//

Gmail vertraging

Gmail vertraging discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Net geupgrade naar iOS4. Alles werkt zo te zien prima, behalve mijn mail. Ik heb 3 verschillende accounts (prive, werk, hobby) die binnenkomen in mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-06-10, 00:04
metalmakker metalmakker is offline
• iOS 12.1.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 51
Standaard Gmail vertraging

Net geupgrade naar iOS4. Alles werkt zo te zien prima, behalve mijn mail.
Ik heb 3 verschillende accounts (prive, werk, hobby) die binnenkomen in mijn gmail account. Lekker overzichtelijk alles bij elkaar. Als ik nu mail ophaal dan geeft de app aan dat er nieuwe berichten zijn, hij laat ze echter niet zien. Ze staan onderaan in de lijst als 'lege berichten'. Pas na wat heen en weer klikken tussen de mappen (labels) die iedere account heeft duiken ze op als nieuwe mail bovenaan in gmail. Alsof de app ze niet kan binnenhalen?
Deze irritante vertraging had ik voor de upgrade niet.
Nou kun je een hoop instellen in de mailinstellingen, maar ik heb niet kunnen vinden waar dit aan ligt...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-10, 11:01
metalmakker metalmakker is offline
• iOS 12.1.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 51
Standaard

na lang zoeken online oplossing gevonden, account verwijderen uit iphone en opnieuw aanmaken lijkt het probleem verholpen te hebben. jippieee!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren heli53 iPhone algemeen 0 04-10-10 22:36
Peggle vertraging Eduardboon iPhone Apps 1 02-01-10 13:47
geluid met vertraging HyperTech iPhone algemeen 0 23-12-09 14:48
Vertraging ontvangst sms Marnix. Overige providers Nederland 1 07-09-09 23:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:20.