//

loop

loop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nieuw op het forum, maar heb eens rondgekeken en denk niet dat er al een discussie loopt over dit specifieke probleem. Als dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-06-10, 10:56
Mil Mil is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard loop

Ik ben nieuw op het forum, maar heb eens rondgekeken en denk niet dat er al een discussie loopt over dit specifieke probleem. Als dit toch het geval moest zijn alvast mijn excuses...

Ik heb gisteren een iphone 3g overgekocht van iemand die perfect werkte met firmware 3.1.3 en de snowbreeze jailbreak. Al zijn instellingen etc. stonden echter nog op het toestel en ik wou gewoon terug van nul beginnen en opeens ook die jailbreak er voorlopig afhalen om te zien hoe alles in zijn oorspronkelijke staat eruit ziet. Ik ben echter een absolute beginneling wat betreft iphone en ik heb bij reset 'erase all content and settings' geselecteerd met de gedachte dat het toestel dan naar fabrieksfirmware terug gezet zou worden. Fout gedacht natuurlijk; de iphone zou worden terug gezet naar 3.1.3 firmware met snowbreeze jailbreak op deze manier. Dit leid ik af uit de sneeuwvlok die op mijn scherm verschijnt bij het booten. En zo kom ik bij het eigenlijke probleem:
het toestel doet nu niets anders meer dan booten, sneeuwvlok tonen gedurende enkele minuten, uitvallen, terug herstarten, terug logo tonen voor paar minuten, uitvallen, enzovoort.

Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik heb dit ding slechts een paar uur en het is misschien al kapot, zeer frustrerend....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone Loop area08.rst iPhone algemeen 5 30-04-11 13:47
DFU Loop! kaasdebaas Jailbreak 5 31-03-11 12:10
Safe mode loop Raggamannn Jailbreak apps en thema's 9 14-07-10 10:23
3G in een loop jerrycan iPhone algemeen 5 16-12-08 17:51
Iphone in de Loop BjornBorg Unlock [archief] 1 07-12-07 21:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.