 18-04-10, 09:49
paulT paulT is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: hoofdstad
Berichten: 264
Standaard

En hij verbind perfect met mijn carkit in de auto, totaal geen probleem, maar met de bleuthooth van de iphone kun je geen bestanden verzenden
Als twee apparaten voorzien zijn van Bluetooth, wil dat niet zeggen dat ze ook met elkaar kunnen communiceren. Dat hangt er vanaf of ze beide dezelfde Bluetooth-protocollen ondersteunen.

Gevonden op dit forum dmv >zoek<functie
Bluetooth - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS
De iPhone ondersteunt maar een beperkt aantal Bluetooth-protocollen. Daardoor is het niet mogelijk om de iPhone met elk denkbaar ander Bluetooth-apparaat te koppelen. Er zijn drie toepassingen die echter wel worden ondersteund:
  • Koppeling met een Bluetooth headset;
  • Koppeling met een carkit in de auto;
  • Koppeling met een apparaat dat eveneens A2DP ondersteund en waardoor er dus muziek via Bluetooth kan worden afgespeeld.
Wanneer Bluetooth op de iPhone is ingeschakeld herken je dit aan het blauwe Bluetooth-logo. Is Bluetooth uitgeschakeld of doet de headset het niet (bijvoorbeeld omdat de batterij leeg is) dan wordt het Bluetooth-icoon grijs.
Na de upgrade naar 1.1.3 treedt zo nu en dan het probleem op dat de bluetooth verbinding wordt gelegd maar na het downloaden van het adresboek snel weer ontkoppeld wordt. Om dit probleem aan te pakken volg de volgende stappen:
zet de iPhone in airplane-mode: alle verbindingsprotocollen worden uitgeschakeld. kies vervolgens Home > Settings > General > Bluetooth. Schakel Bluetooth in en bevestig dat de airplane mode verlaten wordt. Maak opnieuw verbinding met de carkit en nu blijft de verbinding bestaan.
(zie Fixes for iPhone 1.1.3 Bluetooth problems - iPhone Atlas)
  #6  
Oud 18-04-10, 11:21
Aeron Aeron is offline
• iOS 6.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Thumbs up

Snappen doe ik het niet helemaal, maar na de truuk met vliegtuigmodus en opnieuw verbinden met Parrot kan ik muziek luisteren. Hartelijk dank voor je reactie.
  #7  
Oud 18-04-10, 11:36
paulT paulT is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: hoofdstad
Berichten: 264
Standaard

Blij dat het is opgelost. Veel muziekplezier.

Kan slotje op
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
synchronisatie met Outlook werkt niet goed IneM iPhone algemeen 1 01-11-10 16:12
iPhone 4, werkt niet goed. gon1234abcd iPhone algemeen 23 05-08-10 23:24
Ipod touch 2g mc model werkt niet goed met usb 2.0 Djon iTunes 0 05-08-10 11:22
Werkt Carkit TomTom met nieuwe generatie iPhone appelman Archief 1 23-04-10 16:47
Iphone werkt niet goed Larsmanson Unlock [archief] 8 31-03-08 17:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:42.