//

Iphone openen voor scherm te vervangen, stof, accu, ...

Iphone openen voor scherm te vervangen, stof, accu, ... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) het is een tweedehands iphone 3G waarmee ik het probeerde, eerlijk is eerlijk, met een in-waarborg-zijnde zou ik het wellicht niet hebben gedaan. het stof ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-05-10, 17:33
romcars romcars is offline
• iOS 4.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 10
Standaard Iphone openen voor scherm te vervangen, stof, accu, ...

het is een tweedehands iphone 3G waarmee ik het probeerde, eerlijk is eerlijk, met een in-waarborg-zijnde zou ik het wellicht niet hebben gedaan.
het stof dat achter het scherm zat en de barst in de achterkant bleven me echter irriteren.
na wat opzoekingswerk : het openen is idd niet simpel, maar ook weer niet zo onoverkomelijk als sommigen zeggen (die het nog niet deden?)

vandaar wil ik jullie deze tips niet onthouden :

- ik heb het meeste gehad aan de filmpjes van PDA parts (youtube trefwoorden 'pdaparts-iphone-disassembly)
- het scherm uit het huis trekken deed ik niet met een haakje, plektrum of dergelijke, maar met de zuignap van een GPS (tomtom) ! ging veel beter als een haakje !!
- de metalen plaat achter het scherm : niet gewoon lostrekken, maar eerst de zijkanten wat losduwen (met de schroevendraaier door de gaatjes van de 5 schroefjes)
- terugklikken van de stekkertjes vraagt wat gevoel, ze moeten hoorbaar 'klikken' maar dat moet zeer soepel gaan

wat ik nog niet deed : effectief een andere back cover vervangen, zijn er onder jullie die dit al deden ? waar bestelden ze ? pasvorm schijnt niet altijd 100% te zijn ?

groet

r
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-05-10, 00:00
cesaf's schermafbeelding
cesaf cesaf is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: babberich
Berichten: 52
Stuur een bericht via MSN naar cesaf
Standaard

Hallo,

nou, ik heb de camera moetten vervangen van Mijn 3gs.
Wat ik iedereen aan kan raden is: oppassen met de conectoren!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stof onder het Iphone Scherm/Glas Relaxman93 iPhone algemeen 156 11-03-11 15:27
Accu vervangen en sindsdien niks meer... Loxxie13 iPhone algemeen 12 24-01-11 11:27
Stof in scherm Prima iPhone algemeen 3 08-09-10 18:24
Iphone stof achter het scherm! Vigoroso Archief 1 01-08-08 16:29
Accu vervangen, handleiding crunch81 iPhone algemeen 4 05-11-07 12:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:15.