//

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone4 geprobeerd te updaten. Mijn computer herkent hem niet meer ook in Apple winkel in Alkmaar konden ze me niet verder helpen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #681  
Oud 13-08-11, 20:30
EdWehnes EdWehnes is offline
• iOS 4.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb mijn iphone4 geprobeerd te updaten. Mijn computer herkent hem niet meer ook in Apple winkel in Alkmaar konden ze me niet verder helpen, en hij blijft terug komen met error 6! Alle tips op Apple site opgevolgd maar niets helpt. Iemand suggestie?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #682  
Oud 25-08-11, 11:56
aloew aloew is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Standaard

zet de iphone in dfu mode

dat doe je als volgt :

hou 8 tot 10 seconden de home en power button tegelijk ingedrukt

daarna laat je de power button los maar de home button houd je ingedrukt
voor 15 tot 20 sec

en dan als het goed is moet itunes hem herkennen en dan kan je de iphone opnieuw installeren
  #683  
Oud 25-08-11, 14:27
EdWehnes EdWehnes is offline
• iOS 4.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Standaard

Hoi, dank! Na 1,5 dag werkte het weer maar ben nu bang voor volgende update! Maar deze onthoud ik. In kader van afkortingen; wat betekent dfu?
  #684  
Oud 26-08-11, 17:29
jessetendam jessetendam is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 12
Standaard iphone start niet door

HELP

Ik heb mn iphone nog niet zolang dus ik weet er weinig van. Ik heb m overgenomen van mn broer en hij had m al eens laten jailbreaken. Nu heb ik t probleem dat de meerderheid van mn apps t niet meer doen en mijn camera ook niet??? ik heb een beetje gezocht op internet en er stond dat ik m ff opnieuw moest opstarten. Nu start ie niet door. Heb me net aangemeld op dit forum omdat hier zo'n beetje iedereen er meer vanaf weet dan ikzelf ik heb de berichten gelezen maar ik snap echt niet wat ik moet doen. Kan iemand bij in stappen uitleggen wat ik moet doen?

mijn dank is groot
  #685  
Oud 26-08-11, 18:04
aloew aloew is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Standaard

lees 2 berichten terug de post van mij
  #686  
Oud 26-08-11, 19:12
jessetendam jessetendam is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aloew Bekijk bericht
lees 2 berichten terug de post van mij
Bedankt! het heeft gewerkt. itunes herkent hem in ieder geval wel weer. Maar nu moet ik hem herstellen. Ben bang dat dat ook wel weer fout zal gaan zo gaat het bij mij meestal namelijk! Maar iig al bedankt! als ik weer ergens op stuit post ik wel weer een berichtje.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 augustus 2011 om 19:18 ----------

En ja hoor! het is nog niet gelukt. Ik krijg nu deze melding: De Iphone Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1015).

Ook is op het scherm van mn iphone te zien het itunes logo met daaronder een pijltje wat wijst naar het itunes logo en daaronder een usb kabeltje.

Wie kan mij helpen?
  #687  
Oud 26-08-11, 19:24
aloew aloew is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Standaard

Je moet hem wel herstellen met de nieuwste ios update via itunes zodra de iphone in itunes tevoorschijkomt moet ie als het goed is gewoon te zijn herstellen dus probeer hem nog een keer in dfu mode te zetten terwijl hij ingeplugt zit in itunes en dan zegt itunes dat ie en telefoon heeft gevonden in de herstel modus
  #688  
Oud 26-08-11, 19:34
jessetendam jessetendam is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 12
Standaard

maar er staat dat mijn iphone up to date is, dat kan kloppen want ik heb m al geupdate vandaag. maar is de ios update de update die staat in t scherm versie? die wat boven het herstellen staat? want die kan ik namelijk nu niet indrukken en herstellen wel!
  #689  
Oud 26-08-11, 19:52
aloew aloew is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Standaard

ja je moet herstellen kiezen

je bent wel al je bestanden kwijt zoals foto,s en contacten

maar als het goed is heb je daarvan een back-up op itunes
  #690  
Oud 26-08-11, 19:58
jessetendam jessetendam is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 12
Standaard

ja dat heb ik gedaan, al 2k eer. maar dan zegt ie nog steeds dit: De Iphone Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1015).

misschien staat de verkeerde firmware erop? kan dat?
  #691  
Oud 26-08-11, 20:07
aloew aloew is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Standaard

hier een link zoek een leuk filmpje uit en kijk of je het kan oplossen

1015 error fix iphone - YouTube
  #692  
Oud 26-08-11, 20:21
jessetendam jessetendam is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 12
Standaard

heb al 3 filmpjes gedaan. en nog doet ie t niet? moet ik niet gewoon een andere firmware erop zetten? ik heb iREB gebruikt zoals in een van de filmpjes en nog doet ie het niet
  #693  
Oud 26-08-11, 20:25
aloew aloew is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Standaard

en die knop bijwerken boven herstellen in itunes die doet het ook niet of die zegt dat je iphone al up te date is

ik heb nog nooit een software matig kapotte iphone gezien dus het met wel te doen zijn
  #694  
Oud 26-08-11, 20:27
jessetendam jessetendam is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 12
Standaard

ja die is zeg maar licht grijs. Die kan ik niet indrukken omdat er inderdaad staat dat mn iphone al up to date is!
  #695  
Oud 26-08-11, 20:32
aloew aloew is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Standaard

download deze firmware voor de juiste iphone

het beste is als je deze download met mozilla firefox dat is een webbrowser

Download iOS 4.3.5 Firmware for iPhone 4, iPhone 3GS, iPad, iPod touch 4G, and iPod touch 3G - iOS 4.3.5 Software Update Download

en dan ga je naar itunes druk je shift + herstel in en dan selecteer je het bestand wat je net gedownload hebt
  #696  
Oud 26-08-11, 20:37
jessetendam jessetendam is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 12
Standaard

oke, ik zal t proberen hoop dat t nu eindelijk gaat doen! haha iig alvast bedankt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 augustus 2011 om 20:57 ----------

nog steeds niet hij geeft weer de foutmelding 1015 aan:S

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 augustus 2011 om 21:22 ----------

en het kan niet zijn dat ik het gewoon vaker moet proberen? die laatste methode wat je postte?
  #697  
Oud 28-08-11, 02:30
jessetendam jessetendam is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 12
Standaard

Ik ben er nog steeds niet uit! ben al 3 dagen bezig om mn iphone weer aan te krijgen maar t lukt echt niet!! kan iemand me alsjeblieft helpen? ik heb m nog niet zolang en ik baal echt als een stekker. Ik kom niet verder dan t apple teken of het usb kabeltje met een pijltje naar boven wat wijst naar het itunes logo. Ook heb ik geprobeert via Itunes te herstellen in recovery mode maar ook in DFU mode. Heb geprobeert nieuwe software en firmware erop te zetten maar niks werkt! ik krijg elke keer een van deze 2 foutmeldingen --> 1015 en 3194

Kan iemand me aub helpen?

groeten Jesse
  #698  
Oud 30-08-11, 19:09
sjakie89 sjakie89 is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik wilde mijn oude iPhone 3G verkopen en daarom leek het mij handig om hem leeg te maken. Hij was gejeilbreaked, welke versie weet ik niet meer, hij lag namelijk al een jaar stil. Nu heb ik hem proberen te resetten via het menu in de iPhone zelf, waarbij alle instellingen en inhoud gewist zouden worden. Nu is er echter wat misgegaan, waardoor het opnieuw installeren op de een of andere manier niet helemaal gelukt is. Als hij opstart blijft hij hangen bij het appeltje, daar komt dan zon laadicoontje op en dat loopt vast. Na een tijdje start hij opnieuw op en gebeurt er hetzelfde. De knoppen indrukken zoals hierboven staat beschreven werkt niet. Het probleem is dat de pc hem ook niet meer herkent en ik hem dus ook niet zover meer krijg dat hij vraagt om verbinding. Kan iemand mij helpen?
  #699  
Oud 31-08-11, 11:49
Melle123's schermafbeelding
Melle123 Melle123 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hilvarenbeek
Berichten: 149
Exclamation Een oude truc

Hallo mensen,

Ik zat met mijn iPhone 4 dus ook met het probleem dat het iTunes en stekkertje steeds in beeld kwam. Van alles geprobeerd via iTunes, 100 verschillende soorten foutmeldingen gehad. Niets hielp.

Ik dacht ineens aan een oude truc doe vroeger op de telefoontjes nog wel eens hielp. Als mijn telefoon vroeger helemaal vast liep haalde ik gewoon de batterij er uit. En daarna deed de telefoon het weer.
Jaja, dus ook met mijn iPhone, na alles geprobeerd te hebben. Achterkantje er erg gemakkelijk afgehaald. En daarna met nog 1 schroefje en 1 wipje klik je de connector van de batterij er af. Hup, daarna weer er aan klikken. Herstellen via iTunes. En ja hoor. Mijn iPhone doet het weer

Hopen dat dit meer mensen helpt!
  #700  
Oud 01-09-11, 13:37
omi omi is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik probeerde mijn iphone 4 via instellingen het netwerk te resetten omdat ik telkens 'geen service' op beeld heb. Had ik dus niet moeten doen, ik krijg nu constant witte apple logo op zwarte scherm. HELP!!!

Ik heb op itunes aangesloten om te herstellen maar krijg telkens:
"de iphone kan momenteel niet worden hersteld, omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met de iphone-software updateservice of omdat deze tijdelijk nog niet beschikbaar is..

probeer het later opnieuw

[OK] [Meer informatie]

wat iemand hier ervaring mee? en kan me hieruit loodsen!!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 september 2011 om 13:43 ----------

he Sjakie89
heb je itunes op je pc opgestart, homebutton ingedrukt blijven houden en koppelen aan je pc. bij mij luktte het wel! maar heb daarna netwerkproblemen maar dat is een ander verhaal.

Hoop dat het je lukt..
Reageren

Labels
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op - Verzameltopic racoon iPhone algemeen 991 29-11-19 10:20
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 10:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 22:22
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 14:20
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.