//

Clickandbuy registreren

Clickandbuy registreren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde me zojuist aanmelden voor clickandbuy. Ik heb alle gegevens ingevoerd en daarna zou ik binnen enkele seconden een pin code toegestuurd krijgen per ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-06-10, 15:57
J80 J80 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard Clickandbuy registreren

Ik wilde me zojuist aanmelden voor clickandbuy. Ik heb alle gegevens ingevoerd en daarna zou ik binnen enkele seconden een pin code toegestuurd krijgen per sms. Ik heb me een uur geleden aangemeld, maar nog steeds geen sms. Ik heb het daarna een aantal keren weer geprobeerd, maar nog steeds niks. Dus nu kan ik geen apps kopen

Is dit een bekend probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-12, 10:59
koentjee94 koentjee94 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door J80 Bekijk bericht
Ik wilde me zojuist aanmelden voor clickandbuy. Ik heb alle gegevens ingevoerd en daarna zou ik binnen enkele seconden een pin code toegestuurd krijgen per sms. Ik heb me een uur geleden aangemeld, maar nog steeds geen sms. Ik heb het daarna een aantal keren weer geprobeerd, maar nog steeds niks. Dus nu kan ik geen apps kopen

Is dit een bekend probleem?
Als een oplossing gevonden? Ik heb hier ook last van op het moment.
  #3  
Oud 30-11-12, 11:45
Eric11 Eric11 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koentjee94 Bekijk bericht
Als een oplossing gevonden? Ik heb hier ook last van op het moment.
Begin er niet aan is mijn advies
  #4  
Oud 30-11-12, 11:46
koentjee94 koentjee94 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric11 Bekijk bericht
Begin er niet aan is mijn advies
En waarom niet als ik vragen mag?
  #5  
Oud 30-11-12, 11:55
Eric11 Eric11 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 74
Standaard

Als ze maar 1 keer niks kunnen afschrijven van je rekening heb je een boete en een hoop ellende neem gewoon een ituneskaart makkelijker en voordeligger
  #6  
Oud 30-11-12, 12:43
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Lees op het forum maar eens de ervaringen met Click and Buy, dan weet je genoeg....
Collega van mij heeft het ook aan den lijve ondervonden dat, op het moment ze niks af kunnen schrijven, je een dikke boete krijgt die niet in verhouding met de prijs van de gekochte app staat!
Deze reactie staat in het stukje over C&B...


"Inmiddels antwoord gehad en wellicht handig voor mensen hier die ook via Click and buy hun Itunes account beheren..

Ik had iets gekocht, maar er stond te weinig op mn rekening. Een dag later werd er zomaar € 15,00 afgeschreven.
Gevraagd waarvoor dit bedrag was en dit was hun antwoord..

Citaat:
allereerst bedankt voor uw mail en interesse in ClickandBuy.
Als wij niet kunnen afschrijven van een ingevoerd rekeningnummer brengt dit voor ons hoge administratiekosten met zich mee. Deze zijn onafhankelijk van het oorspronkelijke bedrag van de afboeking. Om onze diensten ook in toekomst gratis aan te kunnen bieden zijn wij genoodzaakt bij geweigerde of teruggeboekte afschrijvingen 15.00 euro bijdrage in administratiekosten in rekening te brengen. Dit hebben wij ook in onze algemene voorwaarden opgenomen waarmee u tijdens uw aanmelding expliciet mee heeft ingestemd.
Om uw tegemoet te komen hebben wij dit bedrag ook weer zojuist terug geboekt.
Dus doe er je voordeel mee en zorg dat je niet 'rood' komt te staan daar!!"
__________________
Standin' my ground
  #7  
Oud 30-11-12, 12:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric11 Bekijk bericht
Als ze maar 1 keer niks kunnen afschrijven van je rekening heb je een boete....
Als je iets koopt in de App Store en je weet dat C&B het bedrag van de bankrekening gaat afschrijven dan zorg je er toch voor dat er voldoende geld op de rekening staat. En als dat niet kan dan koop je simpelweg niets tot er wel voldoende geld op de rekening staat, simpel toch
  #8  
Oud 30-11-12, 13:45
Rhan's schermafbeelding
Rhan Rhan is offline
• iOS 9.2.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je iets koopt in de App Store en je weet dat C&B het bedrag van de bankrekening gaat afschrijven dan zorg je er toch voor dat er voldoende geld op de rekening staat. En als dat niet kan dan koop je simpelweg niets tot er wel voldoende geld op de rekening staat, simpel toch
Wat ze mij dus hebben geflikt is zeggen dat ze geen geld konden afnemen terwijl mijn loon er al een aantal dagen op stond, ik kreeg dus een boete van 15 euro en kon mijn account niet gebruiken, toen lukte het ze weer niet terwijl mijn loon er nog altijd op stond en kreeg ik nog een boete van geloof ik 25 euro. Toen heb ik gebeld, kreeg ik een engelse vrouw aan de telefoon die licht geirriteerd werd na dat ik zei dat ik de poitie zou inschakelen en vervolgens zei dat ze geen nederlands bedrijf waren en dat ik maar de Voorwaarden had moeten lezen, uiteindelijk maar betaald en account verwijderd.
  #9  
Oud 30-11-12, 13:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rhan Bekijk bericht
Toen heb ik gebeld.....
En wat heeft jouw bank gezegd toen je die gebeld hebt om te vragen waarom C&B geen geld kon afschrijven terwijl jouw loon wel op de rekening stond
  #10  
Oud 30-11-12, 13:55
Rhan's schermafbeelding
Rhan Rhan is offline
• iOS 9.2.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
En wat heeft jouw bank gezegd toen je die gebeld hebt om te vragen waarom C&B geen geld kon afschrijven terwijl jouw loon wel op de rekening stond
Die lieten mij weten dat er niks aan de hand was, ik had na de eerste boete gebeld naar mijn bank en daarna nog gepind.
  #11  
Oud 30-11-12, 14:13
Eric11 Eric11 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 74
Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door timosha
Als je iets koopt in de App Store en je weet dat C&B het bedrag van de bankrekening gaat afschrijven dan zorg je er toch voor dat er voldoende geld op de rekening staat. En als dat niet kan dan koop je simpelweg niets tot er wel voldoende geld op de rekening staat, simpel toch
Wat ze mij dus hebben geflikt is zeggen dat ze geen geld konden afnemen terwijl mijn loon er al een aantal dagen op stond, ik kreeg dus een boete van 15 euro en kon mijn account niet gebruiken, toen lukte het ze weer niet terwijl mijn loon er nog altijd op stond en kreeg ik nog een boete van geloof ik 25 euro. Toen heb ik gebeld, kreeg ik een engelse vrouw aan de telefoon die licht geirriteerd werd na dat ik zei dat ik de poitie zou inschakelen en vervolgens zei dat ze geen nederlands bedrijf waren en dat ik maar de Voorwaarden had moeten lezen, uiteindelijk maar betaald en account verwijderd.


Dat bedoel ik oplichterspraktijken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ClickandBuy Nicolaz_ iPhone Apps 125 12-01-13 10:09
clickandbuy kooi83 iPhone Apps 0 13-01-11 13:39
Windows: Betalen met Clickandbuy Azazel iTunes 0 04-09-09 12:39
Windows: Clickandbuy Probleem dartlink iTunes 8 06-01-09 20:38
ClickAndBuy Credit Nota. Qlimax iPhone Apps 5 14-08-08 11:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:31.