//

Geheugen ios4

Geheugen ios4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij het volgende uitleggen? Ik heb een iPhone 3 gs met os4 en dit bevalt prima. Ben erg blij met de update. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-06-10, 11:50
pjobse pjobse is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 6
Standaard Geheugen ios4

Kan iemand mij het volgende uitleggen? Ik heb een iPhone 3 gs met os4 en dit bevalt prima. Ben erg blij met de update. Nu las ik laatst ergens dat je iPhone trager word omdat alle apps of de status ervan op de achtergrond actief blijft. Nu heb ik laatst memstatus aangeschaft en daar zag ik inderdaad dat mijn geheugen nog maar 3% vrij had. Als ik vervolgens alle apps uit de multitasking balk verwijder is het opeens 80%. is er een makkelijkere manier hiervoor en hebben meer mensen dit probleem? Opnieuw opstarten helpt niet!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-10, 13:50
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Volgens mij is er geen andere manier, nog niet. Wellicht komt hier een app voor, al dan niet via Cydia. Tot die tijd red ik me prima met het een paar keer per dag leegmaken van de taakbalk.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 27-06-10, 23:08
pjobse pjobse is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 6
Standaard

Maar is het ook echt zo dat het geheugen in gebruik is? Of geven memory apps niet het juiste gebruik weer. Als ik met memstatus mijn geheugen opruim is er na 1x inderdaad meer geheugen vrij maar als ik direct nog een keer opruim is er opeens nog meer ruimte vrij. Daarom twijfel ik een beetje aan dit soort apps. Kun je dit soort gegevens ook niet in de instellingen terugvinden?
En nog een kleine vraag is cydia niet Allende gebruiken bij jailbreak?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet bruut Jailbreak 2 01-11-10 09:27
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 68 08-07-10 22:13
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 1 25-06-10 01:24
Upgrade van iOS4-GM naar iOS4-Final lukt niet jpwoesthuis iPhone algemeen 6 23-06-10 10:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.