//

Mobile datanetwerk weg

Mobile datanetwerk weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Betreft iPhone 3G 32GB Officiel simmlock vrij (gekocht in België). Laatste systeem geinstalleerd. Provider Vodafone. Zonder enige reden te kunnen bedenken heb ik af en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-04-10, 11:23
macsiem macsiem is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard Mobile datanetwerk weg

Betreft iPhone 3G 32GB Officiel simmlock vrij (gekocht in België). Laatste systeem geinstalleerd. Provider Vodafone.
Zonder enige reden te kunnen bedenken heb ik af en toe ineens geen internet verbinding meer. Ik ga dan naar Algemeen>Netwerk>Mobiel datanetwerk en zie dan bij APN, Gebruikersnaam en Wachtwoord niets meer staan. Opnieiuw vul ik dan weer in: live.vodafone.com, vodafone en vodafone. Dit volgens opgave van de provider.
Hierna werkt alles weer perfect. Geheel onverwacht, soms pas na dagen weer hetzelfde probleem. Instelling Mobiel datanetwerk weer spontaan verdwenen.
Ik heb al via iTunes het systeem hersteld, helaas geen verbetering.
Zijn er meer mensen die dit ook hebben? Wat hier aan te doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pdp mobile datanetwerk activeren niet mogelijk kraay1 iPhone algemeen 0 24-01-11 18:44
T-Mobile iPhone 4: geen 'Mobiel datanetwerk' en 'Tethering' gn!uz Odido (T-Mobile) 2 25-08-10 18:44
mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk T-MOBILE 3.1.2 Jappieh Odido (T-Mobile) 1 16-11-09 12:00
iPhone: Na jailbreak geen Mobile datanetwerk? Peernij Jailbreak 9 07-10-09 21:55
mijn t-mobile logo is weg! Burak Odido (T-Mobile) 5 22-12-08 15:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:35.