//

Attachements offline lezen

Attachements offline lezen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn mails binnenhaal via Wifi, kan ik mijn attachements enkel lezen wanner ik verbinding heb. Weet er iemand een manier om dit te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-02-08, 11:55
Wenzo Wenzo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 3
Standaard Attachements offline lezen

Als ik mijn mails binnenhaal via Wi-Fi, kan ik mijn attachements enkel lezen wanner ik verbinding heb.
Weet er iemand een manier om dit te verhelpen, zodat je (eens mail binnengetrokken) toch je attachements kan raadplegen/zien wanneer je geen Wi-Fi verbinding hebt?

Thx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-08, 23:15
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Ik kan mijn mails en attachments gewoon zien als ik offline ben, alleen moet ik dan Wi-Fi en edge uitschakelen om dat te doen dus dat doe ik nooit. Lijkt me een vreemd probleem... tenzij je ergens hebt ingesteld om je emails meteen te verwijderen. Zo niet, dan moet je ze gewoon kunnen oproepen.
  #3  
Oud 07-02-08, 23:29
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Dit is een probleem wat nog niet echt door apple is opgepakt. Op hun eigen supportsite wordt er vaak en veel over gediscussieerd en een oplossing is niet echt voorhanden....soms lijkt het er op dat een mail account wat met IMAP in plaats van POP beter werkt.
  #4  
Oud 08-02-08, 19:24
Wenzo Wenzo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 3
Standaard Emails

Bedankt voor jullie reactie.

Ik heb intussen al uitgeplozen dat mails met een attachement niet binnengehaald worden (en dus onleesbaar zijn indien offline) , andere mails (dus zonder enig att.) kan ik wel lezen.
Zeer spijtig zaak, maar zo zijn er wel meerdere "spijtigheden" aan de iPhone.

Ik begin meer en meer het gevoel te krrijgen dat ik een gadget heb gekocht ipv een volwaardige "pda".
Maar misschien ben ik niet onderlegd genoeg of sleutelt Apple aan oplossingen???
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
4.2.1 NO google attachements marcelkraan iPhone algemeen 0 09-01-11 12:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:12.