//

Hoeveel kost een iPhone in kroatie?

Hoeveel kost een iPhone in kroatie? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ga deze zomer opreis naar kroatië en zou namelijk omdat het daar goedkoper is , daar een iPhone kopen . Nu is natuurlijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-05-10, 23:30
buffel_styllezz buffel_styllezz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 138
Standaard Hoeveel kost een iPhone in kroatie?

Hallo,

ik ga deze zomer opreis naar kroatië en zou namelijk omdat het daar goedkoper is , daar een iPhone kopen . Nu is
natuurlijk de vraag . Hoeveel kost zo'n iPhone daar
want ik vond het niet op het internet. Help me aub ...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-05-10, 01:47
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

In geval van een defect moet ie officieel retour via het land van aankoop. Apple is niet heel klantvriendelijk wat betreft grenzeloze afhandeling hiervan.
Wellicht iets om rekening mee te houden
  #3  
Oud 18-05-10, 09:23
buffel_styllezz buffel_styllezz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debroei Bekijk bericht
In geval van een defect moet ie officieel retour via het land van aankoop. Apple is niet heel klantvriendelijk wat betreft grenzeloze afhandeling hiervan.
Wellicht iets om rekening mee te houden
is niet zo erg , ik ga toch elk jaar naar daar opreis, maar weet je soms ook de prijs?
  #4  
Oud 18-05-10, 10:05
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buffel_styllezz Bekijk bericht
is niet zo erg , ik ga toch elk jaar naar daar opreis, maar weet je soms ook de prijs?
Is toch vervelend als je bijvb 5 maanden moet wachten voor je hem kunt laten maken.
Stel je bent er 2 weken en hij kimt pas terug na 4 weken hoe komt ie dan terug in NL.
Prijzen weet ik niet, wat ik wel weet is dat je hem beter in België kunt kopen. Is dichterbij en deze zijn 100% simlock vrij fabriekaf.
Want als je pech hebt en je koopt daar een gelockte iPhone met die nieuwste baseband en firmware heb je er niets aan en kun je hem ook niet unlocken.
  #5  
Oud 18-05-10, 10:58
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debroei Bekijk bericht
Is toch vervelend als je bijvb 5 maanden moet wachten voor je hem kunt laten maken.
Stel je bent er 2 weken en hij kimt pas terug na 4 weken hoe komt ie dan terug in NL.
Prijzen weet ik niet, wat ik wel weet is dat je hem beter in België kunt kopen. Is dichterbij en deze zijn 100% simlock vrij fabriekaf.
Want als je pech hebt en je koopt daar een gelockte iPhone met die nieuwste baseband en firmware heb je er niets aan en kun je hem ook niet unlocken.
Flauwekul allemaal dat vraagt die jongen toch niet.

En daarbij heeft Apple wereldwijde garantie dus die mag je ook claimen. Dat sommige zich zo gemakkelijk laten beïnvloeden door garantie bepalingen.... Gewoon vasthouden aan je consumenten recht meer en minder niet. Geld ook voor Apple die geeft maár 1 jaar garantie op zijn artikelen terwijl dit 2 jaar moet zijn. Gewoon claimen en niets Apple care or whatever, zie ook de sites kassa etc waar gewoon standaard brieven liggen die je ervoor kunt gebruiken. En de reacties zijn positief van mensen die het gebruiken.
  #6  
Oud 18-05-10, 11:46
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve Bekijk bericht
Flauwekul allemaal dat vraagt die jongen toch niet.

En daarbij heeft Apple wereldwijde garantie dus die mag je ook claimen. Dat sommige zich zo gemakkelijk laten beïnvloeden door garantie bepalingen.... Gewoon vasthouden aan je consumenten recht meer en minder niet. Geld ook voor Apple die geeft maár 1 jaar garantie op zijn artikelen terwijl dit 2 jaar moet zijn. Gewoon claimen en niets Apple care or whatever, zie ook de sites kassa etc waar gewoon standaard brieven liggen die je ervoor kunt gebruiken. En de reacties zijn positief van mensen die het gebruiken.
Dat zijn de rechten die je hebt als koper in NL.De garantie op een iPhone heeft weinig met Apple te maken. Garantie moet je in principe claimen bij de leverancier waar je de iPhone koopt, beetje lastig in Kroatie.Je kunt dus geen NL rechten ontlenen aan iets wat je in het buitenland koopt.

lees maar eens de topics hier door van mensen die problemen hebben met de door hun in het buitenland gekochte Iphone's.

Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar als ik de ervaringen van anderen hiermee op internet lees probeer ik alleen maar te waarschuwen voorzichtig te zijn.

Een extra rede om voorzichtig te zijn is wanneer ie niet fabriekaf simlock vrij is , omdat deze dan nog niet is te unlocken wanneer hij de laatste baseband versie heeft.

Laatst gewijzigd door debroei; 18-05-10 om 11:48.
  #7  
Oud 18-05-10, 12:20
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debroei Bekijk bericht
Dat zijn de rechten die je hebt als koper in NL.De garantie op een iPhone heeft weinig met Apple te maken. Garantie moet je in principe claimen bij de leverancier waar je de iPhone koopt, beetje lastig in Kroatie.Je kunt dus geen NL rechten ontlenen aan iets wat je in het buitenland koopt.

lees maar eens de topics hier door van mensen die problemen hebben met de door hun in het buitenland gekochte Iphone's.

Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar als ik de ervaringen van anderen hiermee op internet lees probeer ik alleen maar te waarschuwen voorzichtig te zijn.

Een extra rede om voorzichtig te zijn is wanneer ie niet fabriekaf simlock vrij is , omdat deze dan nog niet is te unlocken wanneer hij de laatste baseband versie heeft.
Dat laatste is inderdaad waardevolle feedback.

Je kunt je iPhone waar dan ook gekocht gewoon bij Apple registreren je ziet dan je garantie termijn (1 jaar) en bij defect kunt je hem gewoon ter reparatie aanbieden. Let wel, origineel!!!!
  #8  
Oud 18-05-10, 18:26
buffel_styllezz buffel_styllezz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve Bekijk bericht
Dat laatste is inderdaad waardevolle feedback.

Je kunt je iPhone waar dan ook gekocht gewoon bij Apple registreren je ziet dan je garantie termijn (1 jaar) en bij defect kunt je hem gewoon ter reparatie aanbieden. Let wel, origineel!!!!
Wat is de baseband?

En weet iemand al de prijzen?
  #9  
Oud 18-05-10, 18:31
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Kijk eens hier: Tarife za iPhone

Nu nog Kroatisch leren. Maar van wat ik er van begrijp, biedt T-Mobile daar ook de iphone aan met een abonnement. Ik vraag me af of iphones wel los worden verkocht daar.

EDIT: http://translate.google.com/translat...one/tarife.asp
  #10  
Oud 18-05-10, 18:55
buffel_styllezz buffel_styllezz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remundo7000 Bekijk bericht
Kijk eens hier: Tarife za iPhone

Nu nog Kroatisch leren. Maar van wat ik er van begrijp, biedt T-Mobile daar ook de iphone aan met een abonnement. Ik vraag me af of iphones wel los worden verkocht daar.

EDIT: Google Bericht
bedankt maar , zoals ik wat zie , kost ze ong. evenveel als in belgie , de bedoeling om hem daar te kopen is omdat het er goedkoper is
  #11  
Oud 02-06-10, 23:02
buffel_styllezz buffel_styllezz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buffel_styllezz Bekijk bericht
bedankt maar , zoals ik wat zie , kost ze ong. evenveel als in belgie , de bedoeling om hem daar te kopen is omdat het er goedkoper is
2398,00 kN , is deze prijs van de iphone 3gs 16gb voor een iphone bij abbonement ?

heb nu een mail gestuurd , hopelijk verkopen ze die los

::edit::


Kan je het apparaat zonder het tekenen van een contract?
Ja, maar de ondertekening van het contract ontvangt de begunstigde vele voordelen, zoals lagere kosten van het apparaat. Met de ondertekening van een contract voor 24 maanden kan de gebruiker het bereiken van de volgende voordelen: iPhone vanaf 1 kN tot 5 GB data transfer binnen de Kroatische, en 500 minuten bellen naar elk netwerk in het pakket, onbeperkt toegang tot draadloos internet via T-Mobile HotSpotovima, 300 SMS-berichten naar eender welk netwerk of WorldClass Plus opties inbegrepen in de maandelijkse vergoeding.

Het apparaat kan krijgen en de Simpa Mix service, en ontgrendeld zonder de handtekening van een verplichting.


ze verkopen hem dus los maar zie nergens een prijs ... , dit stond bij de faq

Laatst gewijzigd door buffel_styllezz; 02-06-10 om 23:04.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarom kost een MMS een halve euro? S¡mon Odido (T-Mobile) 7 28-09-09 00:46
Hoeveel kost de eerste generatie iphone in 8GB? atillXTC Archief 6 11-08-09 02:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:02.