//

iPhone OS 4 probleem

iPhone OS 4 probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort iPhone OS 4 beta 1 op mijn iPhone staan. Nu gingen gister ineens alle lettertjes van de applicaties door elkaar, net ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-05-10, 18:08
Sten's schermafbeelding
Sten Sten is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Drachten
Berichten: 31
Standaard iPhone OS 4 probleem (herstelmodus)

Ik heb sinds kort iPhone OS 4 beta 1 op mijn iPhone staan. Nu gingen gister ineens alle lettertjes van de applicaties door elkaar, net als de icoontjes. Ik dacht ik sluit mijn iPhone af door de Aan/uit knop en de Home knop een tijdje samen ingedrukt te houden. Dat ging goed.
Toen ik echter de iPhone weer aan wilde doen, bleef hij haken op een scherm met een iTunes logo en een USB kabel (EDIT: ik zie net dat dit de DFU-mode / herstelmodus is). Ik sloot mijn iPhone dus aan iTunes en deze zei dat de telefoon alleen 'hersteld' kon worden.

Mijn laatste back-up (want dat lukte niet met OS 4) is van een maand geleden, ik zou het jammer vinden als ik nu mijn sms'jes en foto's sindsdien kwijt raak.

Weet iemand misschien iets wat ik kan doen om die gegevens toch nog te redden voordat ik moet herstellen? Of zit er niets anders op?

EDIT: Mijn vraag is dus nu: Hoe kom ik in OS 4.0 beta 1 uit de DFU-mode / herstelmodus?

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door Sten; 13-05-10 om 16:49.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-05-10, 22:33
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

Download iReb van iH8sn0w.org (mocht de url niet kloppen, Google dan gewoon ireb of iH8sn0w) druk in iReb op fix recovery mode loop en installeer LibUsb als dat nodig is (er komt een schermpje die het vraagt, volg gewoon de instructies op het scherm). Druk daarna in het keuzescherm op iPhone 3G. Als het goed is, start de iPhone nu gewoon op.
  #3  
Oud 13-05-10, 16:48
Sten's schermafbeelding
Sten Sten is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Drachten
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kai824 Bekijk bericht
Download iReb van iH8sn0w.org (mocht de url niet kloppen, Google dan gewoon ireb of iH8sn0w) druk in iReb op fix recovery mode loop en installeer LibUsb als dat nodig is (er komt een schermpje die het vraagt, volg gewoon de instructies op het scherm). Druk daarna in het keuzescherm op iPhone 3G. Als het goed is, start de iPhone nu gewoon op.
Ontzettend bedankt! Dit heeft goed geholpen, alles is weer zoals het was
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g probleem gogo49 iPhone algemeen 3 09-12-10 20:08
Netwerk probleem en ander probleem Dannybevers iPhone algemeen 0 21-11-09 00:19
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? satfreak1969 iTunes 0 22-09-09 15:05
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 22:11
iphone probleem dennis9920 iPhone algemeen 2 08-02-08 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:39.