//

Nieuwe 3Gs "bouwjaar" wk19 2010

Nieuwe 3Gs "bouwjaar" wk19 2010 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vrijdag een nieuwe 3Gs (bouwjaar 2010) en die wordt warm (heet) bij gebruik van data over het 3G netwerk. Zonder 3G of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-06-10, 15:46
damnet damnet is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 143
Standaard Nieuwe 3Gs "bouwjaar" wk19 2010 <WARM>

Ik heb sinds vrijdag een nieuwe 3Gs (bouwjaar 2010) en die wordt warm (heet) bij gebruik van data over het 3G netwerk. Zonder 3G of Wi-Fi geen probleem. Ook loopt de batterij dan heel snel leeg.
FW 3.1.3 draait er op, op mij 3Gs voor de reparatie (ander toestel dus) had ik die problemen niet. Ik draaide toen wel FW 3.1.2

Ik heb dit oa gemerkt bij het verzenden van e-mail en bijvoorbeeld bij het bekijken van een Layer met de Layar app. (alleen 3G en locatie aan)

Voorheen deed ik een dat met de batterij van mijn iPhone. En dat is dan een dag waarom de 6 minuten mail wordt opgehaald en Twittelaror Pro op 2 minuten pollen staat. Ook gebruik ik hem dan veel, dus dan vind ik één dag zeker acceptabel
Nu? Paar uur dan is hij leeg.....

Iemand een idee??
Ligt het aan de "nieuwe" hardware of aan de nieuwe FW versie?

Ik heb dit op een standaard iPhone 3Gs FW 3.1.3, dus niet gejailbreaked

Laatst gewijzigd door damnet; 12-06-10 om 15:56. Reden: warm toegevoegd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-10, 13:05
damnet damnet is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 143
Standaard

Als aanvulling heb ik de temperatuur gemeten, deze loopt op tot zo'n 38 graden.
Ik heb dit gemeten terwijl de iPhone met 3G een mailtje aan het versturen was en boven en onder zijn warmte gewoon kwijt kon. Zit de iPhone in een broekzak of hoesje, dan wordt hij nog veel warmer. Dit lijkt dan meer op HEET.

Iemand hier ervaring mee?


___________________________________
Temperatuur bij gebruik: 0 tot 35 °C
bron: iPhone 3GS - Technische specificaties
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 13:59
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 14:25
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:00.