//

error 29, vast recovery mode

error 29, vast recovery mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) onlangs is mijn iphone nat geweest (voor de geïnteresseerde lees het onderste deel) nu heb ik hem een tijdje laten drogen en het nog maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-05-10, 13:16
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Standaard error 29, vast recovery mode

onlangs is mijn iphone nat geweest (voor de geïnteresseerde lees het onderste deel) nu heb ik hem een tijdje laten drogen en het nog maar eens geprobeerd. Eerst verscheen het appeltje maar bleef hierbij hangen. toen heb ik hem in recovery mode gezet om hem vervolgens te herstellen met itunes maar die geeft error 29. heb al een andere mac geprobeerd maar dat helpt niet. ik krijg de iphone niet uit recovery mode door hem geforceerd opnieuw te starten.

Hoe krijg ik (als dat nog mogelijk is) mijn iphone weer uit recovery mode of los ik error 29 op?

ik heb (/had) een iphone 3gs 32GB met JB 3.1.2

PS:
de iphone is nat geworden toen we bij een vriend in de tuin wat bier dronken rond een vuurkorf. Toen iemand grappig dacht te zijn door het laatste beetje aanmaak vloeistof met fles en al op het vuur te gooien schrok ik (zat nogal dichtbij) dus rende ik wat van het vuur weg maar ik had de vijver niet gezien. Iemand een idee wat ik het beste kan doen om een nieuwe iphone te krijgen? (iphone was niet verzekerd)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-05-10, 14:05
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Errors 'in de twintig' duiden vaak op een hardwarefout, wat in dit geval niet onlogisch lijkt. Je zou nog eens kunnen proberen met bijv iReb de recoveryloop te doorbreken.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 19-05-10, 14:13
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Standaard

zojuist met iRecovery en hem uit de recovery mode loop gehaald maar nu zit ik weer met een iphone die niet doorstart, apple logo met draaiende circel
  #4  
Oud 19-05-10, 14:16
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Waren je SHSH gegevens opgeslagen? Dan zou je eens kunnen proberen via DFU de custom er op te zetten. Kijk hier hoe en wat, lees vooral de eerste post even door.
  #5  
Oud 19-05-10, 14:28
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Standaard

toevallig heb ik afgelopen week nog met umbrella mijn shsh gegevens opgehaald.
maar op welke manier heb ik die nodig? als ik mijn iphone in DFU zou zetten dan een costum FW er overheen (dmv alt klik)
Reageren

Labels
error 29, recovery mode, vast, waterschade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone zit vast in recovery mode!! please help! wolveone Jailbreak 0 29-08-09 19:07
Vast in recovery mode kvdvelde1 iPhone algemeen 14 23-08-09 14:08
vast in recovery mode kai824 Archief 2 01-08-09 17:22
Iphone vast in recovery mode GuidoBogers Archief 5 30-01-09 14:08
iPhone vast in recovery-mode mdstoll Unlock [archief] 4 18-06-08 01:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.