//

Wel of Niet!!! 1.1.3

Wel of Niet!!! 1.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is installer 3.0b10 officieel voor de 1.1.3 firmware ?? Want iedereen roept wel leuk dat je eerst die installer moet updaten naar de nieuwste omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29-01-08, 00:48
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Is installer 3.0b10 officieel voor de 1.1.3 firmware ??

Want iedereen roept wel leuk dat je eerst die installer moet updaten naar de nieuwste omdat je anders een Main Execution error krijgt als je wilt updaten.....Maar wie zegt dat je dat niet krijgt als installer 4 of installer3b11 uitkomt ??

Je kunt dit nu niet testen, omdat er uberhaupt geen nieuwe installer is....
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29-01-08, 00:52
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door destiny Bekijk bericht
Is installer 3.0b10 officieel voor de 1.1.3 firmware ??

Want iedereen roept wel leuk dat je eerst die installer moet updaten naar de nieuwste omdat je anders een Main Execution error krijgt als je wilt updaten.....Maar wie zegt dat je dat niet krijgt als installer 4 of installer3b11 uitkomt ??

Je kunt dit nu niet testen, omdat er uberhaupt geen nieuwe installer is....
Wat maakt dat uit als ik vragen mag??
  #23  
Oud 29-01-08, 00:58
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Nou iedereen zegt allemaal dat je eerst moet updaten naar de nieuwste installer, omdat je anders een main execution error krijgt als je wilt updaten in de 1.1.3 firmware.

Maar wie zegt dat je dat sowieso niet krijgt als je de installer update in 1.1.3 ??
Je kunt nu namelijk niet nachecken of je die error krijgt, omdat er UBERHAUPT geen nieuwe installer is.

Dus stel dat over een week een nieuwe installer uitkomt. 99% kans dat je dan alsnog een error krijgt als je wilt updaten....
  #24  
Oud 29-01-08, 00:58
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Citaat:
Wat maakt dat uit als ik vragen mag??
Citaat:
omdat je anders een Main Execution error krijgt als je wilt updaten
Installer (3.0b10) now works properly under the user "mobile" provided it is setuid root and owned by root:...
Dus ja...3.0b10 is speciaal bedoeld voor 1.1.3

Maar kunnen we aub niet ontopic blijven? Deze topic is over het wel of niet upgraden naar 1.1.3. Niet over de tips voor het updaten noch over de installer.
  #25  
Oud 29-01-08, 00:59
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pwain Bekijk bericht
Installer (3.0b10) now works properly under the user "mobile" provided it is setuid root and owned by root:...
Dus ja...3.0b10 is speciaal bedoeld voor 1.1.3

Maar kunnen we aub niet ontopic blijven? Deze topic is over het wel of niet upgraden naar 1.1.3. Niet over de tips voor het updaten noch over de installer.
Kijk en dat wilde ik horen

Ik heb niks gezegd......
  #26  
Oud 29-01-08, 01:17
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door el_nore Bekijk bericht
Vanochtend heb ik mijn iPhone geupgrade naar 1.1.3 via
cre.ations.net - Blog entry: iPhone 1.1.3 jailbreak released
(via de Mac versie)
tot nu toe geen enkel probleem en die wiggling icons zijn inderdaad erg leuk

Dus volgens mij geen reden om niet te doen
Ik heb ook deze methode gebruikt. Zeer gemakkelijk, zeer gebruikersvriendelijk. Nate is een held!
__________________
iPhone 8GB - AppleTV - MacBook Pro - Airport Extreme
  #27  
Oud 29-01-08, 01:23
Icepod Icepod is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 69
Standaard

Ik zit met een goedwerkende en stabiele iPfone. Wat moet een mens meer hebben.
Just my 2 cents...
  #28  
Oud 29-01-08, 10:51
Prime Prime is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: E-Troid
Berichten: 110
Standaard

Net als Destiny ga ik wachten totdat er een bugvrije jailbreak gereleased zal worden die via itunes het zaakje "upgrade".

Tot die tijd kan ik me zeer tevreden stellen met mijn 1.1.2 iPhone die alles heeft en werkt zoals mijn hartje begeerd.
__________________
...If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with stupidity...
  #29  
Oud 29-01-08, 10:58
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Ook ik ben niet voorbij het Wi-Fi en edge verhaal gekomen. Dat, opgeteld bij het feit dat er toch nogal wat handmatige fixes moeten worden uitgevoerd (die langzaam maar zeker in de installer verschijnen overigens) hebben mij doen teruggaan naar 1.1.2. Ik wacht nog even dus, maar ga het als we een update verder zijn (een nieuwe versie van de huidige methodes dus) zeker nog een keer proberen.
  #30  
Oud 29-01-08, 21:00
FrankP FrankP is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 19
Standaard

Tjah kan niet anders zeggen dan: If it ain't broken.....
Met alle problemen die hier op het forum de revue passeren blijf ik lekker op 1.1.2 draaien en bijna alles is aan te passen en te verwezenlijken met de vele apps.
Dus geen 1.1.3 voor mij.
__________________
8GB US iPhone 1.1.2 OTB unlocked met EasyIsim
  #31  
Oud 29-01-08, 22:36
virusinside's schermafbeelding
virusinside virusinside is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 18
Standaard

Ik heb en Nate True's methode en de 'officiele' release van de Dev Team geprobeerd en ik moet zeggen dat de Dev Team minder problemen bij mij krijgt.
Het installeren ging soepel en zonder computer.
Alles werkt, settings worden opgeslagen en geen problemen met ringtones.
Het hoe en wat staat allemaal op Modmyifone.com
  #32  
Oud 30-01-08, 08:30
Gerran's schermafbeelding
Gerran Gerran is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 20
Standaard

Nou, ik ben wel erg benieuwd naar de dansende icoontjes, maar ik blijf toch nog even op 1.1.2 (geupdate vanaf 1.0.2 OTB, dank aan Netvista en de vele actieve forum-posters). Ik heb iets te vaak gelezen: aaah, hij doet het niet meer! etc. Ik hou de boel in de gaten...
  #33  
Oud 30-01-08, 08:44
Guest-20180415213811
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Tsja het blijft een beetje trial and error; gister zou ik de iPhone van een vriend naar 1.1.3 zetten vanaf 1.0.2. Ik bleef steken bij "unregognized sim...." (AnySim)waardoor hij niet unlockt kon worden, maar ik had hem wel op 1.1.3 gejailbreakt. Na heel wat installeer en deinstalleer pogingen kwam ik achter The Virginizer, waarmee je de baseband ook weer terugzet.

Unlock the iPhone - the simple tutorial! (alle info die je nodig hebt staat hierop)

Vanaf dat moment was het weer een kwestie van 1.1.1 firmware erop zetten en volgens de Nate True methode naar 1.1.3 brengen.
Het enige wat niet werkte was het geluid van de ringtones, maar dat heb ik inmiddels ook al opgelost.
Dus of je nou wel of niet "moet" updaten; niks moet. Het is alleen wel handig om te weten dat als iets niet goed gaat, je weer terug kan en hem maar 1.1.1 of 1.1.2 zetten.

Laatst gewijzigd door Guest-20180415213811; 30-01-08 om 08:45. Reden: typefout
  #34  
Oud 30-01-08, 20:53
bytedust bytedust is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard

De Nate True upgrade methode is de enige methode die bij mij zonder grote problemen verliep. Echter werd het wel een rommeltje op de root, ik had inmiddels drie folders met preferences in mijn root staan. Ook schijnt Nate's methode de oude file structuur aan te houden tijdens de upgrade. Misschien kan dit problemen veroorzaken met toekomstige apps.

Daarom kon ik het niet laten om vandaag de methode van ijailbreak.com uit te proberen. De upgrade procedure werkte prima, maar ik kon mijn yahoo address boek niet meer syncen, en ook kon ik de Klok niet meer automatisch instellen voor Nederland (Amsterdam).

Daarvoor heb ik vandaag ook de "Official 1.1.3. upgrader" gebruikt van het DEV team. Toen dit app zonder enige problemen de procedure doorlopen had, leek de upgrade goed te werken, totdat ik ging herstarten, toen bleek de Iphone de jailbreak van 1.1.2. verloren te hebben en kon ik alleen nog maar een Emergency call draaien (ik kon ook niet mezelf bellen).

Al bij al werkte de Nate True methode het beste voor mij, met de minste grote problemen...

Mijn iphone loopt nu weer netjes op 1.1.2 en ik denk dat ik het hier even bij laat. Ik heb even mogen wiebelen met mijn icoontjes, en hopelijk komt er binnenkort een betrouwbare 1.1.3. upgrade uit.

Laatst gewijzigd door bytedust; 30-01-08 om 20:55.
  #35  
Oud 30-01-08, 20:59
inberlin inberlin is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 33
Standaard

Ik heb mijn Iphone met turbosimm ook via dev teams jailbreak naar 1.1.3 gebracht.
Ik kan via installer wel app installeren, maar ze worden niet zichtbaar op mijn springboard. Iemand een idee hoe dit te fixen?
  #36  
Oud 30-01-08, 21:08
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inberlin Bekijk bericht
Ik heb mijn Iphone met turbosimm ook via dev teams jailbreak naar 1.1.3 gebracht.
Ik kan via installer wel app installeren, maar ze worden niet zichtbaar op mijn springboard. Iemand een idee hoe dit te fixen?
Heb je ze geinstalleerd met de laatste versie van de installer?
Ik heb zelf ook dit probleem gehad en kwam erachter dat de upgrade mijn applicatie folder verdubbelt had, heb uiteindelijk 1.1.1 gerestored en toen via 1.1.2 weer geupgrade.
1.1.3 werkt nu prima alleen NES ziet zijn ROMs niet maar dat vindt ik niet het belangrijkste applicatie .
  #37  
Oud 30-01-08, 21:09
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Vanuit een probleemloos werkende 1.1.2 geprobeerd over te stappen naar 1.1.3 - via de automatische 'officiële' dus DEV-methode. Gevolg: Slide to emergency. Daarna door eigen stomme schuld tijden aan het modderen geweest, maar inmiddels weer tevreden 1.1.2 gebruiker. Ik wacht nog maar even, lees toch teveel zaken die moeten worden aangepast of gewoon nog niet werken. Ook het feit dat het bij de een wél en bij de ander juist weer níet goed gaat heeft aan dat besluit bijgedragen. Geduld, geduld, geduld.....
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #38  
Oud 30-01-08, 21:34
bytedust bytedust is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Vanuit een probleemloos werkende 1.1.2 geprobeerd over te stappen naar 1.1.3 - via de automatische 'officiële' dus DEV-methode. Gevolg: Slide to emergency. Daarna door eigen stomme schuld tijden aan het modderen geweest, maar inmiddels weer tevreden 1.1.2 gebruiker. Ik wacht nog maar even, lees toch teveel zaken die moeten worden aangepast of gewoon nog niet werken. Ook het feit dat het bij de een wél en bij de ander juist weer níet goed gaat heeft aan dat besluit bijgedragen. Geduld, geduld, geduld.....
...idd geduld ... zelfde problemen hier...
  #39  
Oud 30-01-08, 21:56
inberlin inberlin is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 33
Standaard

kan ik via itunes terug naar 1.1.2?
  #40  
Oud 30-01-08, 21:59
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Jep als je een restore doet... maar dan heb je er nix aan je moet eerst terug naar 1.1.1 Dan opnieuw jailbreaken etce

Greetz, Stiruam
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: wel of niet JB ? Spruit100 Jailbreak 3 20-02-11 21:00
iPhone: Wel of niet suzannewan Jailbreak 7 18-01-11 20:56
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 01:46
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 22:27
wel of niet? jurriaan Archief 5 15-11-08 18:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:04.