//

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Olomouc Neste Iberno, ik heb hetzelfde probleem met mijn 3G. Ik wilde hem herstellen. Nu zit hij vast. Ik ben niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #461  
Oud 02-09-10, 16:01
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olomouc Bekijk bericht
Neste Iberno, ik heb hetzelfde probleem met mijn 3G. Ik wilde hem herstellen. Nu zit hij vast. Ik ben niet zo'n held op het gebied van ssh enzo. Het lukte mij wel om te jailbreaken tot nu toe. Kan jij mij redelijk simpel uitleggen wat ik moet doen?

Groet, Olomouc
Probeer dit :
Home en sleep knop in gedrukt hoeden tot je een appeltje ziet en danpas bijde knoppen loslaten en niet eerder.
Daardoor reset je even je telefoon en als het goet is loopt he dan weer als normaal.
Succes
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #462  
Oud 02-09-10, 22:44
Olomouc's schermafbeelding
Olomouc Olomouc is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 32
Standaard Jaaaah!!

@ Floa: Dat was het. Dank je wel man!!!

Olomouc
__________________
De werkelijkheid is altijd anders als je denkt....
  #463  
Oud 02-09-10, 23:08
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olomouc Bekijk bericht
@ Floa: Dat was het. Dank je wel man!!!

Olomouc
Graag gedaan hoor.
Daarom zitten we hier , om elkaar te helpen.
Gr.
  #464  
Oud 06-09-10, 19:59
mrmoney mrmoney is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

hi,
Ik heb hetzelfde probleem na een mislukte jailbreak via de browser.
maar, nu heb ik een mac, mijn vraag is nu dan ook met welk programma (op de mac)
kan ik mijn ipod restoren ik heb toch een reservekopie met itunes.
alvast bedankt voor jullie hulp
gr.
  #465  
Oud 06-09-10, 20:04
mrmoney mrmoney is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

hi,
Ik heb hetzelfde probleem na een mislukte jailbreak via de browser.
maar, nu heb ik een mac, mijn vraag is nu dan ook met welk programma (op de mac)
kan ik mijn ipod restoren ik heb toch een reservekopie met itunes.
alvast bedankt voor jullie hulp
gr.
  #466  
Oud 06-09-10, 20:38
mrmoney mrmoney is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

oke bedank het is gelukt
later
  #467  
Oud 07-09-10, 13:31
Diaperjuice Diaperjuice is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Hoi, ik heb al een hele tijd dat ik vast zit in de boot loop. Ik heb mn iphone waarschijnlijk al 10 keer gerestored, maar ik blijf maar steeds terugkomen in die loop. Een enkele keer kom ik op m'n springboard, maar die crasht weer binnen een paar minuten. Nu las ik net iets over dat het een hardwareprobleem zou kunnen zijn en inderdaad kwam dit probleem voor nadat ik m'n Iphone glas had vervangen... Dit is het stukje:

Citaat:
Could be hardware related...ever have the glass changed or any other hardware? Does the phone have any water damage?

We had 2 phones in the shop today with the same problem, turned out to be something with the mid-frame(frame that holds the glass, LCD, home button, ear speaker, proximity sensor). Swapped out the entire frame and phones started right up.
Zijn er meer mensen die vast zitten in de boot loop door het repareren van hun Iphone glas? Zou iemand me kunnen vertellen wat ik precies nu moet laten vervangen? Alvast bedankt.
  #468  
Oud 07-09-10, 22:00
sees sees is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

ok, ik heb ook een iphone probleem...

Iphone 4, versie 4.01 gejailbreaked. Alles ging goed, ongeveer een week diverse apps erop gedraaid. Vanavond Navigon probereren op te zetten, maar gaf de melding (ongeveer) dat de ipa app niet juist was.
Toen dit niet lukte verder geen aandacht aan besteed, de iphone hing uiteraard aan itunes vast. Wat me nu wel op viel is dat deze af en toe leek op te starten.

Op een gegeven moment zag ik dat de iphone niet meer werkte (helemaal) zwart, en in itunes kwam nu de melding dat deze hersteld moest worden. Ook zag ik opeens het appeltje in het beeldscherm tevoorschijn komen, verder niks.

Daarna geprobeerd aan te krijgen, wat niet meer lukte. Opeens was ook de melding verdwenen in itunes dat de iphone hersteld moest worden.

Ondertussen wel tich keer de dfu methode geprobeerd, dus 10 sec de home en sleep button ingedrukt (met stopwatch) daarna sleep button los gelaten en home 10 sec ingedrukt houden. Niks werkt, ook niet lang alleen de home buttom ingedrukt houden... Wat nu ? Donderdag naar NYC, wil deze dus wel ff mee uiteraard
Nog meer reset methodes ?
Heb trouwens dit zowel op itunes 9 en 10 geprobeerd, verschillende laptops. Windows XP en 7.
Scherm blijft dus helemaal zwart, reageert nergens op en geen appel logo te zien.
  #469  
Oud 07-09-10, 22:05
paulT paulT is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: hoofdstad
Berichten: 264
Standaard

Ja hoor het was weer zover. Eens in de zoveel tijd moet dat ding toch weer crashen @$##@#@!!!!
Dus opnieuw in recovery gezet maar om de een of andere suffe reden wordt hij in Itunes niet herkent.
Dus dan maar eens op een andere computer geprobeerd.
Via deze link >> Old Version of iTunes Download - OldApps.com
<< een oudere versie van itunes gedownload 9.0.3.15
En ja hoor hij vond 'm weer.
Toen maar weer hersteld naar 3.1.2 en vervolgens blackrain cydia en snow gedaan.
Toen weer naar de oude computer en daar een oude kopie er op kunnen zetten.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor die weer de geest geeft. We blijven hopen.

@ Sees probeer het volgende in recovery mode:>>

Als je ALLEEN op herstellen drukt dan krijg je dus de nieuwste software.(Os4) Dus niet doen!
Kijk waar je de goede software voor jouw versie kunt downloaden.

Ik heb het volgende bestand gedownload voor de 3G >>
van deze pagina>> Firmware - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G
Deze geselecteerd >> Firmware 3.1.2 iPhone1,2_3.1.2_7D11_Restore.ipsw

Vervolgens Itunes opgestart.
Home en powerknop samen ongeveer 10 sec ingedrukt houden (het appellogo verdwijnt)
Homeknop (onderste) vast blijven houden en aansluiten totdat itunes meld dat hij de iphone gevonden heeft.
Vervolgens druk je op .. SHIFT & herstellen (OP BEIDE !!!!!)
Dan opent zich een deelvenster waar je de gedownloade firmware kunt opzoeken.
OK klikken en het kreng herstelt zich.

Let wel op! Alles is er dan weer vanaf.
Vervolgens blackrain downloaden en jailbraiken, en met snow unlocken met deze handleiding >> https://forum.iculture.nl/wiki/...ndows-Mac-OS-X




Laatst gewijzigd door paulT; 07-09-10 om 22:16.
  #470  
Oud 07-09-10, 22:20
sees sees is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulT Bekijk bericht
@ Sees probeer het volgende in recovery mode:>>

Als je ALLEEN op herstellen drukt dan krijg je dus de nieuwste software.(Os4) Dus niet doen!
Kijk waar je de goede software voor jouw versie kunt downloaden.

Ik heb het volgende bestand gedownload voor de 3G >>
van deze pagina>> Firmware - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G
Deze geselecteerd >> Firmware 3.1.2 iPhone1,2_3.1.2_7D11_Restore.ipsw

Vervolgens Itunes opgestart.
Home en powerknop samen ongeveer 10 sec ingedrukt houden (het appellogo verdwijnt)
Homeknop (onderste) vast blijven houden en aansluiten totdat itunes meld dat hij de iphone gevonden heeft.
Vervolgens druk je op .. SHIFT & herstellen (OP BEIDE !!!!!)
Dan opent zich een deelvenster waar je de gedownloade firmware kunt opzoeken.
OK klikken en het kreng herstelt zich.

Let wel op! Alles is er dan weer vanaf.
Vervolgens blackrain downloaden en jailbraiken, en met snow unlocken met deze handleiding >> https://forum.iculture.nl/wiki/...ndows-Mac-OS-X



Ik heb een iphone 4, en ik krijg dus nu die keuze niet meer om te herstellen. Itunes herkent de iphone niet meer.
Ben nu maar itunes aan het deinstalleren... je moet toch wat.
  #471  
Oud 07-09-10, 22:23
sees sees is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

=======================================================
Doet het editten het af en toe niet goed ??
Maar zie nu dat ik het verkeerde topic zit te replien, excuses. Heb m'n vraag verplaatst, maar mocht er een oplossing zijn hoor ik het graag

=======================================================

hmm dacht dat ik gereplied had, maar ging denk ik niet goed.

Maar ik heb dus een iphone 4, en ik krijg de optie niet meer om te herstellen. Itunes herkent de iphone niet meer.
Ben nu itunes opnieuw aan het installeren.

Itunes er opnieuw opgezet, geen resultaat.
DFU , via youtube gedaan. Nu 10 sec lang beide knoppen ingedrukt gehouden en dan 30 sec alleen de home button... doet nog niks. Begin nu wel ff te balen...

Ander kabeltje geprobeerd... ook niks.

edit zoveel --> kom nu weer in herstel mode... ff proberen fw 4.0.1 erop te zetten "

Laatst gewijzigd door sees; 07-09-10 om 23:35.
  #472  
Oud 09-09-10, 11:00
Kamperdon Kamperdon is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Heb een 3G. Phone was gejailbreakt, versie 4.0. Heb gisteren telefoon geunlocked met redsnow. Daarna wilde ik de gegevens wissen. Ben dus naar menu gegaan en heb gekozen voor -> stel opnieuw in en daarna -> wis alle inhoud en instellingen.

Dit zou twee uur duren. Echter mijn phone loopt vast. Hij start telkens om de 20 minuten opnieuw op en dan komt het appel logo...na 1 minuut ofzo blijft het appel logo staan maar dan met het kringetje (dat de iphone bezig is met denken) vervolgens gebeurd er niks....

Na een tijdje valt de iphone uit en begint het weer opnieuw.

Mijn Itunes herkend de telefoon niet. Harde reset/DFU is niet mogelijk. Er gebeurd namelijk niks als ik home en powerbutton ingedrukt houd. Ik heb al vele onderwerpen gelezen en vanalles geprobeerd, maar het lukt gewoon niet om mijn Iphone weer aan de praat te krijgen. WIE WEET EEN OPLOSSING???
  #473  
Oud 09-09-10, 11:08
Kamperdon Kamperdon is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard Aanvulling

Even voor de duidelijkheid: Ik heb een Iphone 3G en 4G
  #474  
Oud 09-09-10, 12:16
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Kamperdon,
Je telefoon is in een loop terecht gekomen en kan dus niet meer uit zig zelf aan.
Weet trouwens niet waarom je hem min dfu mode wil.
In dfu mode of restore mode zul je als iTunes hem weer ziet , hem volgens iTunes moeten herstellen en dan gaat iTunes 4.1 erop zetten.
Dwz voorlopig nog geen jailbreak tenzij je een shsh blob hebt gemaakt in Tiny umbrella.
Probeer in iedergeval eerst een harde reset ; hou home en power knop ingedrukt tot je het appeltje hebt zien verdwijnen en pas wanneer je het appeltje ziet dan pas bijde knoppen loslaten.
Als dat gelukt is laat hem dan gewoon rustig opstarten.
Of download Tiny umbrella , start Tiny umbrella ,
Hou nu dan je home knop ingedrukt en tegelijkertijd koppel je je phone aan je USB , wacht tot je het appeltje en stekker ziet , dan zit het in recovery mode.
Klik nu dan in umbrella op de knop rechts boven om hem uit recovery mode te halen.
Dfu mode doe je als volg ; home en power knop tegelijketijd ingedrukt houden tot je een afmeldings geluid hoort door je pc of Mac (geluid aan zetten dus)
Als je het gehoort hebt , laat je alleen je powerknop los en hou je home knop nog steeds in tot je nog een aanmeldings geluid hoord en danpas laat je de home knop los. Je scherm blijft nu zwart en dwz dat je in dfu mode zit.
Succes
  #475  
Oud 09-09-10, 12:41
Kamperdon Kamperdon is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Floa1512,

Allereerst bedankt voor je snelle reactie. Het probleem is dat ik dat een harde reset ook niet wil lukken. Als ik het goed begrijp lukt het dus wel met Tiny Umrella? Dan ga ik dat even proberen.

Ik had trouwens wel shsh bewaard, maar dan in via Cydia..
  #476  
Oud 09-09-10, 13:08
Kamperdon Kamperdon is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Ook Tiny Umbrella herkend mijn Ipone 3G niet... mijn 4G wordt wel herkend...Ik heb ook het ECID nummer niet...mn phone reageert op niks...
  #477  
Oud 09-09-10, 13:26
marc1979 marc1979 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

Hallo,

had dezelfde problemen telkens melding 1004 en niet meer uit recovery te krijgen.
geen jailbreak, maar wel gister tiny umbrella laten lopen.
heb hem nu via tiny umbrella uit recovery gekickt en toen met itunes opnieuw laten synchroniseren.
tadaa hij doet het weer op 4.1
  #478  
Oud 09-09-10, 15:52
MrProper MrProper is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 15
Standaard

ik krijg ook het apple logootje op Iphone 4
via de home/power button kan ik wel herstellen in Itunes maar naar nieuwste soft
maar waar kan ik oude software vinden die er nu opstaat om deze via shift dan te selecteren

thx
  #479  
Oud 09-09-10, 16:28
MrProper MrProper is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrProper Bekijk bericht
ik krijg ook het apple logootje op Iphone 4
via de home/power button kan ik wel herstellen in Itunes maar naar nieuwste soft
maar waar kan ik oude software vinden die er nu opstaat om deze via shift dan te selecteren

thx
heb nu 4.0 en 4.01 proberen installen op bovenstaande manier maar lukt niet

bestaan er nog manieren of deed ik het helemaal niet goed

thx
  #480  
Oud 09-09-10, 17:18
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Apple staat niet toe dat je gaat restoren naar een firmware dat te jailbreaken is.
Daarom moet je dus een shsh blob safen in en met Tiny umbrelle en dan de server van sydia gebruiken. Hier een beschrijving hoe dat kan maar dan voor een iPad.
In jou geval noem je de iPad dan iPhone.
Succes.
*The process works
I can confirm that my iPad (3G, 64GB, iOS 3.2.2) can be downgraded to iOS 3.2.1 without doing anything (such as saving its SHSH) before.

I summarized the steps I took. Hope that this will make the whole process easier to follow.

Preparation:
1. Download 3.2.1 firmware (use the link in the 1st post).
2. Download "umbrella" application (see the 1st post or google for it).
3. Make sure your iTunes is the latest version.
4. Connect your iPad and let iTunes syncs it with your computer (you will want to restore your data after downgrading).

Downgrading process (more info for each step below):
1. Start "umbrella" and save SHSH blobs of your iPad.
2. In "umbrella", click Start TSS server.
3. Put the iPad in recovery mode.
4. In iTunes, hit Shift + click Restore.
5. Select 3.2.1 firmware, and wait until the restoration finishes.

Step 1:
1. Use the Advanced options to make sure that Device field is correct and Request From field is Cydia.
2. It should report "successful" after a while.

Step 2:
1. Using the TSS server saves you from changing the "hosts" file, if you have read about the need of this change elsewhere.

Step 3:
An iPad can be put into recovery mode when it is connected to a computer with the sync cable. This state, which your iPad is already in if you didn't disconnect the iPad after steps 1 and 2, can be achieved by the following two steps:
1. Connect iPad to a computer
2. Wait for sync to finish.
Now, to put the iPad into recovery mode:
1. Push both the home button and the power button until the logo of a cable connected to iTunes shows up.
2. You should get a message box from iTunes on the computer saying that the iPad is in recovery mode.

Steps 4 and 5 are as straight as they are.

Jailbreak iPad running iOS 3.2.1:
1. On iPad, run Safari to www dot jailbreakme dot com.
2. Follow the easy instructions on the site: "slide to jailbreak", "Sit tight", and so on.
3. After the jailbreak process has done, Cydia app has been installed also (on one of the screen). Use it just like using the App Store app.

Thanks for the other posts and have fun.

Laatst gewijzigd door floa1512; 09-09-10 om 17:20.
Reageren

Labels
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op - Verzameltopic racoon iPhone algemeen 991 29-11-19 10:20
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 10:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 22:22
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 14:20
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:53.