//

Wat als ik iPhone verkoop en nieuwe koop?

Wat als ik iPhone verkoop en nieuwe koop? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3G, 16 gB, simlockvrij gekocht en vol prachtapps. Ik wil graag overstappen naar de 4. Uiteraard wil ik op de nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-06-10, 23:25
mennonicolai mennonicolai is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Hoornsterzwaag
Berichten: 6
Standaard Wat als ik iPhone verkoop en nieuwe koop?

Ik heb een iPhone 3G, 16 gB, simlockvrij gekocht en vol prachtapps. Ik wil graag overstappen naar de 4.

Uiteraard wil ik op de nieuwe mijn apps installeren. Kan ik die zonder problemen op de oude laten staan of moet ik die voor de verkoop afmelden en leeg maken om te voorkomen dat de nieuwe eigenaar tot in lengte van jaren voor mijn rekening nieuwe apps kan aanschaffen?

Voor een duidelijke uitleg zou ik zeer erkentelijk zijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-10, 07:57
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Ik raad je aan om via Itunes je Iphone te herstellen en als nieuwe Iphone aan te melden. De nieuwe eigenaar kan zowieso geen gebruik maken van jou account aangezien je altijd een wachtwoord nodig hebt. Als de nieuwe eigenaar zich aanmeldt met zijn eigen account zulle de jouw apps verdwijnen. Ik weet niet of je je email account gebruikt op je Iphone want dat soort dingen kan hij allemaal bekijken als je niet de Iphone niet hersteld. Daarom raad ik je aan om te herstellen en dan te verkopen.
__________________
NWO 666
  #3  
Oud 31-07-10, 01:35
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nebilem Bekijk bericht
Ik raad je aan om via Itunes je Iphone te herstellen en als nieuwe Iphone aan te melden. De nieuwe eigenaar kan zowieso geen gebruik maken van jou account aangezien je altijd een wachtwoord nodig hebt. Als de nieuwe eigenaar zich aanmeldt met zijn eigen account zulle de jouw apps verdwijnen. Ik weet niet of je je email account gebruikt op je Iphone want dat soort dingen kan hij allemaal bekijken als je niet de Iphone niet hersteld. Daarom raad ik je aan om te herstellen en dan te verkopen.
Domme vraag: als je gaat herstellen ->
*) raak ik de unlock en/of Jb kwijt dordaat je misschien moet updaten?
  #4  
Oud 31-07-10, 08:32
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Herstel met een custom firmware waar eea al ingebakken zit.....
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 31-07-10, 10:00
ghaghamashibaba ghaghamashibaba is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: België
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Domme vraag: als je gaat herstellen ->
*) raak ik de unlock en/of Jb kwijt dordaat je misschien moet updaten?
Als je gaat herstellen in iTunes gaat iPhone terug springen op het originele iOS 4.0. Dan is je unlock/jailbreak inderdaad weg. En zoals de persoon hierboven zegt mensen die hun iPhone online 2dehands aanbieden en er veel geld voor willen krijgen door er bij te zeggen dat ze de apps mee krijgen zijn eigenlijk oplichters of ze weten het misschien niet xD
__________________
Nr.1 Apple & iPhoneclub fan
Xbox Gamertagg: ghaghamashibaba
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Wat gebeurt er als je Jailbreak update naar nieuwe jailbreak? gserban Jailbreak 5 11-11-10 08:44
Wat als er (na) juli pas een nieuwe iPhone uitkomt.. edgarf28 Koopinformatie Nederland 8 16-01-10 14:02
Wat gebeurt er met apps als ik een nieuwe iPhone koop? HaKeeM Archief 1 14-12-09 21:36
Wat als ie officieel ook te koop is in Nederland ? Data Chat en geruchten 18 10-02-08 18:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.