//

Touch screen werkt niet meer na nieuwe erop te hebben gezet

Touch screen werkt niet meer na nieuwe erop te hebben gezet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Kon zo het antwoord op dit probleem niet vinden vandaar even een topic. Ik heb vandaag mijn iphone uit elkaar gehaald en een nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-10, 23:08
nielsbrooimans nielsbrooimans is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: ghghgh
Berichten: 23
Standaard Touch screen werkt niet meer na nieuwe erop te hebben gezet

Mensen,

Kon zo het antwoord op dit probleem niet vinden vandaar even een topic. Ik heb vandaag mijn iphone uit elkaar gehaald en een nieuwe back + front cover erop gezet. Alles weer gewoon aangesloten zoals het was....

alles werkt telefoon gaat aan geluid aan uit etc alleen mijn touch doet het niet meer... iemand enig idee hoe dit kan komen?

Is trouwens een 3g

Laatst gewijzigd door nielsbrooimans; 18-06-10 om 23:26.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-06-10, 17:05
justtouch justtouch is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: spijkenisse
Berichten: 25
Stuur een bericht via MSN naar justtouch
Standaard

Iphone weer voorzichtig openmaken en kabeltjes nakijken, ik had ook het probleem 1 van de kabeltjes was los gegaan toen ik hem weer dicht maakte.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
touch screen werkt niet goed tijdens opladen Mixpac iPhone algemeen 3 30-11-12 11:57
onderkant touch screen werkt niet meer grevend iPhone algemeen 2 14-11-11 17:39
Iphone logo gaat niet na wat ero pte hebben gezet via pc, kevinklyn iPhone algemeen 3 15-02-11 23:53
iPhone 1e gen.: Na DFU 3.0 erop gezet te hebben wil ik Unlocken met Redsn0w maar werkt niet? deaapdaar Unlock 4 24-07-09 10:03
touch screen werkt alleen in dock, niet meer in app. HELP!! joie22 Unlock [archief] 4 14-06-08 01:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:48.