//

na crash niet meer te herstellen

na crash niet meer te herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mijn iphone is gecrashed nu heb ik hem in dfu mode gezet, itunes vraagt dan om te herstellen. Nu doe ik dat maar na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-10, 20:09
arjanm arjanm is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 5
Standaard na crash niet meer te herstellen

Hallo
mijn iphone is gecrashed nu heb ik hem in dfu mode gezet, itunes vraagt dan om te herstellen. Nu doe ik dat maar na een paar min dan zegt Itunes De iphone iphone kan niet worden hersteld. Dit apparaat is niet geschikt voor de opgegeven versie.
Itunes hoort dit gewoon te herstellen toch ik vind het echt heel vaag
Ik hoop dat iemand me kan helpen ik had cydia van blackrain op me iphone ik had ook versie 3.1.2

alvast bedankt

mvg Arjan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Crash iPhone: reset met 'herstellen reservekopie'-> Appicoontjes niet meer in folders rooky iPhone algemeen 2 21-12-10 23:49
Windows: HELP! iphone niet meer te herstellen na crash Roccade iTunes 5 23-08-10 19:56
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, shari iPhone algemeen 8 16-09-09 22:26
help!! help!!na crash niet meer herstellen nestor Archief 2 17-09-08 21:16
Windows: Kan niet meer herstellen, en niks meer doen. Onbekende bout (9) Guest-20201028093429 iTunes 3 21-08-08 22:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:09.