Vanochtend ben ik teruggegaan naar
Ritel
alwaar ik mijn
Vodafone
abonnement heb verlengd in combinatie met de
iPhone 4.
Ritel biedt aan:
Actua verzekeringen.
Voor de iPhone wordt, net als in de voorgaande post genoemd, de Platinum Service gehanteerd.
Voor de iPhone betaal je dan een maandbedrag van €8,95.
Tevens dien je in de winkel €13,50 administratiekosten te voldoen.
Tevoren had ik al netjes de voorwaarden opgezocht en vergeleken met andere verzekeringen als bijvoorbeeld van de ANWB.
Omdat ik een type ben wat bepaalde ongelukjes over zich afroept wanneer ik geen verzekering heb afgesloten, heb ik voor mezelf besloten dat ik toch deze verzekering wilde hebben.
Er wordt namelijk gedekt:
Wereldwijd voorziet dit pakket in dekking in het geval van:
# beschadiging of totaal verlies als gevolg van vallen
# stoten en overige van buiten komende onheilen, waarbij na schade het toestel (of de
restanten daarvan)nog aan assuradeuren kunnen worden overlegd
# diverse vormen van diefstal (m.u.v. diefstal uit auto’s)
# verklaarbaar verlies
# diverse vormen van afdreiging
# diefstal uit auto’s voor zover niet zichtbaar geplaatst en braakschade aanwezig is
# verlengde garantiedekking
# kosten voor eventueel heraansluiten van apparatuur op het netwerk na een gedekte
gebeurtenis
# dekking tegen misbruik van de aansluiting na diefstal van de apparatuur of een ander gedekt evenement tot een bedrag van maximaal € 3,500,-
# een tijdelijk vervangend toestel bij gedekte reparatieschade binnen Nederland en betaling van eventuele huurkosten in het buitenland.
Voor de twijfelaars onder ons welke nog niet over de streep getrokken zijn m.b.t. een verzekering, onder de volgende link het uitgebreide documentje van Actua:
http://www.gsm-data.nl/v2/actua.pdf