//

Remote wipe, al 6 uur bezig :-s

Remote wipe, al 6 uur bezig :-s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde vandaag iOS 4 GM erop zetten en aangezien mijn iPhone 3G ook al erg traag is wilde ik hem eerst terug zetten naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-06-10, 21:24
Bart010 Bart010 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard Remote wipe, al 6 uur bezig :-s

Ik wilde vandaag iOS 4 GM erop zetten en aangezien mijn iPhone 3G ook al erg traag is wilde ik hem eerst terug zetten naar fabrieksinstellingen. omdat ik een Me account heb wilde ik Remote wipe wel eens proberen.
Nou dat heb ik geweten, hij is nu al bijna 6 uur bezig (appeltje in beeld en af en toe komt ook het "laad" rondje).
Hebben hier mensen ervaring mee? Ik las al dat het normaal is dat het ruim 2 uur duurt maar 6 lijkt me wel erg lang.
Graag jullie reactie en tips (ik kan hem ook niet uitzetten).

alvast bedankt
Bart
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-06-10, 21:30
tychop tychop is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart010 Bekijk bericht
Ik wilde vandaag iOS 4 GM erop zetten en aangezien mijn iPhone 3G ook al erg traag is wilde ik hem eerst terug zetten naar fabrieksinstellingen. omdat ik een Me account heb wilde ik Remote wipe wel eens proberen.
Nou dat heb ik geweten, hij is nu al bijna 6 uur bezig (appeltje in beeld en af en toe komt ook het "laad" rondje).
Hebben hier mensen ervaring mee? Ik las al dat het normaal is dat het ruim 2 uur duurt maar 6 lijkt me wel erg lang.
Graag jullie reactie en tips (ik kan hem ook niet uitzetten).

alvast bedankt
Bart
Het ligt een beetje aan welke iPhone je hebt. Een 32 Gig gaat 2x zo lang duren als een 16 en 4x zo lang als een 8 Gig.
Apple wiped namelijk het flash geheugen. D.w.z. ze overschrijven elke geheugen plek een aantal keer met random data.

Een restore daarentegen doet dit niet, maar wiped enkel de allocation tables.

GrT
  #3  
Oud 09-06-10, 21:38
Bart010 Bart010 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

ik heb een 16GB en ik las dat het bij een 8GB wel 1 uur kon duren.
Maar ik begrijp uit jou verhaal dat mijn iPhone door de remote wipe niet terug gaat naar fabrieksinstellingen.
Enig idee misschien hoe ik dit kan doen? Met een hard reboot gaat hij wel uit maar zodra ik hem weer aan zet is er niets veranderd.
  #4  
Oud 09-06-10, 21:47
Bart010 Bart010 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

@tychop.
Ik heb nog even zitten google n en dit gevonden: Stuck at Apple Logo after Remote Wipe: Am I Sunk? - Hackint0sh
Hij is hem nu aan het restoren .
Hoop dat hij het nu weer gaat doen, maar bedankt voor je input iig.

Groeten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Spontane remote lock en wipe pasa iPhone algemeen 1 13-03-11 21:10
Synchronisatie 2 uur tot 2 uur voor hele dag item ghtvannoort iTunes 0 15-06-10 22:13
Remote Wipe iPhone wvy Desktop-applicaties 6 13-05-10 15:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:46.