//

ik weet het niet meer (nieuw of wachten)

ik weet het niet meer (nieuw of wachten) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen maandag is mijn iphone blijven hangen. Heb er 5 maanden leuk mee gebeld, simlock vrij en uit de gevangenis. betreft een 3gs 16 gig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-10, 17:51
24uur 24uur is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 51
Standaard ik weet het niet meer (nieuw of wachten)

Afgelopen maandag is mijn iphone blijven hangen. Heb er 5 maanden leuk mee gebeld, simlock vrij en uit de gevangenis. betreft een 3gs 16 gig

Heb hem moeten resetten en nu krijg ik de melding simkaart zonder pincode! deze ga ik morgen even halen en dan proberen we het opnieuw. Echter bij de eerste unlock gebruikte ik gewoon een tmobile kaartje met code en die werkte.

Wat moet ik nu doen als het kaartje niet gaat werken. Ik lees alles over unlocken en jailbraken . Heb dit al diversen keren gedaan bij mij zelf en vrienden met een iphone maar nu hij is vast gelopen lukt het me zelf niet meer.

Ik kwam ook een aanbieding van Vodafone tegen voor (alweer ) een 3gs 16 gig met contract van 2 jaar. Aangezien ik al 15 jaar bij Vodafone zit ben ik tevreden en zou ik dit kunnen afsluiten. Dat betekend dat ik met 2 iphone's zit. 1tje werkend en 1 niet werkend

Graag advies op het probleem met mijn iphone en een antwoord op de vraag of ik wel of niet een nieuw abo moet afsluiten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mijn iphone 3gs gister nieuw geen service en 3g internet doet het ook niet meer silverhees Odido (T-Mobile) 5 22-03-10 11:31
nooby weet het echt niet meer paashaasr1 Archief 3 13-11-09 23:39
Help ik weet het echt niet meer... Guidovdv Archief 2 25-09-08 19:31
Ojee,..... nu weet ik het niet meer "activate,..." Frits Unlock [archief] 29 10-12-07 19:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:30.