//

Mijn iPhone 4 is binnen!!

Mijn iPhone 4 is binnen!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Wat ik ook probeer, ik slaag er niet in om het signaal te laten zakken. Same here, het lukt me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 01-07-10, 13:56
EvertD EvertD is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Wat ik ook probeer, ik slaag er niet in om het signaal te laten zakken.
Same here, het lukt me gewoon niet om mijn signaal te laten zakken... Maar storen doet het mij zeker niet!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 01-07-10, 14:07
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EvertD Bekijk bericht
Same here, het lukt me gewoon niet om mijn signaal te laten zakken... Maar storen doet het mij zeker niet!
Ik heb mn iphone bij phoneshop besteld en zij zeggen dat wanneer het bereik erg wordr verstoord en het product dus niet naar behoren functioneert ik gewoon een andere krijg.

Dus waar zijn we nou bang voor!
  #63  
Oud 01-07-10, 14:15
tony3005 tony3005 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 15
Standaard

Waar heb je hem nou gekocht? hoeveel kostte die?
  #64  
Oud 01-07-10, 14:26
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tony3005 Bekijk bericht
Waar heb je hem nou gekocht? hoeveel kostte die?
Ik heb mn abbo verlengd voor een vodafone bel+sms+web 450 van 1 jaar.

Reden: een iphone los kost €620. Icm met een sim only had ik dat gewild, maar vodafone heeft twee adders onder het gras toegevoegd namelijk geen sms verdubbelaar en minuten worden afgerond ook boven de minuut met een simonly. Met een abbo+tel is dit niet het geval, dus dan betaal je €5 meer per maand en kun je wel gebruik maken van de sms verdubbelaar en wordt alleen je eerste minuut afgerond. Daarnaast heb ik €562 betaald voor de simlockvrije iphone 4 16GB black, dus dat bespaart me ook €58.

Edit:
Gekocht bij phoneshop.nl
  #65  
Oud 01-07-10, 14:43
Dwee8le Dwee8le is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 23
Standaard

wanneer heb je hem besteld bij de phoneshop? Ik heb hem ook daar besteld met vodafone bel+sms+web 275 en mijn nummerbehoud is vorige week goedgekeurd! Ik hoop hem echt z.s.m. te krijgen.
Maar goed om al te horen dat de phoneshop hem al heeft!

Nu ik nog
__________________
iMac 27" i5 quadcore 2,66Ghz, 16GB RAM, Ati4850 (2009) ~ New iPad 32GB White ~ iPhone 4 32GB Black
  #66  
Oud 01-07-10, 14:44
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Ik vindt het trouwens wel belachelijke prijzen hoor, bij de phoneshop.
En ik zie dat de levertijd 3 tot 6 weken is, is het dan niet even handig om op t-mobile bijvoorbeeld te wachten?

Er wordt in de comments bij de phoneshop vertelt door een van de medewerkers dat bijvoorbeeld mobistar goedkoper is omdat ze andere afspraken hebben met Apple, maar Apple doet toch niet aan korting geven?

Laatst gewijzigd door Rene3g; 01-07-10 om 14:47.
  #67  
Oud 01-07-10, 15:27
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene3g Bekijk bericht
Ik vindt het trouwens wel belachelijke prijzen hoor, bij de phoneshop.
En ik zie dat de levertijd 3 tot 6 weken is, is het dan niet even handig om op t-mobile bijvoorbeeld te wachten?

Er wordt in de comments bij de phoneshop vertelt door een van de medewerkers dat bijvoorbeeld mobistar goedkoper is omdat ze andere afspraken hebben met Apple, maar Apple doet toch niet aan korting geven?
Ehh..er is een reden dat sommige mensen voor vodafone kiezen en niet voor t-mobile...

Met phoneshop ben je trouwens ook het goedkoopst uit met een vodafone abbonement + iphone 4.
  #68  
Oud 01-07-10, 16:40
Heleen's schermafbeelding
Heleen Heleen is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 85
Standaard

Ik heb mijn eerste Iphone bij de Phoneshop gekocht en ik vind de service grandioos.

Snelle verzending, vriendelijke telefonistes die niet te beroerd zijn om je wat uit te leggen. Goede webshop.
  #69  
Oud 01-07-10, 17:19
Licko Licko is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

wanneer je via phoneshop (of andere winkel) voor een verlening gaat, gaat je abonnement pas in na je huidige abonnementsperiode neem ik aan
maar dan krijg ik wel het toestel al toch?
  #70  
Oud 01-07-10, 17:40
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Hier even wat foto's en ervaringen van mijn kant, ik heb hem sinds maandag (eBay uit de UK)..

Foto's van mijn unbox party

































Even wat ervaringen:

Ik heb alle iPhones gehad maar het moge duidelijk zijn dat dit de beste is, zoals apple al zegt : de grootste stap sinds de eerste iphone.. ik geef ze gelijk, ik ben erg onder de indruk ! Alleen al het design en de materialen die zijn gebruikt, het voelt echt aan als een absoluut luxe en duur apparaat wat een minpunt met zich meebrengt: je bent continu bang hem te laten vallen.. Ik heb hem zelfs al 2x laten vallen omdat hij zo glad is maar geen enkele schade gelukkig.. Ik ga zeker een bumper halen binnenkort. Al met al ben ik zeer te spreken over het design, als ik nu de 3G van een vriend in me handen heb, pff ik wil hem niet afkraken ofzo maar dat is toch wel een stukkie minder

Grootste verbeteringen : Retina Display, snelheid, de camera('s) en de verbeterde accu.

Ik vond de displays van voorgaande iPhones al hartstikke mooi, maar dit scherm is echt mindblowing. Werkelijk de allerkleinste lettertjes zijn nog superscherp.. Ik heb ook een iPad (welke ook geen onaardige resolutie heeft) maar het verschil is vrij groot tussen iPhone 4 en iPad.. Kan niet wachten tot de volgende iPad met Retina Display ! Foto's en video's hebben zoveel meer detail nu op dat kleine scherm, je moet het zien om te geloven!

Foto's en video's gemaakt met de nieuwe HD camera zien er echt prachtig uit op het scherm en op de computer natuurlijk al helemaal.. Ook de front-facing camera doet zijn werk vrij goed moet ik zeggen met foto's en video.. FaceTime heb ik nog niet kunnen proberen..

Wat kan ik verder nog zeggen, jullie zijn wel bekend met iOS 4 denk ik.. jammer dat weinig apps nog iOS 4 (en iPhone 4) compatible zijn maar dat komt vanzelf wel.. Flight Control en GodFinger zijn wel al iOS 4.0 compatible en dat werkt perfect, fast-app swichting is echt een enorme toevoeging.

ehmm.. oh ja de LED Flash werkt ook heel erg goed moet ik zeggen.. er komt een belachelijk sterk licht uit dat kleine lampje

GPS werkt ook beter dan het op mijn 3GS deed.. ik heb sneller een fix en op de snelweg geen enkele keer bereik weggevallen, niks op aan te merken..

Dan even over het probleem met het wegvallende bereik : ik thuis altijd al matige 3G ontvangst gehad en dat is nu gewoon hetzelfde.. Als ik de zwarte strip linksonder in de metalen rand bedek met hand of vinger dan valt mijn 3G weg maar heb ik wel nog prima GPRS ontvangst dus ik vind het prima..

En als laatste nog : voorheen had ik op zolder geen of slechte Wi-Fi ontvangst maar dat is nu ook gefixed met Wi-Fi-N ondersteuning, overal in en om het huis goede en snelle verbinding.

Om even kort af te sluiten: dit is voor mijn de ultieme telefoon, ik zou niet eens weten wat ze nog kunnen verbeteren voor het volgende model. Dit toestel heeft alles wat ik zou willen. Ik was al erg te spreken over de 3GS maar de iPhone 4 heeft nog zoveel meer te bieden !
  #71  
Oud 01-07-10, 17:40
Christiaan94 Christiaan94 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard

maar je kunt bij Phoneshop dus ook los een iPhone kopen? ik kan het namelijk niet vinden op de site

wat kost het toestel dan los?

gr Chris
  #72  
Oud 01-07-10, 17:45
Licko Licko is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Christiaan94 Bekijk bericht
maar je kunt bij Phoneshop dus ook los een iPhone kopen? ik kan het namelijk niet vinden op de site

wat kost het toestel dan los?

gr Chris
Apple telefoons - PhoneShop.nl
  #73  
Oud 01-07-10, 18:01
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

wil je nog wat delen over de batterij van de iphone 4 in tegenstelling tot de iphone 3gs?
  #74  
Oud 01-07-10, 18:24
Xenn0X Xenn0X is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 186
Standaard

heb er ook een besteld. 32gb zwart. komt rond 20 juli.
  #75  
Oud 01-07-10, 18:36
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
wil je nog wat delen over de batterij van de iphone 4 in tegenstelling tot de iphone 3gs?
Kan ik binnen een paar dagen vertellen, je kan niet na 1dag al zeggen hoe het daarmee echt zit en het is ook afhankelijk van wat je doet natuurlijk maar dat weet je zelf ook wel al .

Ik ga heel binnenkort eens starten met wat tests.
  #76  
Oud 01-07-10, 18:38
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
Hier even wat foto's en ervaringen van mijn kant, ik heb hem sinds maandag (eBay uit de UK)..

Foto's van mijn unbox party

































Even wat ervaringen:

Ik heb alle iPhones gehad maar het moge duidelijk zijn dat dit de beste is, zoals apple al zegt : de grootste stap sinds de eerste iphone.. ik geef ze gelijk, ik ben erg onder de indruk ! Alleen al het design en de materialen die zijn gebruikt, het voelt echt aan als een absoluut luxe en duur apparaat wat een minpunt met zich meebrengt: je bent continu bang hem te laten vallen.. Ik heb hem zelfs al 2x laten vallen omdat hij zo glad is maar geen enkele schade gelukkig.. Ik ga zeker een bumper halen binnenkort. Al met al ben ik zeer te spreken over het design, als ik nu de 3G van een vriend in me handen heb, pff ik wil hem niet afkraken ofzo maar dat is toch wel een stukkie minder

Grootste verbeteringen : Retina Display, snelheid, de camera('s) en de verbeterde accu.

Ik vond de displays van voorgaande iPhones al hartstikke mooi, maar dit scherm is echt mindblowing. Werkelijk de allerkleinste lettertjes zijn nog superscherp.. Ik heb ook een iPad (welke ook geen onaardige resolutie heeft) maar het verschil is vrij groot tussen iPhone 4 en iPad.. Kan niet wachten tot de volgende iPad met Retina Display ! Foto's en video's hebben zoveel meer detail nu op dat kleine scherm, je moet het zien om te geloven!

Foto's en video's gemaakt met de nieuwe HD camera zien er echt prachtig uit op het scherm en op de computer natuurlijk al helemaal.. Ook de front-facing camera doet zijn werk vrij goed moet ik zeggen met foto's en video.. FaceTime heb ik nog niet kunnen proberen..

Wat kan ik verder nog zeggen, jullie zijn wel bekend met iOS 4 denk ik.. jammer dat weinig apps nog iOS 4 (en iPhone 4) compatible zijn maar dat komt vanzelf wel.. Flight Control en GodFinger zijn wel al iOS 4.0 compatible en dat werkt perfect, fast-app swichting is echt een enorme toevoeging.

ehmm.. oh ja de LED Flash werkt ook heel erg goed moet ik zeggen.. er komt een belachelijk sterk licht uit dat kleine lampje

GPS werkt ook beter dan het op mijn 3GS deed.. ik heb sneller een fix en op de snelweg geen enkele keer bereik weggevallen, niks op aan te merken..

Dan even over het probleem met het wegvallende bereik : ik thuis altijd al matige 3G ontvangst gehad en dat is nu gewoon hetzelfde.. Als ik de zwarte strip linksonder in de metalen rand bedek met hand of vinger dan valt mijn 3G weg maar heb ik wel nog prima GPRS ontvangst dus ik vind het prima..

En als laatste nog : voorheen had ik op zolder geen of slechte Wi-Fi ontvangst maar dat is nu ook gefixed met Wi-Fi-N ondersteuning, overal in en om het huis goede en snelle verbinding.

Om even kort af te sluiten: dit is voor mijn de ultieme telefoon, ik zou niet eens weten wat ze nog kunnen verbeteren voor het volgende model. Dit toestel heeft alles wat ik zou willen. Ik was al erg te spreken over de 3GS maar de iPhone 4 heeft nog zoveel meer te bieden !
Mss een ingebouwde fm radio en hetgeen ik een beetje mis is toch nog steeds dat afleverraport die er niet is op de iphone hetgeen ik bij m'n 39euro nokia wel heb .
Niet dat dat zo belangrijk is maar zo zie je tenminste of je bericht is toegekomen.
  #77  
Oud 01-07-10, 19:26
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Mss een ingebouwde fm radio en hetgeen ik een beetje mis is toch nog steeds dat afleverraport die er niet is op de iphone hetgeen ik bij m'n 39euro nokia wel heb .
Niet dat dat zo belangrijk is maar zo zie je tenminste of je bericht is toegekomen.
radio streamen via gprs vind ik beter als een FM receiver. maar qua hardware valt elk jaar wel weer dingen te verbeteren.
mischien gaan ze volgend jaar wel de 3d technologie zoals in de nieuwe nintendo DS inbouwen. ook al vind ik het niet echt spectaculair.
maar de iphone 4 heeft inderdaad de 2 punten waar ik sinds de 3g op wachte. een betere batterij en een betere display
heb er zin in om hem te krijgen, en zie ook erg uit naar de jailbreak
  #78  
Oud 01-07-10, 19:38
cardwizard cardwizard is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: @ Achterhoek
Berichten: 200
Standaard

Snap niet dat iemand afleverrapporten van sms mist , ik heb nog nooit meegemaakt dat een sms niet aan kwam
  #79  
Oud 01-07-10, 19:40
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
radio streamen via gprs vind ik beter als een FM receiver. maar qua hardware valt elk jaar wel weer dingen te verbeteren.
mischien gaan ze volgend jaar wel de 3d technologie zoals in de nieuwe nintendo DS inbouwen. ook al vind ik het niet echt spectaculair.
maar de iphone 4 heeft inderdaad de 2 punten waar ik sinds de 3g op wachte. een betere batterij en een betere display
heb er zin in om hem te krijgen, en zie ook erg uit naar de jailbreak
Op het eerste zicht lijkt mee idd dat de batterij het iets langer zal kunnen trekken maar via 720p eens 20minuten filmen ofzo heb ik nog niet getest, ik ben zelf wel benieuwd wat dat zal geven en alsook eens 3 uur na elkaar games spelen.
Ik heb een tijdje geleden mee m'n 3gs max 3-3u30uur ong kunnen spelen, heb wel niet opgehouden, constant verscheidene games gespeeld.

Het scherm/display noem het zoals je wilt; tis schitterend, pure fun en tja, mooiere foto's en mooiere filmpjes ook e en het ledlight zorgt ervoor je in den donker of als het al wat donkerder is je toch een betere foto kan trekken en/of filmen.


cardwizard; bij ons helaas wel, ik ben dit toen met base tegen gekomen, ben dit ook al eens met mobistar tegen gekomen en vroeger ook mee proximus en das echt geene zever, de dag van vandaag is dat allemaal al beter geworden natuurlijk.
Maar tis niet alleen voor dat ik dat wil; soms stuur ik dit omdat het redelijk dringend is, kost minder geld dan bellen maar dan weet je niet of deze het bericht al gelezen of ontvangen heeft snap je? Als ik merk het te lang duurt dan bel ik dan maar.
  #80  
Oud 01-07-10, 20:27
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cardwizard Bekijk bericht
Snap niet dat iemand afleverrapporten van sms mist , ik heb nog nooit meegemaakt dat een sms niet aan kwam
wat dacht je van weten of de telefoon aan staat? als die uit staat gaat hij echt niet meteen aankomen.
ik vind het wel ultra handig. maargoed daar heb je weer jailbreak voor
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lotus notes e-mail binnen halen op mijn Ipad swarfega iPad algemeen 2 10-02-12 18:15
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? uncu129 iTunes 2 03-02-11 13:18
Binnen 1 week je IPHONE 4 binnen hebben ?? DAT KAN Dejviisz Koopinformatie Nederland 19 03-09-10 00:06
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? Lampy iPhone Apps 5 25-11-08 13:25
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat bruut Unlock [archief] 22 02-12-07 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:08.