//

Bluetooth verbinding werkt niet meer onder OS4

Bluetooth verbinding werkt niet meer onder OS4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mijn Pioneer was het wel zo dat hij in 1e instantie de iPhone "ziet" nadat ik hem heb laten zoeken maar dat ik in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 22-07-10, 08:19
Captain Roger Captain Roger is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Bij mijn Pioneer was het wel zo dat hij in 1e instantie de iPhone "ziet" nadat ik hem heb laten zoeken maar dat ik in datzelfde zoekscherm, met dus de iPhone al in beeld, de zoekknop (function bij Pioneer) nogmaals moet indrukken om hem daadwerkelijk te laten koppelen. Zou bij jou radio natuurlijk weer anders kunnen zijn. Maar een vaag verhaal is het allemaal wel ja!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-07-10, 10:25
stratus stratus is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 4
Standaard

Heb deze downgrade stappen zoals beschreven uitgevoerd zonder enig succes, blackra1n gaf zelfs een foutmelding endeiPhone bleef in recoverymode staan.Zelfs de nieuwe os kon ik niet meer installeren , heb dus een reservekopie er moeten opzetten.Hopelijk lost Apple dit bluetoothprobleem zeer snel op.
  #23  
Oud 25-07-10, 13:29
mauricevaneeuwijk mauricevaneeuwijk is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik kan sinds donderdag geen apparaten meer vinden..... Zelfs het voltallige personeel van de Apple store kon geen apparaten meer vinden, alle macs die daar stonden konden het wel!

Ben benieuwd naar de oplossing van Apple!
  #24  
Oud 18-08-10, 17:07
daandewit daandewit is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: zaltbommel
Berichten: 2
Standaard

ook ik kan met mijn 3Gs geen bluetoothverbindingen meer maken. zowel niet met de carkit, telefoons van anderen en met mijn macbook pro..
heel vervelend. heb de nieuwe iOS 4.0.2 al geinstaleerd maar ook daarmee is het probleem niet opgelost.
weet iemand al wat meer over een eventuele oplossing voor bluetooth problemen?
  #25  
Oud 23-03-11, 19:46
boomer1 boomer1 is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 7
Standaard

Beste,

Je bent niet alleen. Ik ben evenzeer pissed-off van de iphone bluetooth-ellende !!!!
Mijn probleem betreft binnenkomende telefooncalls : ik moet de iphone uit de houder nemen om hem aan mijn oor te houden, anders hoor ik niets ! Unbelievable !
Voor een toestel van 650 euros is dat onaanvaardbaar . Volgende keer koop ik eender wat, maar ZEKER GEEN iphone meer .

Vertel het verder zodat niet nog meer mensen bedrogen uitkomen !!
  #26  
Oud 24-03-11, 18:03
dannyro dannyro is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 182
Standaard

Hier absoluut nergens last van, bluetooth werkt perfect. Hier zeker komt niets anders meer binnen dan een iPhone.
  #27  
Oud 19-04-11, 12:48
Diggerjack Diggerjack is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 15
Standaard

Zelfde probleem met mijn 3GS en nieuwe 4 geen van de toestellen werkt bluetooth !! collega op het werk heeft ook geprobeerd met zijn 3GS maar zelfde probleem kan geen enkel toestel vinden, andere collega met nokia vindt mij wel maar mijn toestel ziet hem niet . Heel vervelend.!!!
  #28  
Oud 24-04-11, 12:25
Goos1307 Goos1307 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb een soort gelijk probleem met de 4. Mijn jvc systeem: uitgebreid systeem met nav/dvd/sd/USB/touchscr/enz. Sluit niet automatisch aan met de iPhone. Elke keer handmatig aankoppelen. Irritant ken iemand een oplossing?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
automatische verbinding Bluetooth werkt niet ehorst iPhone algemeen 1 25-06-11 21:37
OS4.1-landscape functie werkt niet meer liang iPhone algemeen 3 03-10-10 13:04
Agenda sync werkt niet meer na OS4-ITunes 9.2 upgrade ejong iTunes 31 06-09-10 08:39
Bluetooth Audio werkt niet meer na OS4. ruuddup iPhone algemeen 3 16-07-10 17:18
Bluetooth verbinding werkt niet op motorola s9 headset k.driessen Archief 1 02-01-09 01:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.