//

Iphone blijft in restore mode

Iphone blijft in restore mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, ik heb een probleem, Het probleem is dat ik mijn iphone een keer gejailbreaked heb. Ik dacht gister laat ik hem eens uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-06-10, 12:04
muldertje6 muldertje6 is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard Iphone blijft in restore mode

Beste forummers,
ik heb een probleem, Het probleem is dat ik mijn iphone een keer gejailbreaked heb. Ik dacht gister laat ik hem eens uit de jailbreak halen
ik ging dus een andere software erover heen gooien dat deed ik, alleen toen hij bezig was de iphone voor te berijden kreeg ik een error en vond itunes mijn iphone niet meer, en wou mijn iphone niet meer opstartten en bleef dus hangen in recovery mode. Als ik de iphone aansluit via usb hoorde ik wel het geluidje dat hij geconnect was alleen itunes vind mijn iphone niet..
ik ben ten einde raad wat moet ik doen.. ik ben zo bang dat hij kapot is !

als ik de iphone op mijn moeders pc aansluit en itunes open komt er wel iets voor ook een soort error :
er kan geen verbinding tot stand worden gebracht met de server voor iphone-software-updates.

dit krijg ik niet op mijn eigen pc ervoor alleen op die van mijn moeder op mijn eigen pc doet itunes helemaal niks !


ik gebruik windows 7 en nieuwste versie van itunes
er stond software 3.1.3 op maar nu dus niet meer

THANK YOU SO MUCH I HOPE YOU CAN HELP ME PLEASE !!!

EN IK KRIJG DE IPHONE OOK NIET IN DFU MODE DAN GAAT HIJ UIT OF BLIJFT GEWOON OP RECOVERY MODE MISSCHIEN KAN DIT AAN MIJ LIGGEN ?

Laatst gewijzigd door muldertje6; 12-06-10 om 12:11.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-10, 15:15
muldertje6 muldertje6 is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard

Probleem is opgelost volgende probleem volgt.. probleem opgelost door dfu mode
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
blijft in restore mode na update takkie iPhone algemeen 1 13-06-11 12:57
Restored mislukt (iPhone3G blijft in restore mode) cloverfield Archief 2 18-06-09 19:30
Windows: Na Herstellen blijft de Iphone in Restore Mode en Itunes herkend hem niet Conker iTunes 1 12-10-08 05:27
Restore mode blijft hangen na perongeluk update 2.0.1 derper iPhone algemeen 2 12-08-08 20:11
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore phoneI iPhone algemeen 2 10-08-08 18:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:41.