//

iphone 3gs 4.0 GM ervaringen / performance

iphone 3gs 4.0 GM ervaringen / performance discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) helpp weet iemand hoe ik de ios4 weer van me 3g afkrijg en terug kan naar de oude versie zonder dat er zaken verdwijnen. alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 25-06-10, 09:27
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

helpp
weet iemand hoe ik de ios4 weer van me 3g afkrijg en terug kan naar de oude versie zonder dat er zaken verdwijnen.

alles loopt vast op de 3g en een slak is nog sneller dan de 3g met ios4
wie kan me helpen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-06-10, 22:49
lotusdiver lotusdiver is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: tilburg
Berichten: 35
Standaard

Mijn 3GS werkt stuk langzamer met IOS4 erop. Moet soms 5x per dag werkgeheugen leeg maken( normaal met IOS3 een keer per week) ook vervelend is dat veel apps nog niet aangepast zijn voor ios4. En niet meer werken. Ik heb sinds update echt even de balen van de iPhone.
  #23  
Oud 25-06-10, 22:55
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

ik heb hetzelfde hoop dat iemand kan helpen om weer alles terug bij het oude te krijgen want dit is echt geen doen met dat geheugen vrij maken iedere dag tig keer
  #24  
Oud 25-06-10, 22:58
inekeve inekeve is offline
• iOS 7.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 12
Standaard

Met mijn 3GS is er niet veel mis na de update 4.0 . Heb geen last van trage functies alleen bij gmail staat er nog niet alles in op mijn desktop? Geblokkeerde afzenders bij gmail komen weer gewoon binnen??? Misschien komt er nog een correctie??
  #25  
Oud 25-06-10, 23:01
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

3gs heeft het probleem ook niet het zijn de 3g toestellen dat ik dus ook heb
  #26  
Oud 25-06-10, 23:01
lapje's schermafbeelding
lapje lapje is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lapje Bekijk bericht
Heb nu een paar dagen IOS 4.0 GM draaien op mijn 3GS. Hoewel het op zich goed werkt denk ik toch echt dat je een IPHONE4 moet hebben om het optimaal te kunnen gebruiken.

Wat ik met name merk is dat met de 4 versie de batterij veel sneller leeg is (zal ongetwijfeld door multitasking komen). Daarnaast crashen applicaties eerder omdat het beschikbare geheugen snel afneemt doordat alle apps die je nu opent niet echt worden afgesloten. Wanneer je dan een wat zwaardere app start dan crasht deze vaak omdat er geen geheugen meer beschikbaar is. Dit is natuurlijk ook de reden dat in de nieuwe iphone het dubbele geheugen van een 3gs aanwezig is.
Ik heb inmiddels de 'officiele' versie van IOS4 geinstalleerd. Ik moet zeggen dat hoewel deze zo goed als gelijk zou zijn aan de GM versie, dat deze het beter doet op mijn 3GS. Ik heb nu zo'n 40 apps open staan en de performance is nog steeds prima. Ben eigenlijk zeer tevreden nu. Zeker omdat er steeds meer apps worden geupdate voor IOS4
  #27  
Oud 27-06-10, 13:36
miruvin miruvin is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Heb een 3GS geupdate naar 4.0. Geen enkel probleem, zeker niet trager. De batterij was altijd al vrij snel leeg en is dat nog steeds, maar dat is in elk geval niet erger geworden .
Bereik lijkt zelfs aanzienlijk verbetert (T-mobile) in het noordoosten van het land (heb hier in het dorp nog nooit 3G gehad, maar sinds eergisteren hier en daar opeens wel), of dat echt met 4.0 te maken heeft weet ik niet... Alles bij elkaar ben ik met deze combinatie niet echt ontevreden!
  #28  
Oud 03-07-10, 13:53
cloverfield cloverfield is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 42
Standaard

Mijn iPhone is ook rete traag (3G), heb hem gejailbreaked met multitasking (en dan dus ook wallpapers). Het is echt vreselijk

Ik vraag me af of de wallpapers zoveel opslurpen en of het een mogelijkheid is om redsn0w te gebruiken (die kan wallpapers en multitasking apart aan/uit doen).
Voor multitasking heb ik via cydia een tool gedownload dat alle niet compatible apps niet in de balk onderin komen...

Uiteindelijk snap ik dat multitasking niet op de 3G hoort, maar 't is zo handig...
  #29  
Oud 03-07-10, 14:21
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Mijn 3GS is ook retelangzaam met iOS4.0. Desondanks ik al een iphone 4 heb besteld en me eigenlijk er niet zo druk over hoef te maken zou ik toch graag willen weten hoe ik mijn 'werkgeheugen' kan opschonen. Dit zou ervoor zorgen dat je iphone weer sneller werkt. Ik heb dit nog nooit gedaan en zou ook niet weten hoe het moet:.
  #30  
Oud 03-07-10, 15:14
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Hoeveel apps staan er nog 'in de wacht' in de multitasking balk? Mijn 3GS heeft helemaal geen last van trager werken onder iOS 4. Het hóeft dus niet.....
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #31  
Oud 04-07-10, 13:23
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Hier ook geen klachten met de 3GS op iOS4 GM.
__________________
2008: iPod Touch 16GB, 2009: iPhone 3GS 32GB, 2011: iPhone 4S 32GB
  #32  
Oud 04-07-10, 19:22
elsvdw elsvdw is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 2
Standaard

Hallo,

Waar kan ik IOS4 downloaden, voor een gejailbreakte versie 3GS (3.1.3)

Alvast bedankt voor jullie antwoord

Groetjes Els
  #33  
Oud 04-07-10, 19:57
Netepok Netepok is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Mijn 3GS is ook retelangzaam met iOS4.0. Desondanks ik al een iphone 4 heb besteld en me eigenlijk er niet zo druk over hoef te maken zou ik toch graag willen weten hoe ik mijn 'werkgeheugen' kan opschonen. Dit zou ervoor zorgen dat je iphone weer sneller werkt. Ik heb dit nog nooit gedaan en zou ook niet weten hoe het moet:.
Druk de power knop in totdat het 'uitzet' scherm komt. Houd dan 6 seconden de home knop ingedrukt. Deze aktie gooit je 'ram' geheugen leeg.
  #34  
Oud 04-07-10, 20:23
elsvdw elsvdw is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Netepok Bekijk bericht
Druk de power knop in totdat het 'uitzet' scherm komt. Houd dan 6 seconden de home knop ingedrukt. Deze aktie gooit je 'ram' geheugen leeg.
Goeie tip! Thx!
  #35  
Oud 04-07-10, 20:26
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Netepok Bekijk bericht
Druk de power knop in totdat het 'uitzet' scherm komt. Houd dan 6 seconden de home knop ingedrukt. Deze aktie gooit je 'ram' geheugen leeg.
Ik heb dit gedaan, maar whatsapp doet er nog steeds lang over. Althans, langer dan 'vroeger'.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
GSM antenne performance en 3G mode met iPhone 3GS Guest-20160229131053 iPhone algemeen 0 08-09-10 20:43
Ervaringen met gebruik Stylus en Iphone 3GS 32Gb Black iPhonevanFranske iPhone algemeen 2 14-03-10 21:23
iPhone: Performance boost iPhone 2G, 3G, 3GS Destiny Jailbreak 4 18-09-09 21:18
Ervaringen/Reviews 3GS van forumleden? sidderke Archief 1 17-07-09 23:17
Nieuwe iPhone 3GS? 3G ervaringen omg. Zwolle foto-ed Koopinformatie Nederland 1 28-06-09 07:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:12.