//

Bluetooth neemt niet op 1e keer

Bluetooth neemt niet op 1e keer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb een iphone 2G 16GB firmware 3.01 met jailbrake en een audi a6. In de audi zit een mmi systeem met bluetooth. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-04-10, 18:54
bodehond bodehond is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard Bluetooth neemt niet op 1e keer

Hallo!
Ik heb een iphone 2G 16GB firmware 3.01 met jailbrake en een audi a6. In de audi zit een mmi systeem met bluetooth.
Nu heb ik hetvolgende probleem:

als er iemand belt en ik neem op, dan zie ik in het audi display dat de telefoon is opgenomen, maar ik hoor de betrokken persoon niet- en hij/zij mij ook niet. ALs ik dan kijk op het display van de iphone zie ik dat de telefoon is opgenomen, ga ik naar het "speaker scherm" kan ik manueel de audi kiezen.

Als ik uitbel heb ik dit probleem NIET! na de 1e keer opnemen, kan het willekeurig nog gebeuren bij inkomende gesprekken, maar soms gaat het ook goed

Wie helpt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone bluetooth audi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
filmpje op iphone 4 syncd keer op keer chacha000 iPhone algemeen 0 25-09-10 12:47
Hij neemt niet consequent de juiste BT archiebunker iPhone algemeen 0 08-01-10 10:11
iPhone neemt één film niet mee in synchronisatie. i(Phone) iTunes 1 02-10-08 07:06
iPhoto start keer op keer op bij connecten djrandyindo Archief 2 07-08-08 08:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:52.