//

iPhone laten vallen - belprobleem

iPhone laten vallen - belprobleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige maand heb ik mijn iPhone laten vallen. Het scherm lag aan diggelen, maar voor de rest leek hij het nog te doen. Ik ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-06-10, 14:31
R0ZZA R0ZZA is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 5
Standaard iPhone laten vallen - belprobleem

Vorige maand heb ik mijn iPhone laten vallen. Het scherm lag aan diggelen, maar voor de rest leek hij het nog te doen. Ik ben verzekerd dus ik wilde hem natuurlijk graag laten repareren. Toen ik de reparatieservice belde, merkte ik dat tijdens het bellen, het geluid vrij zacht was. Ik hoorde mijn telefoon wel overgaan, maar de piepjes waren behoorlijk zacht.

Stom genoeg heb ik dit helemaal niet aangegeven toen mijn iPhone werd opgehaald voor reparatie. M'n telefoon heeft een maand bij de reparatieservice gelegen en ik heb hem vorige week vrijdag teruggekregen met een gloednieuw scherm, heel fijn natuurlijk.

Maar nu merk ik dat het bellen nog steeds een probleem is. Ik hoor de persoon aan de andere kant van de lijn nauwelijks, ook als ik het geluid op zijn hardst zet. Tevens gaat het scherm niet meer op zwart tijdens het bellen, waardoor ik met mijn wang allerlei knopjes indruk, zoals de luidspreker en het toetsenbord. Ik wil dit graag weer laten maken, maar vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft? Is het te repareren? Ik kreeg bij de vorige reparatie de indruk dat ze ook zomaar een nieuwe telefoon opsturen, als ze het niet kunnen maken. Daarbij vraag ik me af hoelang deze reparatie gaat duren, omdat ik liever niet weer een maand zonder iPhone zit. Maar daar kan waarschijnlijk alleen de reparatieservice antwoord op geven

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-10, 19:37
R0ZZA R0ZZA is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 5
Standaard

Iemand tips?
  #3  
Oud 10-07-10, 16:26
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Al geprobeerd met je headset te bellen?
  #4  
Oud 11-07-10, 12:02
R0ZZA R0ZZA is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 5
Standaard

Bellen met mijn headset was eigenlijk al langer 'onmogelijk'; degene die mij belt hoort zichzelf dan telkens in een echo. Erg jammer want dat was wel een oplossing geweest nu.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone laten vallen patje26 iPhone algemeen 3 04-01-11 21:08
iPhone laten vallen :@ ivoborkus iPhone algemeen 29 24-03-10 21:37
Iphone laten vallen tomb3 iPhone algemeen 7 31-10-09 21:35
Auw! iPhone laten vallen! apoZ iPhone algemeen 77 17-06-09 18:09
iphone laten vallen robinvel iPhone algemeen 5 15-06-08 15:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:32.