//

Apple logo Firmware 3.1.3 Probeem

Apple logo Firmware 3.1.3 Probeem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphoneclubmembers, ik zie dat hier in de subcategorie er een mega topic is over het vastgelopen Apple logo van velen. Weldra is het zelfde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-05-10, 01:42
Elixxer Elixxer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard Apple logo Firmware 3.1.3 Probeem

Beste Iphoneclubmembers,

ik zie dat hier in de subcategorie er een mega topic is over het vastgelopen Apple logo van velen. Weldra is het zelfde bij mij aan de hand maar dan net wat anders.

Ik heb per ongeluk geupdate naar firmware 3.1.3 zonder te kijken of er uberhaupt wel een unlock vrij was. Ik had de iphone gejailbreakt en probeerde met redsn0w hem te unlocken (wat natuurlijk niet werkte). Ik las toen op internet dat er helemaal geen unlock was en dat die misschien nooit (!) zou komen dus ik was al meteen in paniek. Ik had wel eens gehoord van downgraden dus ik downloade meteen 3.1.2. Met verschillende pogingen probeerde ik hem in DFU mode te zetten en te herstellen (had stap voor stap gezocht op internet omdat ik een complete Leek ben op dit gebied) maar niets was minder waar.

Niets werkte dus ik dacht, ik ga naar instellingen en probeer hem volledig te wissen naar de fabrieks standaard instellingen. Er stond :waarschuwing dit kan tot 2 uur lang duren. Geen probleem voor mij, ik hing hem aan de stroom en vertrok. 4 uur later kwam ik thuis en zag dat ik een mooi Apple logo had in het midden met in het Apple logo zo'n tekentje van dat hij aan het denken is alleen bewoog dat slangetje niet, maar was hij stijf bevroren. Ik deed een hard reset en hij sprong weer op het Apple logotje met dat bevroren slangetje. Mijn pc herkent hem niet meer als iphone en ik krijg hem ook niet in DFU of recovery mode. Alleen dat verdomde Apple logo met bevroren slangetje.

Ik heb mijn vraag niet in het grote topic gezet omdat de meeste hem wel in DFU mode of recovery krijgen of zelfs dat de pc hem herkent. Ik heb dus geen van drieën en zit met mijn handen in het haar.
Wat kan ik doen want ik ben op zo'n punt gekomen dat ik dat klere ding in de vijver wil gooien.

Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop op een mooie oplossing!

Groet Elixxer
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-10, 08:48
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

DFU luk nagenoeg altijd. Ben je zeker dat je het wel goed doet? (timing is zeeeer belangrijk)

Maar als je hem erdoor krijgt zal je nog steeds niets kunnen unlocken.
Bij 3.1.3 is je baseband geupdate en die kan je niet downgraden.
Tenzij je een oude bootloader hebt die je kan downgraden met fuzzyband (te vinden in cydia)
  #3  
Oud 04-05-10, 12:35
Elixxer Elixxer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard

Ok als ik hem wel weer werkend krijg dan heb ik dus een gigantisch dure ipod? Of komt er binnenkort misschien een unlock uit voor 3.1.3? Want die oude bootloader heb ik niet...
  #4  
Oud 04-05-10, 13:24
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dan zit je met een dure ipod. En wanneer de unlock uitkomt is niet bekend. maar zal waarschijnlijk niet voor juni zijn (release 4e generatie iPhone).
  #5  
Oud 04-05-10, 13:45
Elixxer Elixxer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik kan dus concluderen uit je verhaal dat er uiteindelijk wel een unlock zal komen voor 3.1.3?
Ik heb inmiddels een Blackberry weten te regelen voor tijdelijk dus ik heb er ook geen haast bij hoor.
  #6  
Oud 04-05-10, 13:47
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Voor 3.1.3 weet ik niet. Maar voor 4.0 waarschijnlijk wel.
  #7  
Oud 04-05-10, 13:48
Elixxer Elixxer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard

wat dus inhoudt dat ik hem moet updaten naar 4.0 en dan de unlock er over gooien?
of werkt dat ook niet?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. GekkeUr iPhone algemeen 3 15-07-11 20:25
Firmware 2.0 IPhone blijft op Apple logo hangen Razer Archief 3 02-08-08 15:10
map probeem kevinvw Archief 1 01-03-08 21:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:04.