//

grotere batterij

grotere batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste Iphone clubgenoten, Zoals velen van jullie heb ik ook een probleem met de batterij die binnen een halve dag leeg is. In principe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-04-10, 12:51
aladin aladin is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 11
Standaard grotere batterij

Hallo beste Iphone clubgenoten,

Zoals velen van jullie heb ik ook een probleem met de batterij die binnen een halve dag leeg is.
In principe doe ik er niet zoveel mee, ik haal de mail regelmatig op en wat facebook gedoe. Bellen zo af en toe en sms-en ook af en toe. Ik heb via cydia een andere theme en verder geen apps(behalve de std dingen zoals winterboard boss prefs enz) of games. Ik heb batterij dokter + erop gezet echter dit mocht ook niet baten. Nadat ik de Iphone na een nacht opladen van de oplader haal is hij binnen een halve dag leeg. De Iphone is nu ongeveer een jaar oud. Het betreft een Iphone 3g, 3.0.1(7a400) 8G

Zodoende vroeg ik mij af of het mogelijk is om een grotere/sterkere batterij te plaatsen ipv de huidige batterij?

Mzzl Ad
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-10, 14:43
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Er zijn wel iets grotere accu's, zij het niet origineel, maar gezien de ruimte in de iPhone zijn ze niet heel veel groter. Heel klein beetje meer capaciteit, dus verwacht niet ineens een hele dag met je iPhone te kunnen doen.
  #3  
Oud 01-05-10, 10:19
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Klinkt eigenlijk meer als een kapotte batterij. Mijn 2 jaar oude iPhone doet het nog anderhalve dag, ruim. Als ik veel apps gebruik etc of games speel dan haal ik het net tot eind van de avond.
Wat is de tijd die je kunt halen onder 'gebruik'? Dat moet minimaal 4 uur kunnen zijn.

Als je dat niet haalt zou je eens een herstel moeten doen en voor de gein eens een dag of 2 moeten wachten met opnieuw jailbreaken. Om uit te sluiten of het echt niet daar aan ligt.
  #4  
Oud 01-05-10, 13:43
Rikirikar Rikirikar is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

wat ook kan helpen is dat je het scherm met minimaal verlichting gebruik.
zelf staat ''brightness'' bij mij op het laagste niveau.
alleen als het buiten zonnig is is het lastig te lezen maar thuis en op kantoor is het prima te doen.
  #5  
Oud 01-05-10, 16:56
aladin aladin is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 11
Standaard

Bedankt voor de antwoorden jongens..
Ik denk dat ik de Iphone gewoon teveel gebruik..Ik zit regelmatig op cydia thema's te bekijken en geluiden te downloaden ook check ik regelmatig mn mail en staat alles gewoon aan. Ik merk nu wel dat als ik ssh uitzet,3g, Wi-Fi en edge dat de batterij langer meegaat maargoed..dan mis ik een hoop van hetgeen waarvoor de Iphone ontworpen is en dat is het ook niet waard.

Ik denk dat ik voorlopig voor een 3gS ga, die batterij schijnt langer mee te gaan..op de 4g wachten lijkt me niet handig want het zal wel even duren voordat er een jailbreak voor is en ik vind dit toch wel een must voor de Iphone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
RSS Reader met grotere tekst? De tekst in Google Reader is piepklein :( Esteban78 iPhone Apps 0 17-08-10 02:28
batterij Rene3g iPad algemeen 5 03-08-10 17:11
Grotere letters op iphone...mogelijk? Typhoon iPhone algemeen 3 04-05-08 16:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:28.