//

Bluetooth connet probleem (bluetooht teken blijft grijs)

Bluetooth connet probleem (bluetooht teken blijft grijs) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is een welbekend probleem geworden ondertussen want het internet staat er vol mee, dit forum, forums in buitenland, apple support etc. des ondanks heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-04-10, 11:37
druppers druppers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 37
Standaard Bluetooth connect probleem (bluetooth teken blijft grijs)

Dit is een welbekend probleem geworden ondertussen want het internet staat er vol mee, dit forum, forums in buitenland, apple support etc.

des ondanks heb ik niks kunnen vinden wat uiteindelijk de verlossing bied

ik heb een handsfree oortje gekocht, en deze werkte vorige week, nou wou ik hem echt gaan gebruiken, en nou blijft mijn Bluetooth teken boven in beeld GRIJS
dus er word niks gevonden en kan niet "pairen"
mijn andere telefoon vind het oortje wel zonder probleem, en hij vind ook mijn iphone (die nogsteeds aan het zoeken is, alleen kan er niet mee verbinden (correctie: de iphone vind mijn mobiel niet, maar op mijn mobiel ziet hij de iphone wel, dus geprobeerd te pairen en dat lukt, alleen blijft hij hangen op GEEN VERBINDING en de iphone ziet nogsteeds het handsfree oortje niet)

Ik heb even ibluetooth gedownload en deze ziet mijn oortje wel, alleen kan ik hiermee niet handsfree bellen
(sweettooth crasht bij mij steeds, dit was misschien nog een kans)
de flightmode aan en uit gezet net zoals het oortje of de bluetooth maar niks helpt

dus hebben jullie misschien suggesties waarom hij bij mijn normale bluetooth, het handsfree oortje niet ziet ??? (hij ziet helemaal geen 1 bluetooth apparaat btw)

(misschien een onlangs geinstalleerd programma ofiets)

ik ben ook de volgende site tegengekomen: Wi-Fi Fixer [iPhone Dev Team]
maar mijn bluetooth adres: 34:15:9E:EC enzo die staat er, dus daar ligt het probleem iig niet

Laatst gewijzigd door druppers; 13-04-10 om 14:24. Reden: niewe informatie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-04-10, 17:37
master master is offline
• iOS 7.0.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 204
Standaard

hallo

ik zit met dit zelfde probleem.
ben bezig geweest met het updaten van een 3gs 3.0 naar een cust FW 3.1.2.
na installatie van blackwsn0w voor het unlocken liep de iphone vast
toen het volgende gedaan:

http://extechblog.wordpress.com/2010/03/23/blacksn0w-crashes-3-1-2-firmware-05-11-07-baseband-3gs-no-shsh-on-file-solution/

deze ging goed.
na herstart van de iphone.
was mijn Wi-Fi, bleutooth , grijs , deze kan ik dus niet selecteren
en bij info zie ik FW 3.1.2 , maar de modemfirmware is leeg
staat geen 5.11.07

hoop dat iemand een oplossing heeft ten eerste de Wi-Fi op te lossen


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door druppers Bekijk bericht
Dit is een welbekend probleem geworden ondertussen want het internet staat er vol mee, dit forum, forums in buitenland, apple support etc.

des ondanks heb ik niks kunnen vinden wat uiteindelijk de verlossing bied

ik heb een handsfree oortje gekocht, en deze werkte vorige week, nou wou ik hem echt gaan gebruiken, en nou blijft mijn Bluetooth teken boven in beeld GRIJS
dus er word niks gevonden en kan niet "pairen"
mijn andere telefoon vind het oortje wel zonder probleem, en hij vind ook mijn iphone (die nogsteeds aan het zoeken is, alleen kan er niet mee verbinden (correctie: de iphone vind mijn mobiel niet, maar op mijn mobiel ziet hij de iphone wel, dus geprobeerd te pairen en dat lukt, alleen blijft hij hangen op GEEN VERBINDING en de iphone ziet nogsteeds het handsfree oortje niet)

Ik heb even ibluetooth gedownload en deze ziet mijn oortje wel, alleen kan ik hiermee niet handsfree bellen
(sweettooth crasht bij mij steeds, dit was misschien nog een kans)
de flightmode aan en uit gezet net zoals het oortje of de bluetooth maar niks helpt

dus hebben jullie misschien suggesties waarom hij bij mijn normale bluetooth, het handsfree oortje niet ziet ??? (hij ziet helemaal geen 1 bluetooth apparaat btw)

(misschien een onlangs geinstalleerd programma ofiets)

ik ben ook de volgende site tegengekomen: Wi-Fi Fixer [iPhone Dev Team]
maar mijn bluetooth adres: 34:15:9E:EC enzo die staat er, dus daar ligt het probleem iig niet
  #3  
Oud 20-04-10, 01:34
master master is offline
• iOS 7.0.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 204
Standaard

grey Wi-Fi @ iPhone 2G / 3G / 3GS mostly hardware problem. very number case 2G grey Wi-Fi i can repaired with sWi-Fi.

Actually grey Wi-Fi @ iPhone (any) could be :
1. Wi-Fi chip problem (mostly)
2. Baseband corrupted (small case)
a. Reflash baseband.
- for 2G : reflash with bootneuter / sgold.Wi-Fi
- 3G / 3GS : reflash with update f/w (baseband) or reflash manually
(take out the chip & reprogramming the NOR flash) - h/w expert only.
b. Broken NOR flash
- replace the NOR flash.
3. Board Problem
- repair the board / could permanently Wi-Fi died (no solution) - h/w expert only.


kan iemand mij vertellen wie of waar ik stap 1 e 2( a of b)
kan laten uitvoeren.
ik denk dat de iphone een van deze problemen heeft

dank
  #4  
Oud 11-08-10, 14:30
Pear Pear is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard

Ik heb na een volledige herstel ook opeens dit probleem met BLUETOOTH (ipv Wi-Fi)
Ook het BT adres is netjes ingevuld bij "info"
Hebben jullie het weten te fixen en hoe?

Alvast bedankt

Marco

Edit: opnieuw hersteld, en nog steeds geen Bluetooth
daarna reservekopie van februari terug gezet, maar ook dat helpt niet, dus weer maar terug naar het heden en opnieuw aan het herstellen...

Laatst gewijzigd door Pear; 11-08-10 om 15:06.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is het mogelijk om een iphone met infrarood of bluetooht te bedienen Herrem iPhone Apps 8 03-04-11 16:23
3GS blijft op Apple teken na RESETTEN HELP AUB! mo1990mo iPhone algemeen 6 22-12-10 20:20
Hoorn en toetsenbord eronder naast bluetooth teken Yizu Archief 2 03-05-08 02:11
iphone wil niet veder beeld blijft op het oplaad teken staan hij wil niks meer mike18 Unlock [archief] 2 18-02-08 09:58
Pre firmware upgrade 1.1.1 button blijft grijs? Stylez Unlock [archief] 2 01-02-08 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.