//

geen mail bij instellingen

geen mail bij instellingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn instellingen voor de mail maken, maar overal staat dat je naar: Instellingen Mail (, contacten, agenda) moet gaan, maar dit staat neit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-04-10, 20:39
StruikFCT StruikFCT is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 1
Exclamation geen mail bij instellingen

Ik wil mijn instellingen voor de mail maken, maar overal staat dat je naar:
Instellingen
Mail (, contacten, agenda)
moet gaan, maar dit staat neit bij mij bij de instellingen op de iphone.

Wat nu??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-10, 10:12
jonas1 jonas1 is offline
• iOS 11.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 19
Standaard

man man heb ik ook aan de hand
zou ook wel eens willen weten hoe je diet moet doen
vertrek morgen op vakantie en zou dan toch wel een mijn mails willen chekken iemand een oplossing ?????

mvg jona
  #3  
Oud 24-07-10, 10:55
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Volgens je profiel heb je geen Jailbreak (Jonas wel), maar misschien klopt dat niet? Hoe dan ook; als je toevallig wel een jailbreak hebt en je gebruikt Winterboard dan zou je daar bij de instellingen eens "Springboard Only" aan moeten zetten. Dik kans dat je instellingen dan weer zichtbaar zijn.
__________________

  #4  
Oud 24-07-10, 12:13
jonas1 jonas1 is offline
• iOS 11.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 19
Standaard

hallo bedankt voor de snelle reactie
winterboard heb ik erop maar springboard staat er niet op
staat wel summerboard mode op maar kan dat aleen aan en uit zetten
mvg jona
weet je iets anders dan ervoor
  #5  
Oud 24-07-10, 12:41
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Er zijn helaas meerdere apps/instellingen die je Mail instellingen kunnen verstoppen. Winterboard is daar de meest "schuldige" aan. "Extended Preferences" in Winterboard aangevinkt kan het ook veroorzaken. Als je je mail programma in een categorie hebt geplaatst kunnen je instellingen ook ineens weg zijn sinds iOS 4. Heb je "Categories" er toevallig ook op staan en Mail in een foldertje gezet? Zo ja, Mail weer even terug zetten op je Springboard.

Toen ik zelf op zoek was naar de oplossing voor dit probleem kwam ik ook berichten tegen van mensen bij wie de oorzaak lag in "Supreme Preferences". Die heb ik zelf er nooit op gehad, maar misschien is dat bij jou een mogelijke oorzaak.

Zet anders gewoon heel Winterboard een keer uit en kijk of dat het probleem oplost. Na wijzigingen in je Mail instellingen kun je het dan altijd weer aanzetten.

Samengevat kan ieder programma dat je Mail weghaalt of aanpast op je springboard voor problemen gaan zorgen met de instellingen van Mail. Winterboard, Supreme Preferences, Categories maar ook bijvoorbeeld de optie in SBSettings om icoontjes van je Springboard te verbergen.

Zoveel oorzaken, zoveel oplossingen. Helaas dus moeilijk om één algemeen "juiste oplossing" te geven. Hopelijk kom je er met bovenstaande mogelijke oorzaken zelf uit.
  #6  
Oud 24-07-10, 13:45
jonas1 jonas1 is offline
• iOS 11.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 19
Standaard

Dag Rubben het gaat ik kan mails ontvangen maar geen sturen

Hoofdserver

Hostnaam uit.telenet.be
gebruikersnaam .............
wachtwoord ..........gebrui ssl uit (als ik hem aan zet blijft hij maar versturen maar het lukt niet
identiteits controle ....................
serverpoort 110



andere smtp servers
uit.telenet.be
is gewoon hetzelfde als het vorige

kan ontvangen maae Niet sturen

sorry he voor de lastige vragen heb de iphone pas een paar dagen had ervoo een samsung omnia 2 ook een heel goed toestel(gemakkelijker was alles windows )
mvg jona
  #7  
Oud 24-07-10, 13:52
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Hé Jonas, het niet kunnen versturen van mail is een compleet ander probleem dan waar dit topic over gaat en over het niet kunnen versturen van mail lopen al een flink aantal andere onderwerpen in het forum. Ook dit kan vele oorzaken hebben, meest voorkomende is dat je probeert te versturen terwijl je een Wi-Fi verbinding hebt en de provider van je mail niet toestaat dat je de mailserver benaderd via de provider die je thuis hebt... of het omgekeerde; dat je probeert via 3G te versturen terwijl de provider van je mail (bijvoorbeeld je huisaansluiting) niet toestaat dat je hun mailserver gebruikt als je ook niet daadwerkelijk op hun netwerk zit.

Kortom; lijkt me handiger voor jou en de topic-starter van dit onderwerp om met je nieuwe (andere) probleem aan te haken bij een ander topic wat daar over gaat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Geen keyboard instellingen zichtbaar bij 4.2.1 bresbres Jailbreak 3 19-04-11 01:49
Kan geen account toevoegen bij Instellingen => Mail, contacten, agenda victorcharlycharly iPhone algemeen 0 21-03-11 23:41
Geen iTunes mail receipt bij gratis apps Karnemelk iPhone Apps 1 09-06-10 22:43
Ik zie geen mobiel datanetwerk bij instellingen-algemeen J-me Overige providers Nederland 8 20-05-10 22:52
geen toetsenbord bij nieuwe mail bvandalsum Archief 3 23-11-09 19:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:59.