//

crash iphone 3g door firmware IOS 4.0

crash iphone 3g door firmware IOS 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kom er echt niet meer uit... mijn probleem... IOS 4.0 geïnstalleerd op een iphone 3g (geen jailbreak) nu dacht ik dat hij nog beter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-06-10, 23:47
J_eeck J_eeck is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Unhappy crash iphone 3g door firmware IOS 4.0

ik kom er echt niet meer uit... mijn probleem...
IOS 4.0 geïnstalleerd op een iphone 3g (geen jailbreak) nu dacht ik dat hij nog beter zou gaan lopen maar integendeel... hij crasht keer op keer!

kenmerken.. ik krijg hem wel vrij wanneer ik hem reset, ik kan hem dan gebruiken zolang ik hem niet lock. wanneer ik dit wel doe en probeer hem weer aan te zetten.. niets... kan op mijn kop gaan staan... helemaal geen reactie.

ik heb al een herstel gedaan, tevens geslaagd maar de problemen blijven, daarnaast kan ik ook niet mijn reservekopie terug zetten.

wat kan ik hier aan doen? is er een manier om het goed lopend te krijgen? of is het wellicht verstandig dat ik de oude firmware erop zet indien mogelijk? andere opties?

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Crash 3gS iOS 4; herstel nodig + fout 1002 roger.peerbooms iPhone algemeen 23 05-11-10 09:10
IPhone 3 G en firmware iOS 4.1 stefanwillems iPhone algemeen 2 14-10-10 11:09
iPhone: Makelijkste Jailbreak Iphone 3G/3GS/4G met firmware ios 4.0/4.0.1 tollymaster Jailbreak 1 03-08-10 13:43
iPhone: foto app crash iOS 4 hoekstra89 Jailbreak 0 06-07-10 16:46
Firmware crash 2.1 diederikb iPhone algemeen 3 01-10-08 10:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:39.