//

Bestaat er wel een iphone killer? :S

Bestaat er wel een iphone killer? :S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik denk niet dat er een iphone killer bestaat of ooit komt zolang apple iphones blijft maken. ik ben zelf een gadget liefhebber en koop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-07-10, 17:21
squeek squeek is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

ik denk niet dat er een iphone killer bestaat of ooit komt zolang apple iphones blijft maken.

ik ben zelf een gadget liefhebber en koop bijna elk jaar een nieuwe gsm. waarom? omdat ik na een maand men telefoon beu ben omdat het zo beperkt is. onlangs een samsung s8000 aangeschaft bij een abbonnement en boy, wat ben ik afgeript! dit ding is zo beperkt als je hem krijgt en er is absoluut niks software voor te vinden! 300 euro als je hem los koopt. geen moer waard en dit was de duurste gsm die ik tot nu toe in men bezit heb gehad. persoonlijk noem ik internet en mails ontvangen op een gsm geen extra feature!

de reden dat ik komende week een iphone 4 ga kopen is om verschillende zaken, maar de hoofdreden is wetende dat er 225.000 apps bestaan en elke dag bijkomen! als je iets beu bent vindt je wel weer iets anders om erop te zetten en dat is nu hetgeen ik zoek. die uitbreidbaarheid spreekt me erg aan.

verder het design, de materialen (geen plastieke prul meer) de soepelheid van de werking van menu's etc. maken het gewoon een hebbeding!

nee, zolang een andere gsm ontwikkelaar niets (serieus) gaan doen aan de uitbreidbaarheid van een toestel denk ik dat de iphone een voorsprong blijft behouden.

greetz
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sony Ericsson Rachael - Misschien toch een iPhone killer? ASNNetworks iPhone algemeen 35 21-09-09 21:33
bestaat er een pennetje voor de iPhone? Rubske iPhone accessoires en onderdelen 2 05-01-09 23:49
Bestaat er een screenlock app met een foto? BoB_Ross iPhone Apps 1 24-10-08 02:37
Iphone task killer / process killer peterdeleu Jailbreak apps en thema's 1 15-09-08 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:39.