//

Mijn iPhone 4 is binnen!!

Mijn iPhone 4 is binnen!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Ik merk al na een 20tal minuten al heel leuke en vele duidelijke verschillen tussen de 4g en de 3gs. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 30-06-10, 01:40
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik merk al na een 20tal minuten al heel leuke en vele duidelijke verschillen tussen de 4g en de 3gs.
Oké, de verschillen zijn er wel duidelijk, maar ze helpen mij niet echt over de streep. Vooral ook met de bijkomende kinderziektes die het nieuwe ontwerp heeft, ben ik blij dat ik dit jaar niet hoef te verlengen.

Ennuuhhh.. *kuch*

__________________
2008: iPod Touch 16GB, 2009: iPhone 3GS 32GB, 2011: iPhone 4S 32GB

Laatst gewijzigd door Froggle; 30-06-10 om 02:06.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 30-06-10, 02:38
mike77 mike77 is offline
• iOS 10.2.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 226
Standaard wegvallen signaal

Hello,

Iemand al getracht te bellen tijdens het "wegvallen" van de streepjes?
of algemeen slechte ontvangst bij het bellen?
(dit lijkt mij het belangrijskste)

greets
  #43  
Oud 30-06-10, 03:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cardwizard Bekijk bericht
nou , ik ben echt heel benieuwd daarover

**Edit** laat maar die van mij is ook binnen , helemaal te gek !
Ik heb er al een review over gegeven.
  #44  
Oud 30-06-10, 09:48
punt83 punt83 is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mike77 Bekijk bericht
Hello,

Iemand al getracht te bellen tijdens het "wegvallen" van de streepjes?
of algemeen slechte ontvangst bij het bellen?
(dit lijkt mij het belangrijskste)

greets
Yes, is helaas absoluut een probleem zodra je de iphone in je linker hand houdt met de linker onderkant rusten tegen je handpalm. Ben erg benieuwd wat Apple hieraan gaat doen met al een slordige 2 miljoen iPhones verkocht.

Verder moet ik zeggen dat ik erg erg onder de indruk ben van iOS4 icm de iPhone4.. Wat een gemak en snelheid! En het scherm is echt geweldig.
  #45  
Oud 30-06-10, 10:09
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Wat ik ook probeer, ik slaag er niet in om het signaal te laten zakken.
  #46  
Oud 30-06-10, 12:07
Jerry Homes Jerry Homes is offline
• iOS 4.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

wat mij toch opvalt is dat de doos bij de UK iPhone4 heel wat groter is dan de franse versie. Mijn iPhone komt uit Frankrijk en zat echt in een mini doosje.
Heeft waarschijnlijk met de grootte van de stekker te maken
  #47  
Oud 30-06-10, 12:31
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Heeft inderdaad met de stekker te maken. Staat ook in dit artikel op de front page.
  #48  
Oud 30-06-10, 12:56
Tiestofan Tiestofan is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

overstap van 3GS naar iPhone 4 is het volgensmij echt niet waard. Iemand wil mijn 3GS zo overnemen met daarbij een overig jaartje abonnementskosten maar dat ga ik niet doen. M'n 3GS doet het toch nog prima? Of is de iPhone 4 echt zo veel verandert? Ben het eens met de camera die hij heeft, die is natuurlijk geweldig.
  #49  
Oud 30-06-10, 13:43
Kwakmare Kwakmare is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Top!!!!

Waar heb je hem besteld??
(en hoeveel heb je betaald ?)

R
  #50  
Oud 30-06-10, 14:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiestofan Bekijk bericht
overstap van 3GS naar iPhone 4 is het volgensmij echt niet waard. Iemand wil mijn 3GS zo overnemen met daarbij een overig jaartje abonnementskosten maar dat ga ik niet doen. M'n 3GS doet het toch nog prima? Of is de iPhone 4 echt zo veel verandert? Ben het eens met de camera die hij heeft, die is natuurlijk geweldig.
Aangezien je die vraag stelt wil ik m'n eerste bevindingen wel mededelen aan u en de andere mensen hier.

Het scherm is duidelijk beter en mooier dan bij de 3gs.
Als je gewoon de camera openzet en deze naast de 3gs stelt dan zie je duidelijk het kwaliteitsverschil (uiteraard moet je wel de plastiekjes van de iphone 4 doen).
Om te surfen heb ik alleen via Wi-Fi kunnen testen tot nu toe en bij heel lichte pagina's zit er nauwelijks snelheidsverschil op maar ga je naar de zwaardere zaken dan merk je wel duidelijk de iphone 4 gewoon sneller is.
Het openen van de camera gaat een fractie sneller dan de 3gs maar zoals gezegd , als het om de zwaardere zaken gaat dan merk je duidelijk het verschil.
Ik heb bv het laatste nieuws laten opladen en allebei op dezelfde moment laten gaan en de iphone 4 was minstens een 5-7 seconden sneller dan de 3gs, de 3gs moest er langer overdoen eer alles geladen was dus dat is voor mij allesins al een enorm pluspunt

Het toestel is steviger ook wat goed is en de zijknoppen zijn ook steviger, allemaal pluspunten toch wel en beter dan de 3gs.
Is niet echt zwaar maar zeker niet (super) licht te noemen en em ligt zoals alle iphone goed in de hand.

Uiteraard heb je bij zwart snel vingerafdrukken maar ik heb altijd al zwarte gehad omdat ik dat gewoon het mooiste vind, die vingerafdrukken zijn maar bijzaak voor mij.

Over de batterij kan ik uiteraard niet oordelen, dat zal voor binnen een aantal dagen zijn ik daar echt oordeel kan over geven, je kan dit niet na 1-2 dagen geven vind ik.

Foto getrokken in m'n garage en tis hier toch al beetje donker en heb een zelfde foto getrokken en eentje met en zonder flits en die met flits is echt nog heel mooi terwijl zonder flits niet bepaald goed te noemen is. En als je de foto hebt getrokken dan gaat het ook heel snel deze dat doet en in foto's plaatst.

Ledlight tijdens het filmen zorgt er ook voor het toch (iets) beter is dan gewoon maar in den donker te filmen, je ziet er dan niet zoveel van, met de ledlight aan is het toch duidelijker, uiteraard blijf je beter bij een apart apparaat als je echt steengoed wil filmen in den donker.

Tot nu toe van hetgeen ik er al mee kan doen ben ik zeker tevreden van en zijn er meerdere duidelijke verbeteringen tegenover de 3gs en dat vind ik genoeg om deze te hebben nu (iphone 4).
Ik film wel eens wat of trek foto's en zet deze dan rechtstreeks op facebook ofzo maar de 3gs vind ik niet zo mooi en is niet zo duidelijk, dat is nu een verademing vind ik.
Ook de snelheid zoals ik net heb gezegd is mooi meegenoemen, voor zware pagina's toch heel wat seconden sneller is super.

Het toestel voelt heel goed in de hand,lekker stevig, geen plastiek gedoe, toppie dus.
  #51  
Oud 30-06-10, 17:22
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Weet niet of deze al is langsgekomen, maar wou hem jullie niet onthouden.
YouTube - Banned iPhone 4 Promo
  #52  
Oud 30-06-10, 17:29
Heleen's schermafbeelding
Heleen Heleen is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 85
Standaard

Hallo Apostheosis of anderen,

Ik heb nu de Iphone 3 G en heb de Iphone 4G besteld (waarschijnlijk begin juli)

Kan je wat je hebt staan in Itunes gewoon laten staan en synchroniseren met de nieuwe Iphone of is het beter Itunes te verwijderen en opnieuw te installeren?

Hoop dat je antwoord hebt op mijn vraag?
  #53  
Oud 30-06-10, 17:40
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Dit kan je allemaal laten staan, als het goed is wordt alles gewoon overgenomen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heleen Bekijk bericht
Hallo Apostheosis of anderen,

Ik heb nu de Iphone 3 G en heb de Iphone 4G besteld (waarschijnlijk begin juli)

Kan je wat je hebt staan in Itunes gewoon laten staan en synchroniseren met de nieuwe Iphone of is het beter Itunes te verwijderen en opnieuw te installeren?

Hoop dat je antwoord hebt op mijn vraag?
  #54  
Oud 30-06-10, 21:43
Heleen's schermafbeelding
Heleen Heleen is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 85
Standaard

Beadnkt voor jouw snelle respons, maar heb nog wat vragen:

Moet ik wel de machtiging van de computer intrekken op Itunes?

Als ik nu gesynchroniseerd ben in Itunes bij de Iphone toch een typenummer etc.

Neemt hij dat gewoon alleemaal over?
  #55  
Oud 30-06-10, 21:49
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Voor zover ik weet, kan je 5 machtigingen hebben. Je kan gewoon de iphone aansluiten, en dan vraagt hij volgens mij vanzelf of hij een reserve kopie terug mag zetten.

Kijk anders hier even:

iPhone: informatie overbrengen van uw huidige iPhone naar een nieuwe iPhone
  #56  
Oud 30-06-10, 22:07
Heleen's schermafbeelding
Heleen Heleen is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 85
Standaard

Dank je wel, komt goed hoop ik

Anders raadpleeg ik weer dit forum
  #57  
Oud 01-07-10, 00:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heleen Bekijk bericht
Hallo Apostheosis of anderen,

Ik heb nu de Iphone 3 G en heb de Iphone 4G besteld (waarschijnlijk begin juli)

Kan je wat je hebt staan in Itunes gewoon laten staan en synchroniseren met de nieuwe Iphone of is het beter Itunes te verwijderen en opnieuw te installeren?

Hoop dat je antwoord hebt op mijn vraag?
Gaan wissen?lol, niet doen, wel een goede raad is; zet al je apps en muziek en weet ik veel wat nog allemaal op een externe harde schijf.
Kan goed zijn je sowieso altijd kan terug zetten en resetten en weet ik veel maar ben der allemaal zo niet voor dus houd ik het simpel en als er eens wat gebeurt kan ik via m'n externe harde schijf gewoon m'n muziek en apps inschuiven in itunes en de iphone machtigen.


Soit; je moet allesins niks beginnen wissen zenne.
Je zal de iphone moeten machtigen maar dat doe ik altijd met dezelfde kaart/rekeningnr en de apps kan je uiteraard gewoon gebruiken, je hebt er tenslotte voor betaald.

itunes zeker en vast niet gaan verwijderen.
  #58  
Oud 01-07-10, 08:49
Heleen's schermafbeelding
Heleen Heleen is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 85
Standaard

Ik heb muziek, foto's etc. op D staan dus dat staat goed., maar hoe haal ik de app's van Itunes naar de pc?
  #59  
Oud 01-07-10, 13:38
kloon kloon is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Belgium
Berichten: 53
Standaard

@apotheosis Heb jij last van het ontvangst probleem bij het vast houden van de iphone ?
  #60  
Oud 01-07-10, 13:39
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Dat hoeft toch helemaal niet, staan gewoon in je account.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heleen Bekijk bericht
Ik heb muziek, foto's etc. op D staan dus dat staat goed., maar hoe haal ik de app's van Itunes naar de pc?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lotus notes e-mail binnen halen op mijn Ipad swarfega iPad algemeen 2 10-02-12 18:15
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? uncu129 iTunes 2 03-02-11 13:18
Binnen 1 week je IPHONE 4 binnen hebben ?? DAT KAN Dejviisz Koopinformatie Nederland 19 03-09-10 00:06
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? Lampy iPhone Apps 5 25-11-08 13:25
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat bruut Unlock [archief] 22 02-12-07 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:46.