//

GMail onder IOS4 op iPhone 3G werkt niet

GMail onder IOS4 op iPhone 3G werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hola, mijn 3G heeft sinds IOS4 een probleem het het laden van mail in GMail. In de preview zie je text staan, als je 'm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-06-10, 17:24
® iMark ® iMark is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: 't Gooi
Berichten: 22
Standaard GMail onder IOS4 op iPhone 3G werkt niet

Hola,

mijn 3G heeft sinds IOS4 een probleem het het laden van mail in GMail. In de preview zie je text staan, als je 'm aanklikt zie je alleen de verzender en het onderwerp. Daar waar text hoort te staan blijft WIT! Hetzelfde geldt voor een mail versturen. De geadresseerde kan ingevuld worden, net als het onderwerp. Als ik dan text wil typen hoor ik wel het typegeluid, alleen verschijnen er geen letters. Aaah! Het maakt niet uit of het account via exchange gaat of via Google Mail (account toevoegen). Wie o wie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
gmail, ios4, iphone 3g, probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gmail account werkt niet meer op iPhone Furies iPhone algemeen 2 11-11-10 12:41
Twitter voor iPhone werkt niet meer na update onder fw 3.1.x eentje iPhone Apps 29 09-08-10 23:34
Ringtones werkt niet onder iOS4 MichaelJ Ringtones en Wallpapers 4 08-07-10 21:55
Tjilp werkt niet onder ios4? cezi iPhone Apps 2 03-07-10 14:44
Synchroniseren gmail op Iphone en Mail werkt niet goed MCNO iPhone algemeen 0 19-06-08 09:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:17.