//

Mailbox volgorde?

Mailbox volgorde? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren geupdate naar IOS4 en vroeg mij af of ik de volgorde van mijn email accounts kan wijzigen... meen dat dit wel in 3.1.3 kon.. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-10, 16:25
martin078 martin078 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard Mailbox volgorde?

Gisteren geupdate naar IOS4 en vroeg mij af of ik de volgorde van mijn email accounts kan wijzigen... meen dat dit wel in 3.1.3 kon..
Het is nl. zo dat als ik op het mail icon klik ik altijd de inbox van de het eerste mail account in ga.. terwijl het niet mijn default! account is..

Ik zou dus graag zien dat ik standaard in mijn default mailbox (of tegenwoordig de algmene inbox) kom..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-07-10, 11:45
xvdh xvdh is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard Verkeerde mail

Hi,

Ik heb net een topic geplaatst onder problemen. Ik heb dus hetzelfde volgens mij. Als ik mail open kom ik standaard in de inbox van een van de drie postbussen terwijl ik bij het openen van de mail in het hoofdscherm wil komen omdat ik dan kan zien welke postbus nieuwe post heeft. Nu moet ik steeds een pagina terugbladeren naar het hoofdscherm. Is dat wat jij bedoelt?
  #3  
Oud 19-07-10, 11:57
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: /dev/audio
Berichten: 69
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Standaard

Bij 3.1.3 is het niet mogelijk om de volgorde van je mailboxen te wijzigen. Tenminste, ik heb het nooit kunnen vinden en geloof me, ik heb er echt naar gezocht

De volgorde wordt bepaald door 1) het type mailbox dat je invoert en 2) de volgorde waarin je ze invoert. Bv.: Exchange-mailboxen komen altijd helemaal onderaan.

Kom je in iOS4 niet standaard in je unified mailbox terecht?
__________________
Lekker bezig met CityFM Classic Rock en ook nog werkzaam bij Radio Decibel. Het radio-virus is hardnekkig en gaat nooit meer weg
  #4  
Oud 29-09-10, 01:19
demuuk demuuk is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smaus Bekijk bericht
Kom je in iOS4 niet standaard in je unified mailbox terecht?
Was dit maar zo dan kon ik er nog mee leven. Nu gaat hij bij het openen direct naar de gmail inbox, terwijl ik deze nauwelijks gebruik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Notities komen in mailbox!? Powerslave Desktop-applicaties 3 24-08-10 18:13
Complete inhoud mailbox naar pc Daniel2929 iPhone algemeen 0 24-07-10 11:30
Geen volledige mailbox Pommes13 iPhone algemeen 0 25-06-10 12:13
Complete mailbox sync ServicePack iTunes 32 16-03-09 21:42
Mailbox automatisch refreshen lukasverduyn iPhone algemeen 3 14-11-08 20:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:08.